Pagina 4 van 8

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 01 sep 2004 10:06
door Gast
nou komt van dat treiteren toch niet veel terecht, en die opmerking van die case neem ik bij nader inzien toch maar terug, tegen de tijd dat jij er een begint, geldt ie weer :wink:

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 04 sep 2004 02:07
door Kushinkai
De leugens op een rij. Let vooral op punt 5. Lees en huiver!


1. Bericht op Wanadoo-site met aankondiging verhuizing:

In verband met toekomstige uitbreidingen en verbeteringen aan het
netwerk, verhuist Wanadoo binnenkort haar nieuwsservers naar een andere
lokatie. Op korte termijn heeft dit een aantal tijdelijke gevolgen.

Om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen, zal het maximaal
aantal verbindingen dat u kunt maken met de nieuwsservers tijdelijk
worden beperkt van vijf tot drie. Daarnaast zal Wanadoo de snelheid
tijdelijk beperken tot 80 kilobit per seconde per connectie.

Wij informeren u zo spoedig mogelijk over de exacte datum en tijd van de
verhuizing.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

2. Persoonlijke Email aan klanten met belofte:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Momenteel wordt de newsserver verhuist naar een ander adres en met een betere server. Om deze reden heeft Wanadoo tijdelijk voor de stabiliteit van de newsserver de maximale connectie aangepast van 5 naar 3 connecties.

Wanneer de server is verhuist en alles weer draaid, wordt dit weer terug gezet naar 5.

In verband met toekomstige uitbreidingen en verbeteringen aan het
netwerk, verhuist Wanadoo momenteel haar nieuwsservers naar een andere lokatie.

Om deze reden heeft Wanadoo tijdelijk voor de stabiliteit van de newsserver de maximale connectie aangepast van 5 naar 3 connecties. Daarnaast zal Wanadoo de snelheid tijdelijk
beperken tot 80 kilobit per seconde per connectie.

Wij kunnen geen indicatie geven hoe lang de migratie precies gaat duren.

Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk

3. Mailtje van helpdesk Wanadoo:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De verwachting is dat de migratie van de nieuwsservers in de tweede of derde week van mei voltooid zal zijn. De snelheid zal dan naar alle waarschijnlijkheid weer op het oude niveau zijn teruggebracht. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk

Wanadoo, 10 jaar internetervaring

4. Nog een mailwisseling met Wanadoo met belofte:

Geachte helpdesk

Het is nu RUIM EEN MAAND geleden dat jullie de newsserver flink geknepen
hebben.
Pas 3DAGEN geleden hebben jullie dat voor het eerst gemeld op jullie eigensite ,tegen jullie eigen leden,dat het over een verhuizing gaat die maar tijdelijke gevolgen heeft.
Ik lees elke dag op jullie site de furums van jullie leden(klanten)
Ik merk ook dat de meeste al beginnen te twijfelen om z,n ABBONEMENT OP TE ZEGGEN.
Sommige hebben het ook al opgezegd.
IK ZOU GRAAG EEN DATUM WILLEN HOREN WANNEER ER EEN EINDE KOMT AAN DEZE
ZOGENAAMDE BEPERKING!
Bij voorbaat dank.

Antwoord


Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De migratie van onze servers zal rond de tweede of derde week van mei voltooid worden.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk


! 5. Officiële aankondiging op Wanadoo-site MET BELOFTE DAT ALLES IN ORDE KOMT !


Newsservers Wanadoo
In verband met werkzaamheden ter verbetering van ons newsplatform, heeft Wanadoo in week 18 het aantal verbindingen met de newsservers teruggebracht van vijf tot drie. Ook de snelheid is beperkt tot 80kbps per connectie.

Het newsplatform verhuist naar een andere locatie op 24 mei. Dit betekent dat u op maandag 24 mei geen gebruik kunt maken van onze newsservers. Vanaf 25 mei is het verbeterde platform weer beschikbaar. Het zal uiterlijk drie dagen duren tot alle informatie geladen is.

