LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er was eens.... een sprookje

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Madeleine

Re: Er was eens.... een sprookje

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ha KeesJan,

Hoe zit het trouwens met jouw residuaal inkomen? Bij mij prima. Ik ontvang iedere maand weer een leuk bedrag op mijn rekening van mijn baas.

MR GUN

Ongelezen bericht door MR GUN »

Todat je ontslagen wordt!!!! Een salaris is echt geen passief inkomen.
beetje dom van je, vind je ook niet?

madeleine

Ongelezen bericht door madeleine »

Ja. als ik ontslagen wordt krijg ik 28 maanden salaris mee incl. 8% vakantiegeld en een WW-uitkering én ik ben zo weer aan het werk.

En als bij jou de stoom opdroogt? Heb je dan nog inkomen? Als al je klanten overstappen naar een goedkopere aanbieder? Als je geen nieuwe distribiteurs meer kan vinden?

Dan heb jij nog altijd de Soos.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

én ik ben zo weer aan het werk
Wederom een prachtvoorbeeld van positief denken richting regulier werk en negatief denken richting MLM.

Struisvogelpolitiek heet dat. :wink:

Madeleine

Wederom een prachtvoorbeeld van positief denken richting regulier werk en negatief denken richting MLM.

Struisvogelpolitiek heet dat.
Nee hoor, ik heb mijn hele leven bijgeleerd en kan alle kanten op. Heb ook nog een dikke financiële achtergrond en in dit soort banen wordt altijd personeel gezocht. Ik maak me daar geen zorgen over.

Wat als jij ernstig ziek wordt? Kun je dan nog je netwerk onderhouden?

Er wordt altijd net gedaan of de klanten voor altijd hun abonnement bij ACN laten lopen. Morgen komt er weer een nieuwe leverancier op de markt met nóg betere voorwaarden die ook onder jouw klanten gaat ronselen. Bel jij dagelijks alle klanten op of ze vooral bij ACN moeten blijven voor jouw inkomsten?

waarnemer

Ongelezen bericht door waarnemer »

Madeleine
Ik wens het je niet toe, maar zo rooskleurig als jij je financiën voorstelt bij eventueel ontslag is grenzeloos naïef...lees jij geen kranten?

Madeleine

Madeleine
Ik wens het je niet toe, maar zo rooskleurig als jij je financiën voorstelt bij eventueel ontslag is grenzeloos naïef...lees jij geen kranten?
Natuurlijk lees ik kranten en ik weet dat per 1 januari 2005 de afkoopsom gedeeltelijk in mindering wordt gebracht van de WW. Denk je nu echt dat ik uit een eitje kom?

Maar ik kan altijd gaan werken, desnoods als schoonmaakster of Alfahulp. Ik ben niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Ik ben 48 jaar, ben multi-inzetbaar. Enne, als je de kranten goed leest, zie je ook dat de uitzendbranche weer meer werk heeft en betere resultaten heeft geboekt dan in het afgelopen jaar. Komt doordat de economie aantrekt en eerst personeel via een UB gezocht wordt. En met mijn ervaring, weet ik gewoon dat ik wel aan de bak kom.

waarnemer

Een zwaluw......maar jouw optimisme moet aanstekelijk zijn voor de MLM-ers hier...

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Een zwaluw......maar jouw optimisme moet aanstekelijk zijn voor de MLM-ers hier...
Toch heeft Madeleine hierin gelijk. Mijn vriend is regiomanager bij een landelijke uitzender en heeft dezelfde ervaringen op dit moment voor wat betreft het aantrekken van de economie. Uitzenders zijn de eersten die veranderingen op de arbeidsmarkt opmerken omdat men eerder tijdelijke contracten afsluit in onzekere tijden. Ook is het waar dat mensen met een flinke ervaring in financiele functies niet lang zonder baan zitten. Bij uitzendbureau's zitten ze erom te springen.

waarnemer

Da's een goed teken dan!

