LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

ALLES IS OPENBAAR. JIJ BENT TE LUI OM TE GAAN KIJKEN BIJ DE KVK.
DAT IS DE PROBLEEM VAN JOU. NIET VAN HET BEDRIJF.

MAAR WEL UITSPRAKEN DOEN ZONDER ER NA TE GAAN. WAT COMPLEET NIET WAAR IS. GROF.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

VUILE LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.kvk.nl.

ken je ook direct zien dat hun omzet bijna niet van inleggeld bestaat.

JE KIJKT ER GEWOON NIET NAAR!!!!!

EN DAN WEL ZO ZAKEN ROEPEN.
Kijk, en dit bedoel ik nu. KPN staat gewoon op internet, hoef ik niet voor te betalen. En hoezo dat ik DIRECT kan zien via de KvK?? Ik moet er wel even voor betalen. Volgens mij weet jij niet eens hoe een jaarverslag eruit ziet en weet jij niet waar je het over hebt.

Waarom moet ik voor een jaarverslag betalen van een zogenaamde multinational? Waarom niet gewoon openbaar via internet zoals KPN?

Maar ik ben een vuile leugenaar. Nee, ben ik niet. HEEFT ACN HAAR JAARCIJFERS VIA HAAR BEDRIJFSINFORMATIE OP INTERNET STAAN???

Nee, want de stap naar de KvK is te groot voor veel mensen, die weten niet eens dat daar gegevens op te vragen zijn (en dat ze voor de echte gegevens moeten betalen).

En trouwens, het is niet KEN je zien maar KAN je zien. Papegaaien!! Geconditioneerd gedrag, gewoon napraten wat alle andere voorstanders zeggen over KvK maar geen uitsluitsel geven WAAROM ACN haar cijfers niet bekend maakt op Internet. Dat weet jij ook niet! Jij weet ook niets van de bedrijfspolicy!!

Madeleine

ALLES IS OPENBAAR. JIJ BENT TE LUI OM TE GAAN KIJKEN BIJ DE KVK.
DAT IS DE PROBLEEM VAN JOU. NIET VAN HET BEDRIJF.

MAAR WEL UITSPRAKEN DOEN ZONDER ER NA TE GAAN. WAT COMPLEET NIET WAAR IS. GROF.
Nee, de gegevens zijn niet openbaar. Je moet er voor betalen. Als iets openbaar is, is het beschikbaar voor iedereen zonder kosten.

wijsneusje

Ongelezen bericht door wijsneusje »

unspammable.xtdnet.nl/2000/att-0919/mailworkingnl.doc

Een artikel waarin MLM uit de doeken gedaan word, trek je conclusie, voorzover je over dit voorbeeld die conclusie kan trekken. Reeds aangehaald door GAST dat dit inderdaad een piramidespel is. In het artikel word echter de uitleg gedaan dat dit MLM zou zijn. En, ongetwijfeld zijn er meer en minder agressieve toonaarden te vinden op diverse bijeenkomsten, dat zal verschillen per MLMorganisatie !

Gast

BIJNA GEEN ENKLE BEDRIJF DIE NIET BEURS GENOTEERD IS STAAT OPENBAAR OP HUN EIGEN WEBSITE!!!!!!

JIJ DOET WEL UITSPRAKEN WAT NIET WAAR IS!!!! DAT IS GROF.

PAAR EUROTJES BIJ DE KVK HEEL NORMAAL.IEDEREEN KAN DAAR HEEN.
DAN KUN JE HET ZELF BESCHOUWEN DAT HET NIET WAAR IS.

MAAR NOGMAALS JE DOET UITSPRAKEN ZONDER ENIGE BEWIJS EN HET IS OOK NIET WAAR ALS JE NAAR KIJKT.

HET MOET ALLEMAAL GAAN HOE JIJ DENKT TE WILLEN HEBBEN.
MAAR GOED VOOR DE MEESTE BEDRIJVEN MOET JE NAAR DE KVK.

doej e dat niet, dan moet je geen uispraken doen.
of mag jij wel uitspraken doen omdat het niet gratis. dom gelul

Gast

openbaar is, is het beschikbaar voor iedereen zonder kosten.
weer gelul. kvk aan balie is gratis. en voor papier kosten nemen ze een kleine vergoeding,. zoals bij vele instanties. Blijft het wel openbaar.

MAARSCHALK2

Ongelezen bericht door MAARSCHALK2 »

Mijn opmerking had wat meer uitleg mogen krijgen.
Wat ik bedoelde is dat ze het niet accepteren als ik hun iets probeer te verkopen.

Weleens geprobeerd? Nee! Wat brabbel je dan............

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Aan de laffe en domme hond die zich MAARSCHALK2 noemt:
Weleens geprobeerd? Nee! Wat brabbel je dan............
Ken je mij, hoe weet je dit?
*** toch niet uit je nek man.