Vanaf 27 mei zijn de nieuwsgroepen weer volledig beschikbaar

6. Laatste Bericht Wanadoo:



Om capaciteitsproblemen van de news servers tegen te gaan, heeft Wanadoo een aantal maatregelen genomen. Deze worden de komende twee weken ingevoerd.
1. Toegang tot de newsservers is alleen nog mogelijk vanaf het Wanadoo-netwerk (ADSL, Cable of inbelnetwerk).
2. Het is dan ook niet meer mogelijk om toegang te krijgen vanaf andere netwerken, ook al wordt gebruik gemaakt van Wanadoo-accountgegevens
3. Wanadoo ADSL Plus en Cable Power abonnees krijgen maximale toegang. De toegangssnelheid naar de newsserver wordt voor hen niet beperkt en maximaal vijf ‘threads’ zijn beschikbaar. Hiervoor zullen deze abonnees wel moeten
inloggen.
4. De overige Wanadoo-abonnees krijgen maximaal drie ‘threads’ met maximaal 24 kbit/s. In totaal is voor hen dus 192 kbit/s beschikbaar.

Wanadoo gelooft dat op deze manier de beste afweging wordt gemaakt tussen schaarse middelen en grote vraag; onbedoeld gebruik vanaf externe netwerken word tegengegaan, de hierdoor vrijkomende capaciteit wordt op de eerste plaats toegekend aan de meest veeleisende abonnees. De overige capaciteit wordt naar rato verdeeld onder de overige abonnees (met het hierboven vermelde maximum). De retentietijd blijft ongewijzigd.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 05 sep 2004 03:57
door Bob Schurkjens
Heb je een Wanadoo abonnement? Zeg dan deze week aangetekend op! Tien tegen een dat je het anders vergeet wanneer je contract bijvoorbeeld pas over 11 maanden afloopt. Zeg je niet op, dan wordt je contract weer een jaar stilzwijgend verlengd!

Op www.internetten.nl kun je een goede prijsvergelijking maken op basis van de JAARkosten. Kosten per maand zeggen uiteindelijk niet zo veel.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 05 sep 2004 18:04
door Kushinkai
op verzoek: Met deze brief kan je juridisch onderbouwd opzeggen. Stuur hem aangetekend op!

Geachte heer / mevrouw,

Bij dezen wil ik gebruik maken van artikel 2.4 van de algemene voorwaarden van Wanadoo om mijn abonnement per direct op te zeggen vallend binnen 30 dagen gerekend vanaf 18 augustus, betreffende wijziging en beperking downloadsnelheid nieuwsgroepserver van Wanadoo.

In artikel 2.4 lees ik het volgende:

De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.3 vermelde bekendmaking indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

Uit artikel 1.16 maak ik het volgende op:

(1.16) Wanadoo Diensten: door Wanadoo uit hoofde van de Overeenkomst te leveren diensten, al dan niet tegen betaling, bestaande uit onder meer (I) het verlenen van toegang tot het Internet, (II) het verlenen van toegang tot door of namens Wanadoo te leveren informatiediensten, (III) de mogelijkheid e-mail te ontvangen en versturen via een persoonlijk E-mailadres, (IV) de mogelijkheid een Persoonlijke Homepage te openen en te gebruiken;

In artikel 2.4 wordt gesproken over een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

Welnu, een performanceverlaging van 75% van de nieuwsgroepenserver is een dienstverlening die wezenlijk afwijkt voordat de wijzigingen van kracht werden. Tevens betreft het een algemene maatregel geldend voor een aantal van Wanadoo's ADSL abonnementen.
Dit is voor mij aanleiding om de overeenkomst te beindigen conform artikel 2.4 algemene voorwaarden Wanadoo.

Of nieuwsgroepen een betaalde of gratis dienstverlening is doet niet ter zake. Immers onder artikel 1.16 staat duidelijk dat door Wanadoo diensten geleverd worden al dan niet tegen betaling.

Bij dezen wil ik van u een bevestiging van mijn opzegging. Elke niet terzake doende reactie beschouw ik hierbij als een weigering van Wanadoo om zich aan de eigen algemene voorwaarden te houden.
De machtiging automatische incasso voor Wanadoo is stopgezet waardoor het voor Wanadoo niet meer mogelijk is om het abonnementsgeld te innen. Mijn modem is uitgezet op '!!datum invullen en je er ook aan houden!!' opdat ik geen gebruik meer zal maken van uw dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 05 sep 2004 21:04
door Gast
Mooie brief, die gaat morgen direct de deur uit!

Heel erg bedankt!