Madeleine

Da's een goed teken dan!
Ja, en daarom maak ik mij niet druk. Mijn man werkt bij een scheepvaartbedrijf en merkt ook, i.v.m. geboekte lading, dat de economie aantrekt. Nog een leuk voorbeeld:

ECT (daar werkt hij dus niet, wel op de Maasvlakte) op de Deltaterminal in Rotterdam:

Grote containerschepen liggen momenteel dagen op zee te wachten om te kunnen lossen. Er is geen ruimte op de kades! Binnenvaartschepen moeten 2 dagen wachten om de lading te kunnen overslaan (vanaf zeeschip naar binnenvaart aflevering Duitsland). Met hoog water komen de reuzen ook al naar de hometerminal in Pernis. Dit zegt wel iets.

Je ziet het ook aan de containerdepots: deze lopen weer leeg na 3 jaar dus er is vraag naar containers = handel.

Ik heb altijd gezegd: houd de containerdepots in de gaten. Lopen deze vol, dan komt er binnen een jaar een crisis. Tot op heden heb ik gelijk gehad. Het vollopen begon weer in begin 2001.

En zo werkt het, vraag en aanbod.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

48 Madeleine ik hoop niet voor je dat je de zak krijgt want voor het salaris wat je nu verdient, kom je nergens meer aan de bak.

te oud heet dat :twisted:

Gast

En eigenwijs :lol:

Gast

Geplaatst op 07 Aug 2004 23:41 door succesvolle netwerker

--------------------------------------------------------------------------------

Poeh, ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar ik lees dat de anti's nog steeds op zoek zijn naar harde bewijzen. Nou, dat kan.

Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?

Zet je punten maar hier neer.
Vervolgens nodig ik je uit om alles wat je hier leest met je eigen ogen te aanschouwen.

Wie heeft het lef? Madeleine misschien......?

PS. Niet zeuren dat ik alles maar op het forum moet laten zien. Dat gaat natuurlijk niet.

Wie, wanneer, waar, hoelaat?

Madeleine

48 Madeleine ik hoop niet voor je dat je de zak krijgt want voor het salaris wat je nu verdient, kom je nergens meer aan de bak.

te oud heet dat
Dus wel. Tegenwoordig hebben bedrijven liever een ervaren iemand, dan een beginner waar 2 mensen mee moeten lopen om alles uit te leggen, Daarnaast kunnen ervaren mensen meedenken en ideeën spuien hoe het beter kan. Wordt nog steeds gewaardeerd hoor!

En het salaris wat ik verdien....dat zul jij nooit verdienen, ook niet met mlm.

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

En dan moeten ze kauwen, en kauwen en nog eens kauwen. Hoe reageer ik hierop. Simpel, gewoon zwijgen en dan verdwijnt dit item de diepte in. Dat is gewoon de strategie.

Eén MLM-er bleef gisteren doordrammen dat hij 400€ had verdient met een x aantal klanten. Ik vroeg hem de gegevens, o.a. staffels. Geen reactie alleen: MADELEINE, JE GEEFT GEEN ANTWOORD. Dit bleef maar doorgaan. OK, toen heb ik een berekening gemaakt:

Factor x wordt niet bekend gemaakt, heb je wel nodig om een berekening te maken. Toen dacht ik, factor X kan voor een bepaalde (onbekende) hoeveelheid staan:

factor x = 10 klanten ben je spekkoper
factor x = 100 klanten en dan moet je na gaan denken over de tijd die je erin hebt gestoken
faxtor x = 1.000 klanten (en nu word ik warm omdat zo geheimzinnig gedaan wordt over factor X) dan ben je belazerd en opgelicht.

En het vreemde is, er wordt vervolgens niet op gereageerd. Niet dat ik het niet goed heb, noch wordt factor X bekend gemaakt. Deze non reactie staaft mijn gevoel dat er iets niet klopt.

En nog steeds wil ik weten: wat is factor X??

mvg Madeleine

MR GUN

Ongelezen bericht door MR GUN »

crabbel nog maar eens achter je oren.
ik heb nooit geweten dat een mens zo dom inelkaar kan zitten als jij.
nee, ik onderbouw nix, ik weet het......is niet nodig ook.

BOEM!

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Als je niks wilt onderbouwen dan verzoek ik je vriendelijk de discussie te verlaten.

Gast

Ik weet het... factor X is 1000 persoonlijke klanten in 1 maand :lol:

Gast

Crabbel en babbel :shock:

Gesloten