Madeleine

weer ge***. kvk aan balie is gratis. en voor papier kosten nemen ze een kleine vergoeding,. zoals bij vele instanties. Blijft het wel openbaar.
Juist aan de balie zijn de kosten nóg hoger i.v.m. handmatige verwerking. En jij denkt toch niet dat ik even 200 km naar A'dam rij om een uittrekseltje te halen?

Het gaat om het volgende:

GERENOMEERDE bedrijven zetten de jaarverslagen gewoon op hun site op Internet. Hebben niets te verbergen.

Waarom doe ACN dat niet? Ergo: zij hebben iets te verbergen!! Als ik een bedrijf zou hebben wat zo vreselijk wordt aangevallen, ook over de cijfers, en ik heb niets te verbergen plaats ik de jaarcijfers gewoon op internet. Voor iedereen beschikbaar. Waarom doet ACN dat niet? Ik denk dat ACN veel te verbergen heeft en de KvK als buffer gebruikt.

Gast

in eerste plaats hoef je geen 200 km te rijden. op te vragen bij elk kvk vestiging Nederland

Je blijft een leugenaar madeleine je doet uitspraken al voor dien dat je het niet eens hebt gezien overigens ik kan je het vertellen dat het niet zo is .

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Je onkunde straalt er weer af, Madeleine. Omdat een bedrijf het niet noodzakelijk vind de jaarcijfers zelf op het internet te zetten, toont dat aan dat ze iets te verbergen hebben. Sorry, maar nu kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat je zelfs KeesJan voorbij gaat in het maken van onzinnige uitspraken.
Jeetje, als dat waar is dan is het merendeel van de bedrijven betrokken bij grove oplichterij. Meid, ga buiten spelen als je niet op niveau kunt meediscussieren.

Gast

dan zijn bijna alle bedrijven in jou ogen verkeerd wanneer ze het niet gratis bij hun internet side plaatsen. wat een onzin gelul weer.
wanneer ze iets te verbergen hebben ligt het ook niet bij de kvk.

Madeleine

Je onkunde straalt er weer af, Madeleine. Omdat een bedrijf het niet noodzakelijk vind de jaarcijfers zelf op het internet te zetten, toont dat aan dat ze iets te verbergen hebben. Sorry, maar nu kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat je zelfs KeesJan voorbij gaat in het maken van onzinnige uitspraken.
Juist een bedrijf als ACN wat zo omstreden is, zou zijn jaarverslag gewoon op internet moeten zetten als zij niets te verbergen heeft. Als ACN betrouwbaar is, had zij dat al lang gedaan. Wat is nou het probleem om de jaarcijfers op internet te zetten?

Als ik zo over de tong zou gaan als ACN, als ik zoveel tegenstanders zou hebben die "leugens" over mij vertellen, hup cijfers openbaar op internet. Maar dat doen ze niet! Dus de cijfers via de KvK beschermen is belangrijker dan hun goede naam! Hier zit gewoon een luchtje aan.

Mijn bedrijf is ook niet op de beurs genoteerd; toch staan de cijfers gewoon op de algemene informatiesite. Is niets mis mee.

Madeleine

Je blijft een leugenaar madeleine je doet uitspraken al voor dien dat je het niet eens hebt gezien overigens ik kan je het vertellen dat het niet zo is
Geef dan maar even het KvK-nummer! Ondanks verschillende verzoeken heeft nog niemand dit nummer willen geven. Is daar soms ook iets mis mee?

Gast

Je blijft een leugenaar madeleine je doet uitspraken al voor dien dat je het niet eens hebt gezien overigens ik kan je het vertellen dat het niet zo is

De meeste bedrijven hebben cijfers niet op internet staan.Punt.

Madeleine

Geef dan maar even het KvK-nummer! Ondanks verschillende verzoeken heeft nog niemand dit nummer willen geven. Is daar soms ook iets mis mee?

Gast

gratis te vinden van elk bedrijf bij www.kvk.nl
:D

Madeleine

Gewoon even het nummer geven. Is daar iets mis mee? Of weten jullie het niet? Dat ik het kan opvragen via KvK weet ik, maar er zijn tig bedrijven in Nederland die ACN heten.

Gast

Voor Euphony:
Euphony Benelux N.V. 30191261
Rechtspersoon

Euphony Benelux 30191261 0000
Meentwal 15, 3432GL Nieuwegein Hoofdvestiging

Euphony Communications Holding B.V. 340238070000
Meentwal 15, 3432GL Nieuwegein Hoofdvestiging

MADELOESJE

Ongelezen bericht door MADELOESJE »

Dat ik het kan opvragen via KvK weet ik, maar er zijn tig bedrijven in Nederland die ACN heten.
Ja, natuurlijk, miep-mantelpak. Gaan we weer. Noem een twinTIG bedrijven die ACN heten?

Gesloten