Da's op zichzelf al bar slecht natuurlijk.TimK schreef: ↑18 dec 2024 11:54Als elektricien Louwmans meent dat mijn klacht onterecht is omdat ze aan de inspanningsverplichting zouden hebben voldaan dan had ik dat graag gehoord in antwoord op mijn klacht en brief die ik gestuurd heb zoals aangegeven in de post. Ik heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
Nee, je blijft het resultaat en de inspanning door elkaar halen.TimK schreef: ↑18 dec 2024 11:54Als een elektricien met voldoende onderzoek het probleem kan oplossen dan blijft de elektricien die onvoldoende onderzoek heeft gedaan in gebreke en voldoet niet aan zijn inspanningsverplichting. Met andere woorden ik weet wat het probleem was en hoe eenvoudig het opgelost kon worden. Ik had graag vernomen van elektricien Louwmans waarom zij het probleem niet konden vinden en niet konden oplossen maar wel denken voldaan te hebben aan hun "inspanningsverplichting".
Als je twee monteurs aan hetzelfde elektrische probleem in een auto laat werken, en de een lost het op en de ander niet, kan je niet automatisch zeggen dat degene die het niet opgelost heeft onvoldoende inspanning heeft geleverd. Er spelen immers veel meer factoren mee. Vakmanschap, kennis, soms ook gewoon geluk.
Dat een probleem als het eenmaal gevonden is eenvoudig op te lossen is, betekent niet dat het vinden ervan eenvoudig was.
Je probleem is dat jij moet bewijzen (!) dat zij onvoldoende inspanning hebben geleverd. Da's gewoon een lastige klus.