Ingrid

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 05 sep 2004 22:30
door ??
Is het nu wel zo verstandig om daadwerkelijk een incassomachtiging in te trekken? Zolang er nog geen rechter zich hierover heeft uitgesproken weet je nooit zeker in hoeverre Wanadoo in haar recht staat. Ik vind de AV persoonlijk nogal vaag hierover; je kunt ze in het voordeel van beide partijen uitleggen (dus zowel Wanadoo als de Klant).

Als Wanadoo in haar recht staat en de klant trekt de incassomachting in is er sprake van wanbetaling met alle gevolgen van dien. Ik zou dus persoonlijk eerder adviseren die machtiging niet in te trekken (want je krijg waarschijnlijk een negatief antwoord van Wanadoo) en vervolgens de briefwisseling voort te zetten, TENZIJ je van plan bent om dit op een rechtzaak aan te laten komen. Andere klanten kunnen vervolgens de briefwisseling voortzetten tot het moment dat er een rechterlijke uitspraak ligt.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 06 sep 2004 18:46
door Kushinkai
Ermm WELKE briefwisseling? Wanadoo reageert zelden op brieven en als het dat al doet is het een zielig standaardberichtje waarin totaal niet op je brief wordt ingegaan.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 07 sep 2004 11:54
door Gast
op verzoek: Met deze brief kan je juridisch onderbouwd opzeggen. Stuur hem aangetekend op!
Interessant om te zien hoe een leek tegen juridische materie aankijkt. Zoals je zelf al aanhaalt in 1.16 maakt het gebruik van nieuwsservers van de hele overeenkomst geen deel uit. Je maakt dan ook geen schijn van kans als je denkt om deze reden onder je betalingsverplichting uit te kunnen komen. Ga je ook proberen je abonnement op te zeggen als Wannadoo zijn intro-pagina 100% verandert? Of zijn naam in spiegelbeeld gaat schrijven?
Wat ergerlijk is, is dat je met je 'juridisch ingedekte' brief andere goedgelovige mensen in de problemen brengt. Die mogen straks incassokosten gaan betalen als ze je huis- tuin- en keuken advies gaan opvolgen. Win eerst zelf eens wat informatie in voordat je andere mensen 'helpt'!!

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 07 sep 2004 15:15
door ??
Wanadoo moet binnen 4 weken reageren op een brief. Als het een afwijzing is, ga je daar tegen in beroep door een brief terug te sturen. Zo'n spelletje kun je wel ff rekken. Als ze niet reageren, stuur je nog een brief waarin je eist dat ze dat wel doen. Reageren ze dan nog niet, zitten zij fout en moet je ff kijken of je er dan vanuit mag gaan dat ze accoord zijn met de opzegging. (geen idee hoe dat juridisch zit als een bedrijf simpelweg niet reageert).

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 07 sep 2004 20:46
door soldier88_nl
Zeker wel betaal je voor de newsserver,
neem maar de duurste abo,
dan heb je geen beperking.
Dus wie liegt er nou.
Wel die sukkels bij wanadoo.
want als ik de duurste abo neem heb ik geen last van die beperkingen omdat ik er dan voor betaal.
Allemaal LULKOEK daar bij wanadoo.
Gr.
Soldier88

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 07 sep 2004 23:23
door Kushinkai
[quote]Interessant om te zien hoe een leek tegen juridische materie aankijkt. Zoals je zelf al aanhaalt in 1.16 maakt het gebruik van nieuwsservers van de hele overeenkomst geen deel uit. Je maakt dan ook geen schijn van kans als je denkt om deze reden onder je betalingsverplichting uit te kunnen komen. Ga je ook proberen je abonnement op te zeggen als Wannadoo zijn intro-pagina 100% verandert? Of zijn naam in spiegelbeeld gaat schrijven?
Wat ergerlijk is, is dat je met je 'juridisch ingedekte' brief andere goedgelovige mensen in de problemen brengt. Die mogen straks incassokosten gaan betalen als ze je huis- tuin- en keuken advies gaan opvolgen. Win eerst zelf eens wat informatie in voordat je andere mensen 'helpt'!![quote]

A. De brief is niet van mij, ik heb hem van een ander forum

B. De brief is afkomstig van een jurist van iemand zijn rechtbijstandsverzekering

C. Ik lees in de door jou genoemde bepaling 1.16 dit: II) het verlenen van toegang tot door of namens Wanadoo te leveren informatiediensten

Laat nou een nieuwserver nou precies een door Wanadoo geleverde informatiedienst zijn. Die valt daar dus weldegelijk onder.

