LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Liander speelt vals bij gasafsluiting

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: Liander speelt vals bij gasafsluiting

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

angel1978 schreef:
22 sep 2019 22:15
Kan iemand hem dat uitleggen?
Waarom? Wat is de meerwaarde als hij ook overtuigd is? Is het dan ineens wel waar of is diens mening overheersend of zo?
Waarom ziet hij dat niet?
Waarom is dat zo belangrijk? Dit is een forum; we zitten hier niet voor een rechtbank. Iemand mag het gewoon ook tegen de stroom in oneens zijn en zelfs met de kop in het zand ontkennen. Of dat meerwaarde heeft en/of slim is kun je vinden en benoemen, maar verder is dat toch niet meer dan iemands mening die verder niet onderbouwd wordt.
zegt hij. Zo werkt het natuurlijk niet in Nederland.
Zo werkt het natuurlijk wel in Nederland. Dat zegt ie en dat mag ook gewoon. Die vrijheid hebben we. Wat is nu het echte probleem? Dat je geen gelijk krijgt?

Meerwaarde is o.a. dat een ieder welke in een soortgelijke situatie de juiste informatie krijgt en niet iemand zijn halsstarrige mening blijft volharden opdat totaal anders is.

[Tekst verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 23 sep 2019 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op de persoon spelen

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
23 sep 2019 12:18
... maar je weigert je in te lezen, zodat je zou snappen waarom de beschikbare uitspraken NIET haaks staan op de reacties van Ivo... en daarmee is de vicieuze cirkel rond.
Nog niet zo gek lang geleden werden er topics geopend door HK met daarin een link een korte vraag. En wat waren de reacties in de topics? Inderdaad, niet inhoudelijk op de vraag, maar puur met een wedervraag waarom er via een link gelezen moest worden over hoe en wat. En als ik dan vraag of het iets minder kan met 9000 reacties, dan ligt het aan mij? Net zoals in het topic van de kapotte partytent waar ik aangaf dat meerdere mensen zoeken naar meer informatie achter een klacht was ik heel fout bezig toen ik op foto’s stuitte van de partytent. Mijn woorden van toen staan nog steeds, niet erg consequent van een aantal personen.

Ik heb 1 persoon gevraagd naar verdere uitleg, diverse andere mensen menen zich daarmee zich te moeten bemoeien en iemand proberen onderuit te halen. Het forum is bedoeld om mensen te helpen. Maar in de ogen van een aantal mensen betekend helpen “zoek maar op internet, daar staat alles.

Gaan we heel zwart wit kijken zijn nagenoeg alle reacties off-topic. Immers, de gegeven reacties sluiten niet aan op de vraag van TS. Het zou mooi geweest zijn om toch duidelijk en kort en bondig advies te kunnen geven, echter is het bij sommige belangrijker om mensen onderuit te halen of nutteloze randdiscussies los te peuteren.

Hopelijk is TS wel voorzien van de nodige info. Buiten het antwoord op zijn vraag die ik gegeven heb is er ook uitleg gegeven dat het niet altijd nodig om te betalen voor de geboden opties. Hij hoeft maar enkel 9000 reacties door te spitten om tot die hulp te komen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
23 sep 2019 12:34
Hopelijk is TS wel voorzien van de nodige info. Buiten het antwoord op zijn vraag die ik gegeven heb is er ook uitleg gegeven dat het niet altijd nodig om te betalen voor de geboden opties. Hij hoeft maar enkel 9000 reacties door te spitten om tot die hulp te komen.
Ik geef het op... vooral omdat het voor de gemiddelde lezer wél duidelijk is hoe de vork in de steel zit.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic gaat even op slot. We openen het weer na wat moderatie-ingrepen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wij hebben het een en ander aan geruzie / op de persoon spelen verwijderd uit dit topic. Gelieve het verder weer bij de inhoud te houden. Alvast bedankt!

Radar ^KL

Gesloten