LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd
Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd
Kan een MLMer mij hier misschien uitleggen waarom er zoveel duisternis en schimmigheid rondom MLM hangt??
Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.
De uitspraak is wat in Engelse juridische termen "hearsay" wordt genoemd.Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.
Wat ineens een feit is, volgens gast dan.
Ja, waarom probeer ik nog iets uit te leggen aan die mensen?
Noem het maar onverbeterlijk optimisme.
Jij snapt dus echt helemaal niks van waar het in een discussie om draait en ik weet zeker dat je nog nooit een universiteit van binnen hebt gezien.Een FEIT! hoef je te onderbouwen, oen! Bul?
EEN VIS ZWEMT IN HET WATER.........
EN DAN HOOR JE ZO'N ONDERONTWIKKELT NEP UNIVERSITEITS MANNETJE MET EEN DITO NEP BUL, ROEPEN...........OJA???? ONDERBOUW HET DAN MAAR EENS
Je schreeuwt alleen maar en hebt verder helemaal niks te melden. Als je je ergert, wat doe je hier dan? Je hoeft hier niet te zijn hoor, niemand heeft je gevraagd.
En niemand heeft jou aangevallen, toch? Of ben je een boze MLM' er....
Hoe zeker weet je dat? BEWIJS MAAR!ik weet zeker dat je nog nooit een universiteit van binnen hebt gezien
Dat noemt zich slim, alsof het er mee te maken heb wat ik wel of niet heb gezien.Wie snapt wat nou niet?
O, o, o, slimpie toch...!Je schreeuwt alleen maar en hebt verder helemaal niks te melden
Ik SCHREEW niet, ik TYP. Ik heb wel degelijk iets te melden, maar als jij niet kunt lezen, is dat niet mijn probleem.
Ooooooow........, moet je eerst gevraagt worden, dan? Wie heeft jou gevraagt?je ergert, wat doe je hier dan? Je hoeft hier niet te zijn hoor, niemand heeft je gevraagd.
Omdat je leutert over het bewijzen dat een vis zwemt. Daarmee laat je zien dat je geen flauw benul hebt van wat er op een universiteit gebeurt.Hoe zeker weet je dat? BEWIJS MAAR!
Verder wordt het TYPEN IN HOOFDLETTERS in forums, chat en mail gezien als schreeuwen. Dat je dat niet weet of respecteert is voor mij extra aanwijzing dat je totaal geen benul hebt wat je allemaal roept.
Conclusie: je hebt niks zinnigs te melden.
Ik klaag ook niet over wat hier op dit forum geschreven wordt, jij wel! Dus wat zoek je hier dan?Ooooooow........, moet je eerst gevraagt worden, dan? Wie heeft jou gevraagt?
Juist ja. En daarom richt je je op mij.IK BEN TEGENSTANDER VAN NWM, MAAR IK HEB EEN BLOEDHEKEL AAN MENSEN DIE OEVERLOZE DISCUSSIES VOEREN.
Wie houdt hier zichzelf nou voor de gek?
Er zijn een drietal dingen waarvan ik onderbouwing kan vragen:Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.
1) dat een piramide de sterkste bouwvorm is.
2) dat de architecten dit vinden
3) Dat de Egyptenaren dit al wisten
Echt waar? Joh, da wis ik nie.Verder wordt het TYPEN IN HOOFDLETTERS in forums, chat en mail gezien als schreeuwen.
Waarom ik dat deed is omdat jij volgens mij een beetje slechtziend bent.Je vraagt een paar x naar dingen wat ik al had aangegeven.
SNAPPIE??????????????????????????????????
Dat hangt er niet. Hoe moet je uitleg geven van iets wat er niet is? Jij ziet dingen die er niet zijn.Heb je daar allang last van?Er zijn pilletjes voor, hoor.Kan een MLMer mij hier misschien uitleggen waarom er zoveel duisternis en schimmigheid rondom MLM hangt??
Verbazingwekkend dat er dan altijd gezegd wordt dat je naar een bijeenkomst moet komen om het uitgelegd te krijgen.Quote:
Kan een MLMer mij hier misschien uitleggen waarom er zoveel duisternis en schimmigheid rondom MLM hangt??
Dat hangt er niet. Hoe moet je uitleg geven van iets wat er niet is? Jij ziet dingen die er niet zijn.Heb je daar allang last van?Er zijn pilletjes voor, hoor.
Blijkbaar kan dat niet via een forum of een website.
Geplaatst op 10 Aug 2004 07:46 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Willem Verbeke. Hij is professor in de netwerkmarketing aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, het zo goed aangeschreven opleidingsinstituut waar student26 beweert gestudeert te hebben.
