| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Discriminatie leeftijd coronavacinatie
-
moederslink
Re: Discriminatie leeftijd coronavacinatie
Precies......dus laat hem lekker kiezen.
Wanneer ik van een andere fabrikant een bepaald medicijn krijg en daar bijwerkingen van ondervind ga ik ook drammen dat ik mijn oude vertrouwde fabrikant wil.
Het komt in mijn lijf , daarom wil ik er nog wel enigszins in mee kunnen beslissen.....als het kan.
reggie2
vindt dit leuk
Precies @ moederslink.
moederslink
vindt dit leuk
Maar als je iedereen van 45+ laat kiezen en iedereen kiest Pfizer, dan kunnen de 45- niet gevaccineerd worden omdat die vaccins al op zijn en Moderna voor hun niet kan.moederslink schreef: ↑28 okt 2022 20:07Precies......dus laat hem lekker kiezen.
Wanneer ik van een andere fabrikant een bepaald medicijn krijg en daar bijwerkingen van ondervind ga ik ook drammen dat ik mijn oude vertrouwde fabrikant wil.
Het komt in mijn lijf , daarom wil ik er nog wel enigszins in mee kunnen beslissen.....als het kan.
xflorisx
vindt dit leuk
-
moederslink
Bij de 1e vaccinatieronden wisten we praktisch niets en werden we gevaccineerd met dát wat goed werd geacht.
Nu weten we er méér van. Dan stemmen ze er hun inkoop beleid maar op af.
reggie2
vindt dit leuk
Dat hebben ze er op afgestemd door Moderna voor 45+ in te kopen.moederslink schreef: ↑28 okt 2022 20:33Bij de 1e vaccinatieronden wisten we praktisch niets en werden we gevaccineerd met dát wat goed werd geacht.
-
Lowieze
Toch heeft de Gezondheidsraad een advies gegeven dat ook jongeren vanaf 12 jaar gevaccineerd kunnen worden met Moderna.
Als ik lees hoeveel vaccins besteld zijn, dan geloof ik niet dat we binnenkort met een tekort zullen zitten.