Erg interessant hoe een leek tegen deze materie aankijkt. Ben blij dat je niet mijn jurist bent.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 07 sep 2004 23:58
door Gast
Ik kan kort zijn: deze brief is zéker niet opgemaakt door een jurist. In ieder geval niet door één die ooit daadwerkelijk voor het hekje gestaan heeft. Als jij denkt voor een kantonrechter obv 1.16 (II) een zaak te hebben, ga dan vooral je gang. Maar doe jezelf een plezier en win als het zover komt ook zelf nog juridisch advies in. Parketkosten zijn tegenwoordig equivalent aan vele jaartjes payserver. Sterkte!!

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 10 sep 2004 11:56
door ??
Sinds wanneer is een nieuwsserver een informatiedienst?

Je moet toch eerst een duidelijke definitie hebben van 'informatiedienst' alvorens je dit soort krasse uitspraken doet.

Daarnaast vraag ik mij sterk af hoe een rechter reageert als je hiermee aan komt.
"De verbinding naar de nieuwsserver is geknepen";
"Dus u kunt nog wel gebruik maken van de nieuwsserver?";
"ja, maar met een sterk verminderde snelheid";
"Wanadoo, waarom heeft u dat gedaan?";
<verhaal van Wanadoo over de load van de nieuwsserver, de kosten ervan en de explosieve toename van het verkeer over nieuwsservers door de grote hoeveelheid (deels illegale) content die eroverheen gaat>

Benieuwd hoe een rechter daarop reageert. Het kan beide kanten opgaan. Ik weet helemaal niet zeker of een klant zijn contract kan ontbinden naar aanleiding van deze wijziging. Het kan best zijn dat een rechter oordeelt dat de wijziging geen aanleiding is tot ontbinding (strikt technisch gezien voldoet Wanadoo nog steeds aan haar verplichtingen; je hebt immers nog steeds Internet en je hebt nog steeds toegang tot de nieuwsserver).

Detail in dezen is dat Wanadoo met de geknepen snelheden nog steeds meer levert dan de gegarandeerde bandbreedte.

Het valt of staat allemaal met de interpretatie van de Algemene Voorwaarden. Daarnaast wordt er in Artikel 2.3 uitsluitend gesproken over wijzigingen in de voorwaarden ((2.3) Wanadoo heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van de Overeenkomst en Aanvullende Diensten te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds afgesloten Overeenkomsten); het gaat dus niet om wijzigingen in de diensten *zelf*.

Daarnaast:
(9.4) Wanadoo is gerechtigd veranderingen in de Wanadoo Diensten en/of Aanvullende Diensten aan te brengen na voorafgaande bekendmaking aan de Klant en met inachtneming van diens redelijke belangen. Wanadoo is onder meer, maar niet uitsluitend, bevoegd tot het wijzigen van de inbelnummers, de login-procedure, de Toegangscodes, het E-mailadres en het adres van de Persoonlijke Homepage van de Klant. De kosten die voor de Klant eventueel aan dergelijke wijzigingen verbonden zijn, blijven voor diens rekening.

Ik wil je ook nog even wijzen op artikel 12.3 ;-) Ze hebben daarmee het recht om een flink deel van de leechers simpelweg van het netwerk af te knikkeren en je contract te ontbinden - eventueel zelfs met het verplicht laten afkopen van een contract.

Kortom: het ligt allemaal iets gecompliceerder dan sommigen hier willen doen geloven. Nog een details: er zijn wel meer mensen op Internet die beweren jurist te zijn. Soms klopt dat, soms niet. Enige scepsis tegenover mensen op forums is niet onverstandig.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 10 sep 2004 14:15
door Kushinkai
Op een ander forum kwam in dit tegen :twisted:

Quote:

Krijg je geen antwoord op je mails en telefoontjes? Wordt je afgescheept door de helpdesk?

Via google

Ik ga haar binnenkort eens bellen....Graag lees ik hier de telefoonverslagen van andere FTD-ers die mevr Potters eens confronteren met de leugens van Wanadoo:

"Newsservers Wanadoo
In verband met werkzaamheden ter verbetering van ons newsplatform, heeft Wanadoo in week 18 het aantal verbindingen met de newsservers teruggebracht van vijf tot drie. Ook de snelheid is beperkt tot 80kbps per connectie.

