Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik sluit mij ook aan bij deze klacht(en) tegen Woneninterieur.
In april 2023 een dressoir besteld en betaald. Deze had volgens de website een levertijd van 4-6 weken, maar helaas niets meer van hen gehoord. Ik heb vele malen contact gezocht. Elke keer werd gezegd dat het dressoir binnen elke weken geleverd zou worden. Ze hebben zelfs een levermoment ingepland begin oktober, maar ook toen kwam de kast niet opdagen. Hij bleek zelfs nog niet geleverd bij Woneninterieur. Ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Er is geen enkele communicatie geweest vanuit Woneninterieur, ook is het bedrijf slecht bereikbaar. Telefonisch wordt niet opgenomen, via de chat maar af en toe reactie, via de mail trage of geen reactie.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd op 17/11, de annulering is tot op heden nog niet verwerkt en gezien de reacties op dit forum heb ik hier ondertussen een hard hoofd in dat het snel zal gebeuren.
Hierbij het dringende verzoek aan Woneninterieur om z.s.m. de annulering te verwerken en het geld terug te storten.
Ordernummer: #3569
In april 2023 een dressoir besteld en betaald. Deze had volgens de website een levertijd van 4-6 weken, maar helaas niets meer van hen gehoord. Ik heb vele malen contact gezocht. Elke keer werd gezegd dat het dressoir binnen elke weken geleverd zou worden. Ze hebben zelfs een levermoment ingepland begin oktober, maar ook toen kwam de kast niet opdagen. Hij bleek zelfs nog niet geleverd bij Woneninterieur. Ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Er is geen enkele communicatie geweest vanuit Woneninterieur, ook is het bedrijf slecht bereikbaar. Telefonisch wordt niet opgenomen, via de chat maar af en toe reactie, via de mail trage of geen reactie.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd op 17/11, de annulering is tot op heden nog niet verwerkt en gezien de reacties op dit forum heb ik hier ondertussen een hard hoofd in dat het snel zal gebeuren.
Hierbij het dringende verzoek aan Woneninterieur om z.s.m. de annulering te verwerken en het geld terug te storten.
Ordernummer: #3569
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Update: nog steeds geen geld ontvangen.
Nu ben ik wel verplicht om verdere acties te ondernemen, ontzettend jammer.
Nu ben ik wel verplicht om verdere acties te ondernemen, ontzettend jammer.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Update: nog steeds geen geld ontvangen.
Nu ben ik wel verplicht om verdere acties te ondernemen, ontzettend jammer.
Nu ben ik wel verplicht om verdere acties te ondernemen, ontzettend jammer.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik sluit me ook aan bij deze reacties op woneninterieur (of Wonen zoals ze nu op trustpilot heten).
Ik heb 24 weken geleden een tuinset gekocht met een levertijd van 5 weken na 10weken nog steeds geen tuinset en de zomer al voorbij. Na vele mails dat de tuinset al in Nederland was en snel zou komen, zijn we op 26 aug overeengekomen om de order te annuleren; binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug krijgen.
Inmiddels 14 WEKEN verder en nog steeds geen geld terug.
Ze zijn niet bereikbaar (telefoon staat al sinds augustus uit en chat geen reactie) en via mail reageren ze super snel dat volgende week het geld op mijn rekening staat maar nog steeds geen geld terug.
Ik heb Consumentenbond erbij gehaald, maar omdat we blijven mailen, vinden ze dat ze gewoon voldoen. Thuiswinkel.org heeft 5x bemiddeld.
Het thuiswinkel keurmerk is al enige tijd geschorst, omdat thuiswinkel de problemen erkennen en woneninterieur zich niet aan de regels houdt. Op trustpilot worden de meeste negatieve reviews zonder goede reden door hen geblokt (gerapporteerd) zo blijkt uit de statistieken van de site. Consumenten met slechte reviews worden gechanteerd om de review aan te passen want dat schaadt het bedrijf anders geen geld terug.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Ze antwoordden dat het geen oplichting is maar dat er problemen zijn in het bedrijf, en dat ik daarvan weet dus….
In 14 weken moet het wel ergens lukken om een fatsoenlijke mail te sturen met tekst en uitleg en (beter nog) om de terugbetaling uit te voeren. Het is in een paar minuten gebeurd.
Niks maakt indruk om mijn geld terug te krijgen. Help!
Ik heb 24 weken geleden een tuinset gekocht met een levertijd van 5 weken na 10weken nog steeds geen tuinset en de zomer al voorbij. Na vele mails dat de tuinset al in Nederland was en snel zou komen, zijn we op 26 aug overeengekomen om de order te annuleren; binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug krijgen.
Inmiddels 14 WEKEN verder en nog steeds geen geld terug.
Ze zijn niet bereikbaar (telefoon staat al sinds augustus uit en chat geen reactie) en via mail reageren ze super snel dat volgende week het geld op mijn rekening staat maar nog steeds geen geld terug.
Ik heb Consumentenbond erbij gehaald, maar omdat we blijven mailen, vinden ze dat ze gewoon voldoen. Thuiswinkel.org heeft 5x bemiddeld.
Het thuiswinkel keurmerk is al enige tijd geschorst, omdat thuiswinkel de problemen erkennen en woneninterieur zich niet aan de regels houdt. Op trustpilot worden de meeste negatieve reviews zonder goede reden door hen geblokt (gerapporteerd) zo blijkt uit de statistieken van de site. Consumenten met slechte reviews worden gechanteerd om de review aan te passen want dat schaadt het bedrijf anders geen geld terug.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Ze antwoordden dat het geen oplichting is maar dat er problemen zijn in het bedrijf, en dat ik daarvan weet dus….
