LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gast500

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door gast500 »

Alleen jammer dat ik voor dit thuiswerk niets betaald krijg.
Zal toch nog verder moeten zoeken.

:cry: :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja,dat heb je nu eenmaal als je in huis je eigen thuiswerk moet doen.En dat hoort er nu eenmaal bij.Volgende keer beter 500 :lol: :lol: :D

Sherlock

Ongelezen bericht door Sherlock »

Geplaatst op 31 Jul 2004 08:54 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

RADAR, eindelijk wordt er nu geregistreerd! Heeft het toch nog een doel gehad van betreffende persoon.

Ik zie nu trouwens dat ik niet ingelogd ben, stomstom.

Registreren moet gewoon verplicht zijn, kun je het ook niet vergeten en is het direct duidelijk met wie we te maken hebben!
Jajaja! Net doen alsof en ondertussen "de katjes knijpen in het donker". Staan wel een paar tegenstellingen in je reactie (registreren verplicht...kun je niet vergeten....niet ingelogd...stomstom)
Gast laat je dan ook eens registreren maar dan wel steeds met dezelfde naam gaan reageren. Maar je zal wel iets te verbergen hebben. Verschuil je maar weer achter 'n ander!

Sherlock

Sorry, iets te vlug op het knopje verzend gedrukt.
Gast500, je gaat met dit weer toch geen thuiswerk doen? Ik doe dat meestal in de vroege ochtenduren of later op de avond met dit weer.
Verder krijg ik hier wel dik voor betaald. En mijn ex-collega's zijn me toch jaloers!

gast500

Ik heb mijn thuiswerk ook in de vroege uren gedaan.
Ik ga me niet inspannen met die hitte.
Ik ben wel goed maar niet gek.
Maar wel interressant volgens mij het thuiswerk wat u doet Sherlock als da zo goed betaald is het misschien ook wel iets voor mij.

Sherlock

Gast500 veel in het buitenland gaan werken en dan veel "dienstjaren" opbouwen en dan jaren eerder stoppen met werken....zalig!
En elke maand wordt er lekker gestort op m'n rekening. Daar wil ik wel wat thuiswerk voor doen, ja toch?

Gast

Gast 11.04 en 11.09 (wellicht dezelfde persoon): zelfs een internetcafe heeft een ip-adres

Ja slimmerd, dat weet ik natuurlijk wel. Maar dan is de gebruiker toch niet te achterhalen, oelewapper!!

Gast

Staan wel een paar tegenstellingen in je reactie (registreren verplicht...kun je niet vergeten....niet ingelogd...stomstom)
Leg mij die tegenstellingen nu eens uit dan. Hij/zij is op dat moment zelf vergeten in te loggen en daarom zou registreren verplicht moeten zijn, zodat je NIET KUNT VERGETEN IN TE LOGGEN en dus niet meer als anonieme gast hier te werk kunt gaan. JIJ SNAP T ER DUS OOK HELEMAAL NIETS VAN. Ik en ben NIET die gast !!

Gast

Bedankt voor je reacties gast 11.04 / 11.09 / 12.17 en 12.20.
Zou me toch maar eens gaan afvragen waarom je met jezelf aan het praten bent.

Gast

Hoe kom je daar nu bij?? Wie zegt dat de gast van 11.04 en 11.09 dezelfde zijn??
En die laatste 2 zijn reacties op Sherlock, inderdaad door dezelfde persoon. Maar even in 2 reacties gezet omdat het IQ van Sherlock het niet toelaat om 2 zaken in 1 reactie te zetten. J.ezus wat is die dom, zeg

Gast

Maar je bent wel te stom om niet te reageren op mijn reacties van 12.17 en 12.20.

Geen weerwoord, natuurlijk....

gast500

Nou als Sherlock de waarheid spreekt en niets dan de waarheid dan zijn wij allemaal stom.
Sherlock heeft het dan lekker bekeken. Veel dienstjaren in het buitenland opgebouwd (tropenjaren) en nu lekker veel eerder kunnen stoppen met werken.
Nou dat is nu voor bijna niemand meer weggelegd.
Als dat zo doorgaat moeten we straks weer 6 dagen gaan werken
voor hetzelfde geld.
Nou Sherlock geniet maar lekker .

Gast

Het ligt er maar aan wat voor werk je gaat doen.Dat kan nog wel eens verschillen 500.Elke baan heeft voordelen en nadelen.Maar ben blij als je werk hebt en daarbij ook nog gezondheid.Wie weet wat er voor jouw gast 5oo nog uit de bus komt rollen .!!Gr.

Gast

Je hebt nu een oneerlijke folder in je bus gekregen

Gast

Je hebt nu een oneerlijke folder in je bus gekregen
En waar slaat dat dan weer op????

trea36

Ongelezen bericht door trea36 »

Ik heb een kleine in huis, dus dacht ik aan thuiswerk, erachter aan gebeld, ja mevrouw, wij gaan bemiddelen tussen u en bedrijven.
Dit kan ik zelf ook wel, solliciteren, en dan ook nog eenmalig 3euro administratiek. betalen, en iedere maand 8 euro95, je betaalt voor je werk, in plaats van verdienen.
De werkzaamheden die ze aanbieden, word verder niet op in gegaan.

gast500

En bent u al met ze in zee gegaan? Ik zou nooit betalen voor zoiets. Je hebt namelijk helemaal geen zekerheid dat ze voor je bemiddelen/zoeken of iets passends voor je zullen vinden. Ik zou de energie en het geld maar stoppen in het zelf zoeken van een (thuiswerk)baan. Succes ermee!

Gesloten