Het newsplatform verhuist naar een andere locatie op 24 mei. Dit betekent dat u op maandag 24 mei geen gebruik kunt maken van onze newsservers. Vanaf 25 mei is het verbeterde platform weer beschikbaar. Het zal uiterlijk drie dagen duren tot alle informatie geladen is.

Vanaf 27 mei zijn de nieuwsgroepen weer volledig beschikbaar"

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 13 sep 2004 20:52
door Gast
Het wordt tijd dat wanadoo zich gewoon eens realiseert dat een newsserver voor velen een reden is om überhaupt een abonnement bij ze af te sluiten en dat ze daar hun capaciteit eens aan aanpassen en stoppen met het discrimineren van de (iets) minder dure verbindingen.
Ze houden echter maar vast aan het volledig schijnheilige idee dat de snelle verbindingen gekozen worden omdat ik dan mijn E-mail met 3 MBit op kan halen.
Het feit dat het één van de vier onderdelen van het abo is, waar ook mee geadverteerd wordt, maakt het in mijn ogen een onlosmakelijk onderdeel van dit abonnement. Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen er nog Wanadoo zouden kiezen als ze adverteerden met een geknepen newsserver.
Persoonlijk vind ik het hetzelfde als een auto kopen met vier wielen, waarna er na bepaalde tijd één vanaf gesloopt wordt, om dat de garage dat wil....
Het laaste nieuws is dat ze hun eigen ADSL netwerk willen gaan opstarten omdat de KPN te dure huurtarieven zou vragen.
Ik heb een flauw vermoeden (en stille hoop) dat dit het einde gaat betekenen van wanadoo, aangezien de kabelabo's massaal opzeggen en ze alleen een geknepen adsl servertje over houden, met slechts 55% dekking in Nederland.
Ik hoop dan ook van harte dat die Franse aasgieren gauw uit Nederland vertrokken zijn.

Verder wens ik Kushinkai veel succes met zijn juridische rechtsgang en heb ik zelf het vermoeden dat hij redelijk sterk staat, aangezien de algemene voorwaarden van BEIDE kanten rammelen, zowel voor Wanadoo m.b.t. verplichtingen naar de klant, alsook de rechten van de klanten die zeer vaag zijn omschreven. Uiteindelijk kan dit voor een rechter best wel eens reden zijn de AV naast zich neer te leggen.

Trasher

P.S. de wanadoo CABLE klanten kunnen tegenwoordig ook heel goed terecht bij Casema. Deze nemen de wanadooklanten graag over naar hun organisatie (=feitelijk dezelfde) en dit gaat zeer soepel, aangezien de hardware er al ligt en alleen de administratie gewijzigd wordt.)

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 13 sep 2004 21:07
door soldier88_nl
Heden middag kreeg ik een telefoontje van de KPN,
die wilde wel meewerken,
KPN wilde mij wel helpen door mijn aandeel van KPN op te zeggen, maar dan blijft het gedeelte van wanadoo er nog,
ik zou dan zo over kunnen gaan naar een andere provider,
Maar wat doet wanadoo in dit geval
Ik wil dat wel eens weten,
daarom gaat ik morgen wanadoo bellen en dit voor leggen daar.
Ik heb hoop dat, ik heb dan geen adsl meer, wat zij dan nog kunnen doen.
Je hoort nog van mij.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 16 sep 2004 00:32
door Gast
Waarschijnlijk houd wanadoo je gewoon aan het contract en zullen ze weigeren om mee te werken, ondanks de toezeggingen van de KPN.
Mocht je ondertussen een andere provider hebben, zul je de rekening van de franse aasgieren gewoon moeten betalen......