Onder zijn eigen neus word notabene netwerkmarketing onderwezen.
Maar we zullen nu gegarandeerd weer een pracht staaltje ontkenning door student26 gaan zien
--------------------------------------------------------------------------------
Willem Verbeke. Hij is professor in de netwerkmarketing aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, het zo goed aangeschreven opleidingsinstituut waar student26 beweert gestudeert te hebben.
Maar we zullen nu gegarandeerd weer een pracht staaltje ontkenning door student26 gaan zien
Kan wel, hoor. Sterker nog, het is al heel vaak gedaan.Maar omdat een tegenstander van MLM het niet onder ogen wil zien, lezen ze eroverheen.En een website? Hoeveel wil je dr hebben? 100.....200..300?Blijkbaar kan dat niet via een forum of een website.
Kijk toch eens naar de thread "arme student"daar is dit al tig keer onderuit gehaald.Willem Verbeke. Hij is professor in de netwerkmarketing aan de Erasmus universiteit in Rotterdam, het zo goed aangeschreven opleidingsinstituut waar student26 beweert gestudeert te hebben.
Quote:
Goedendag allemaal,
Nou, ik lees al een hele tijd stilletjes mee, maar wordt er nu toch echt toe aangezet om mee te gaan praten.Mag toch wel, hoop ik?
De reden dat ik mijzelf Mensenkenner noem, heeft te maken dat ik al43 jaar elke dag met heel veel mensen werk.
Vooropgestelt, ik ben geen voor-of tegenstander van mlm, maar ben wel goed op de hoogte van het hele mlm-gebeuren.
In dit gedeelte van het forum zijn een klein aantal voor-en een klein aantal tegenstanders.Dit zegt niets over het feit of mlm nu wel of niet goed is.Om dit goed te beoordelen zal er een jarenlang onderzoek moeten plaatsvinden over de hele wereld.Ik weet wel, dat mlm buiten Europa zeer gewaardeerd wordt.Duitsland en Engeland zijn overgens in Europa goede mlm-landen.
Er werd hier een paar keer geschreven dat mlm slecht zou zijn en dat er veel slachtoffers zouden zijn gevallen.Problemen in gezin, familie e.d.Ik zal dit niet ontkennen, want gezien het systeem zou dit goed mogelijk zijn.Aan de andere kant vraag ik mij af dat als dit op grote schaal gebeurt, de regering niet ingrijpt.Omdat ze dat niet doen, zal het in de praktijk dus erg meevallen.
Wat mij ook opvalt is het feit dat voorstanders sneller gaan schelden.Als ik mij in hun situatie verplaats, is dat een normale reactie. Ze worden in hun ethiek aangetast.Ze zijn in princiepe met een eerlijk systeem/concept bezig, maar worden aan de andere kant uitgemaakt voor oplichters e.d.Omdat oplichting is verboden en mlm niet, kan ik mij dat heel goed voorstellen.Even een vraag aan de tegenstanders. Je rijdt met je auto per ongeluk een fietser dood.Je kan er niets aan doen, maar moet toch voor een half jaar de cel in en de familie van het slachtoffer betitelt jou als moordenaar.Zou je gaan schelden? Zou je jezelf verdedigen? Je moet je voorstellen dat een mlm-er zich zo voelt op dit forum en ook buiten het forum.
Ook wordt er de laatste tijd gesproken over het aantal tegenstanders op dit forum.Zijn het er nu 3 of toch 6? Dat is toch helemaal niet belangrijk. Het zijn er weinig.Voor-en tegenstanders.Een ieder wil zijn of haar gelijk hebben.Wat voor mij wel heel duidelijk is, is dat er op dit forum mensen zijn die zich onder meerdere namen uitgeven. Je ziet dit heel duidelijk aan hun schrijfgedrag.Zoiets zie je gewoon na 43 jaar.
Ook wordt er door een tegenstander soms gepost alszijnde een voorstander.Om zichzelf in een goed daglicht te plaatsen kunnen ze heel eenvoudig zelf een scheldverhaal posten.Enkel en alleen om de voorstanders belachelijk te maken.
Ik kan zo wel een tijdje doorgaan, maar ik wacht liever de reacties af.Aan de andere kant weet ik eigenlijk de standaard reacties al, maar voor mijzelf is het een leuke testcase
Ontkennen is iets ander als onderuithalen,bullie!Kijk toch eens naar de thread "arme student"daar is dit al tig keer onderuit gehaald.
Laat ik het dan anders zeggen.Ontkennen is iets ander als onderuithalen,bullie!
Die bewering klopt niet.