Pagina 4 van 4

Re: Kosten abonnement KPN husselkorting

Geplaatst: 06 jan 2020 17:51
door Yvette227
Hierbij de gevraagde factuur die wij hebben ontvangen. De eerste bijlage die is bijgevoegd is het abonnement die wij gebben afgesloten. Deze ook ter bevestiging ontvangen via de mail. Contact gehad met KPN twee specialisten zijn het nu aan het onderzoeken ze geven aan dat er iets niet goed gaat

Re: Kosten abonnement KPN husselkorting

Geplaatst: 06 jan 2020 18:14
door Erthanax
Hier staat echt: 19 - 5 + 10 = 24 euro.
Dat is wat anders dan de 14 - 5 + 10 = 19 euro. Bewaar die orderbevestiging zorgvuldig en laat KPN maar uitzoeken wat er waar fout is gegaan.

Re: Kosten abonnement KPN husselkorting

Geplaatst: 06 jan 2020 19:57
door Feinel
Die 5 euro korting is voor het abonnement met een looptijd van 2 jaar, maar de 5 euro Hussel korting ontbreekt inderdaad. Aangezien er MB's gedeeld worden moet er nog een abonnement op het adres staan die er voor zorgt dat je ook recht op de Hussel korting hebt. Gewoon even wachten tot dat ze het uitgezocht hebben en als het via de klantenservice niet lukt, even op kpn.com/forum je verhaal neerzetten, dan wordt het wel opgelost.
Die hele discussie hier over wel of niet storneren vooral even negeren en jezelf die ellende besparen. Storneren kun je over een maand ook nog doen als het dan nog niet opgelost is.

Re: Kosten abonnement KPN husselkorting

Geplaatst: 06 jan 2020 20:13
door Nijogeth
Volgens mij is op die site iets fout gegaan met die hussel korting. Die staat er of dubbel op of je hebt daar geen recht op. Als ik de factuur zo zie, heb je wel hussel korting, maar is die 14 euro die de site aangeeft al met de korting eraf. Waarschijnlijk zit er daar de fout en staat dat in het factuursysteem wel correct. Nu is de vraag wat KPN er aan wil doen.