Trasher

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 21 sep 2004 14:11
door Marianne vd Meer
:cry: bij deze had ik ook een klacht over Wanadoo(Casema) ze hadden 16 maanden geen abbonnements geld van de rekening gehaald terwijl ze wel een machtiging hadden en dat haalde ze er in 1 keer vanaf maar dat konden we niet betalen en probeerde een regeling te treffen maar dat kon wel maar dan moest het binnen 4 maanden betaald worden en ook dat konden we niet betalen ,en ik ben naar een raadsvrouw gegaan die heeft een brief voor mij geschreven met een voorstel om 50 euro per maand extra bij het maandgeld te betalen maar daar nam CASEMA geen genoegen mee en ze stuurde op een gegeven moment een rekening met afsluitkosten terwijl we NIET afgesloten waren :cry: en ineens werden we wel afgesloten en ze beweerden dat we nog de maand februari en zo nog achter waren maar die maand hadden we terug gehaald en de afsluitkosten er afgetrokken en het restand weer betaald . we kregen van CASEMA maar het advies om vlug te betalen een bedrag wat nog open stond +de incasso kosten zo ongeveer 350 Euro we hebben dus bij een kennis dat geld geleend en direckt betaald maar hellaas geen TV geen Radio en ook geen Internet werd er weer gezegd dat ze zo niet werkten hebben we drie weken zonder dit alles gezeten toen was ik het zo zat dat we daarna toe gegaan zijn en na alle corespondentie te hebben na laten kijken bleek dat we weer te veel betaald hadden we zouden direckt de dag erna voor 12 uur worden aangesloten maar u raad het hopelijk wel dus niet want die afspraak die ik gemaakt had bij CASEMA was niet voor mij de richtlijn maar voor de monteur . de andere dag zal ik dan weer worden aangesloten maar gaat om 11.30 de buitenbel want de monteur kon de garage niet in om bij de kast te komen .toen ben ik uit mijn vel gesprongen en gezegd toen jullie ons kwamen afsluiten hebben jullie toch ook niet aangebeld voor de sleutel van de garage maar hij gaf als antwoord ja sorrie maar ik ben hem vergeten en na alles wat we deze maanden met CASEMa hebben meegemaakt had ik een klacht geschreven naar de klachtencommissie en daar kreeg ik een telefoontje dat ze hier allemaal niets aan konden doen maar dat het wel aan de afdelingen zal worden aangegeven dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren de dag daarna lag hier een bevestiging van in de brievenbus.maar nog geen week erna kregen we weer 5 accepgiro kaarten voor de rekeningen die we bij het Incasso buro allang betaald hadden als u hier over de correspondentie wil ontvangen ben ik bereid om alle correspondentie te faxen alvast bedankt MTC vd Meer

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 23 sep 2004 11:33
door fRED rAKET
Ben ook zo'n supertevreden Wanadoo Cable klant. (Kennnen ze het woord klantvriendelijkheid trouwens?)
Bellen levert een wachttijd en flinke kosten op. Laatst gebeld over de slechte performande van de nieuwsgroepen. Ipv. dat die Jan Willem Doedel me vertelt dat Wanadoo zit te knijpen, controleert hij allerlei onduidelijke instellen: "Wat is het MAC-adres van uw Moden?"en nog meer van die ongein. Dus na 55 minuten nog niets wijzer. Mijn verzoek om feedback per mail werd braaf met JA beantwoord doch nooit uitgevoerd.
Wijzigen van Basic naar Easy kan ineens niet meer zonder dat je eerst opzegt, na een jaar uiteraard. Opwaarderen kan wel naar een duurder abonnement. De gewone mensen logica ontgaat me.
Ja en mailtjes worden correct beantwoord met standaardantwoorden, ze proberen niet eens te achterhalen wat mijn configuratie is. Zeker een of andere typemuts die iedere keer kiest uit 10 vage antwoordmails.

Ben het trouwens niet eens met die zg. extra service over nieuwsgroepen, waar Wanadoo zich achter verschuilt. Waarom zou je in broadband cable nemen als het feitelijke downloaden als dikke poep door een dun buisje is! Ze adverteren toch juist met het downloaden van muziek en films..
Mijn verklaring: de drie goedkoopste kabelabonnementen brengen niet genoeg op, dus "stimuleren" wij de onwillige klanten om het duurste (maar niet het beste) te kiezen.

Nee hoor, Wanadoo is errug arrogant bezig. Zodra het kan ben ik pleite!

Ps. Ik snap trouwens niet waarom medewerkers KPN en Wanadoo hier zo'n onsmakelijke discussie voeren over elkaars klantonvriendelijkheid. Dan ben je als bedrijf ook niet slim bezig.

Re: WANADOO DE GROOTSTE LEUGENAARS ALLER TIJDE

Geplaatst: 24 sep 2004 13:52
door iron12
blij dat ik over een maand niks meer met wanadoo heb.eindelijk opgezegd...ik hang de vlag uit ..met grote letters opgezegd WANADOO>