Als mensen last hebben van kattenpoep in hun tuin dan is dat toch gewoon overlast?
Ik ruim al jarenlang tientallen drollen per maand in mijn tuin op.
Dat vind ik overlast.
En ik hou trouwens wel van katten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als mensen last hebben van kattenpoep in hun tuin dan is dat toch gewoon overlast?
Het mooie aan honden- en kattenvoer is nou juist dat hier reststromen van de slacht voor menselijke consumptie in worden verwerkt. Dierlijk weefsel dat niet voor menselijke consumptie is geschikt, wordt zo voor diervoeder gebruikt. Ik hoop dat er weinig dieren worden geslacht om huisdieren eten te geven.witte angora schreef: ↑28 nov 2019 12:29Het gaat de 'onderzoekers' vooral om de arme vogeltjes. Maar of je katten nu binnen houd of buiten laat, die beesten eten hoe dan ook vlees, of een afgeleide van vlees. Er zullen hoe dan ook dieren dood moeten om katten (en honden!) te voeren.
Dan kun je katten binnen gaan zitten houden, krijg je een nog veel grotere CO2 uitstoot omdat er meer koeien, varkens, paarden en kippen gefokt moeten worden om al die katten eten te geven.
Ach dat wordt straks weer weggewuifd door de "kattenliefhebbers" die een ieder die de huiskatten liever in huis ziet volgensmij bijna als kattenhater bestempeld. Want die moeten niet zo moeilijk doen als er een keer een katje buiten loopt en in je tuin poept. Dat is goed voor de plantjes en ja ach, je moet er ook maar neit met je handen in gaan, en ze graven het wel diep genoeg weg. En als het te heet onder de voeten wordt, wordt er weer even bij gehaald dat het gaat om het feit dat de katten de grootste seriemoordenaars in de Nederlandse natuur zijn.
Ja nogal wiedes, dat is gewoon de aandacht verleggen om zijn geliefde katten uit de wind te houden.Bob Schurkjens schreef: ↑28 nov 2019 13:34De échte killers zijn de koolmeesjes. Vraag maar aan Midas.
Zeg maar gerust dat ze asociaal zijn, ze hebben letterlijk schijt aan alles en iedereen en maar zeuren over hondenstront.