In 14 weken moet het wel ergens lukken om een fatsoenlijke mail te sturen met tekst en uitleg en (beter nog) om de terugbetaling uit te voeren. Het is in een paar minuten gebeurd.
Niks maakt indruk om mijn geld terug te krijgen. Help!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
In aanvulling mijn ordernummer #3901.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Is er iemand die mij wat hoop kan geven?
14 dagen wettelijke betaaltermijn is inmiddels ver overschreden.
Vorige week de belofte gekregen om deze week mijn betaling te ontvangen. Deze week de belofte gekregen om deels deze en deels volgende week mijn betaling te ontvangen. Vandaag weer een belofte gekregen om aankomende week mijn betaling te ontvangen…
14 dagen wettelijke betaaltermijn is inmiddels ver overschreden.
Vorige week de belofte gekregen om deze week mijn betaling te ontvangen. Deze week de belofte gekregen om deels deze en deels volgende week mijn betaling te ontvangen. Vandaag weer een belofte gekregen om aankomende week mijn betaling te ontvangen…
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Geen hoop, wel een advies: hup, naar de deurwaarder
Ihsanelaa
vindt dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dit klinkt helaas niet erg positief.Ihsanelaa schreef: ↑01 dec 2023 17:31Is er iemand die mij wat hoop kan geven?
14 dagen wettelijke betaaltermijn is inmiddels ver overschreden.
Vorige week de belofte gekregen om deze week mijn betaling te ontvangen. Deze week de belofte gekregen om deels deze en deels volgende week mijn betaling te ontvangen. Vandaag weer een belofte gekregen om aankomende week mijn betaling te ontvangen…
Als een bedrijf blijkbaar niet eens genoeg geld heeft om een order in 1 keer terug te betalen, maar dit ( al veel te laat ) moet spreiden over 2 weken is er serieus een cash-flow probleem.
Ik heb het vermoeden dat dit bedrijf niet lang meer zal bestaan.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat vermoeden heb ik helaas ook en daarom wil ik zo snel mogelijk mijn hard gewerkte geld terug!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik voeg mij ook bij de gedupeerden en wacht op ern terugbetaling. Morgen zou het er uiterlijk zijn kreeg ik een week terug per mail dus ben benieuwd maar bestel hier dus nooit!
In juli een kast besteld a 1100 met afgesproken levertermijn in oktober. Echter geen kast na meerdere toezeggingen. Uiteindelijk geannuleerd en de kast inmiddels al lang gekregen via een partij dat wel gewoon heeft geleverd. Ik baal behoorlijk van woneninterieur, slechte gang van zaken en geleerd dat ik nooit een order vooraf betaal.
Mocht ik mijn geld terug hebben horen jullie dat. Anders wil ik graag ook meedoen aan een collectieve zaak.
Order 4007
In juli een kast besteld a 1100 met afgesproken levertermijn in oktober. Echter geen kast na meerdere toezeggingen. Uiteindelijk geannuleerd en de kast inmiddels al lang gekregen via een partij dat wel gewoon heeft geleverd. Ik baal behoorlijk van woneninterieur, slechte gang van zaken en geleerd dat ik nooit een order vooraf betaal.
Mocht ik mijn geld terug hebben horen jullie dat. Anders wil ik graag ook meedoen aan een collectieve zaak.
Order 4007
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Er is helemaal geen collectieve zaak.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
We kunnen wel met z’n allen een mail sturen naar: [email protected].
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Woneninterieur geeft aan dat ze mij vandaag gaan bellen. Ik hoop dat we het vandaag kunnen afronden!
#3569
#3569
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik ben zojuist gebeld door Woneninterieur, de medewerker gaf aan dat ik het geld deze week kan verwachten.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Helaas vandaag mijn geld niet teruggekregen, hoewel dit wel beloofd was. Woneninterieur heet nu gecommuniceerd (nadat ik contact zocht) dat ik het geld maandag terug krijg. Fingers crossed..
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Moeten ze zeker eerst bij nieuwe klanten geld uit de zak kloppen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook ik heb een poos geleden een bestelling gedaan t.w.v. €500. 3-6 werkdagen levering stond er. Daarna gemaild zou binnen 1.5e week geleverd worden. Nu ruim 2 weken verder nog niks gehoord of gezien? Telefoon en mail worden niet beantwoord.
Graag hoor ik van jullie @woneninterieur! Ik heb me rot gespaard voor deze bestelling.
Order #4911
Graag hoor ik van jullie @woneninterieur! Ik heb me rot gespaard voor deze bestelling.
Order #4911
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Update hierboven.
Kreeg een mail dat het nu ineens week van 24 december word… ik hoop het
Kreeg een mail dat het nu ineens week van 24 december word… ik hoop het
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
We hadden een tuinbank besteld. Deze werd maar niet geleverd. Ook moesten we hier continu zelf na vragen. Ze komen de levertijd niet na.
Na maanden de bestelling geannuleerd. Binnen 14 dagen zou je het geld terug krijgen. Maar na 1 maand is dit nog steeds niet gebeurd.
Ik blijf reviews overal posten tot ik mijn geld terug heb!
Order 4303
Na maanden de bestelling geannuleerd. Binnen 14 dagen zou je het geld terug krijgen. Maar na 1 maand is dit nog steeds niet gebeurd.
Ik blijf reviews overal posten tot ik mijn geld terug heb!
Order 4303