LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

croosjes

Reacties: 59
Bekeken: 2518

Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 15 Sep 2004 12:44 Onderwerp: vereniging schadeloosstelling meld het



Ik geloof dat dit wel aan geeft hoe het zit.

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

croosjes

Reacties: 59 (waarvan 22 reacties van croosjes zelf)
Bekeken: 2518

Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 15 Sep 2004 12:44 Onderwerp: vereniging schadeloosstelling meld het



Ik geloof dat dit wel beter aangeeft hoe het zit.

Maar ga vooral verder met je onbegrijpelijke monoloog.
:shock: :shock: :mrgreen:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,wat is jou aandeel op dit forum

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

En verder wat jij schrijft over Piramidespelen,lees dat nou maar eens goed.Wat je schrijft en vergelijkt dat dan met de vereniging dat komt zeker niet overéén met wat jij op noemt.En dat kan jij ook niet weten want je beschikt niet over de goede info.
Natuurlijk beschik ik niet over goede info, want je verdomt het gewoon om die te geven. Ook je site bevat niets anders als raadsels.
Jij bent echt uit op eigen gewin, bah!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Leden die worden overgeschakeld via de sponsor naar de vereniging en die niet deelnemen aan leden werving en geen gratis advocaat vergoeding krijgen en waar van de partner niet getekend heeft. Kunnen via de vereniging op art.88/89 boek 1 BW procedures en bij een bepaalde hoeveelheid inschrijvingen hieraan deelnemen voor de kosten van €630,25 excl.BTW(betreft Huurkoop)



dit bedrag is nog lager dan een toevoeging voor advocaat,want de meeste gedupeerden krijgen het net niet via de instantie die er voor zijn.


INKOMENS- EN VERMOGENSGRENZEN BINNEN DE GESUBSIDIEERDE RECHTSBIJSTAND
Inkomen
Met ingang van 1 julii 2004 gelden de inkomensgrenzen zoals die in onderstaande tabel staan vermeld. Bepaal eerst in welke categorie U valt: alleenstaande of gehuwd / samenwonend / éénoudergezin. Bepaal vervolgens in welke groep uw netto-maandsalaris valt.


Eigen bijdrage(bedragen in €) Draagkracht per maand(bedragen in €)

89* 0000 - 1147
140 1148 - 1245
206 1246 - 1314
272 1315 - 1368
336 1369 - 1435
392 1436 - 1497
453 1498 - 1555
511 1556 - 1619
576 1620 - 1687
626 1688 - 1749
696 1750 - 1809
761 1810 - 2113

Het totale vermogen mag bedragen:

voor alleenstaanden: € 7.500,-
voor gehuwden/samenwonenden/éénoudergezinnen: € 10.500,-

Van de (over)waarde in de eigen zelfbewoonde woning blijft € 65.344,- buiten beschouwing.
Laatst gewijzigd door croosjes op 16 sep 2004 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Croosjes, eerst vraag je mij wat mijn bijdrage is aan dit forum en vervolgens kopieer je zomaar een deel van mijn bijdrage uit het topic "Dexia doet vaag met de hardheidsclausule". Deze gegevens heb ik geplaatst en bewerkt om Inzagirl te proberen te laten zien wat in haar geval de eigen bijdrage voor een advocaat zouden zijn. De genoemde bedragen zijn voor gehuwden en samenwonenden en voor alleenstaanden gelden andere bedragen die in dit overzicht door mij zijn weggelaten. Dit overzicht geldt dus niet voor alleenstaanden!!!!!!!!!!!

De genoemde bedragen in deze tabel zijn de netto te betalen bedragen (er komt geen BTW meer bij), het door croosjes genoemde bedrag is exclusief BTW.

De stichting van croosjes is dus alleen interessant voor gehuwden en samenwonenden met een netto inkomen van meer dan 1900 euro. Over alleenstaanden heb ik zo snel de gegeven niet voorhanden,
maar kunnen wel worden opgezocht bij de volgende link:http://www.rvr.org/ klik vervolgens op infobalie en ga naar gesubsidieerde rechtsbijstand.

Croosjes tot slot heb ik nog een paar vragen voor jou:

Is het door jou genoemde bedrag voor de procedure inclusief de leges voor het indienen van en verzoek- of verweerschrift bij de rechtbank?

Is dit bedrag voor een procedure bij de kantonrechter of de rechtbank?

Is dit het bedrag voor het hele traject (kantonrechter, rechtbank) of per procedure?

Dekt dit bedrag de kosten voor een eventuele procureur (indien de procedure wordt opgestart bij een andere arrondissement dan het arrondissement waar jou advocaat werkzaam is)?

Jouw antwoorden op deze vragen lijken mij voor gedupeerden van belang om goed af te kunnen wegen of jouw vereniging voor hun interessant is om mee in zee te gaan.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,lees nou eens goed.Wat staat er duidelijk bij geschreven
""HUURKOOP"" en wanneer kom je in aanmerking voor dit als je getrouwd bent.En voor de rest is dit wat jij plaatst gewoon op de site die er voor iedereen is,en wat iedereen kan doen ""kopieeren"".Dus zo bijzonder is het niet en als je het forum door spit dan zie je dat vereniging Payback hier steeds een verwijzing naar geeft.En nog wat Inzagirl wil niet geholpen worden op een goede manier wat ik overigers jammer vind.Elke gedupeerden die zich bij de vereniging aanmeld,alleen is het afhankelijk op wat voor manier hij wil deelnemen.Bijvoorbeeld bovenstaande is bedoeld voor eegalease en daar zit kosten aanverbonden omdat het afwijkt van het systeem van de vereniging.Voor de rest van de vragen kom ik later op de middag terug.En alleenstaande zijn juist zeer geschikt voor de vereniging want volgens het systeem kost het hun niets alleen doorzettingvermogen.
Laatst gewijzigd door croosjes op 16 sep 2004 18:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Mag dit soort onzin stoppen a.u.b.
Het forum wordt ronduit belachelijk gemaakt met dit soort van "uitleg", wat niets meer is dan een aantal woorden in willekeurige volgorde achter elkaar geplaatst, die alleen maar meer vragen oproepen dan dat ze beantwoorden.
Dit is toch niet normaal meer STOPPEN CROOSJES !!! :twisted: :twisted:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,hier het antwoord:€630,25 + vaste kosten+/-€300,- totaal bedrag voor het proces.HUURKOOP

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Dank je wel croosjes dat je in ierder geval een poging hebt ondernomen om antwoord te geven.

Inderdaad gaat het om openbare gegevens, vandaar dat ik ook de link heb geplaatst waar iedereen het een en ander nog eens na kan kijken.

Veel succes verder met je vereniging, ik hoop dat je er succes mee boekt (dit is echt gemeend).

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,Even voor de goede orde normaal gesproken is huurkoop

€1250,- ex btw en vastekosten vergeet dat niet.

Daarom is de prijs €630,25+ vastekosten +/- €300.- inclusief btw voor
proces Huurkoop alleen via de vereniging te krijgen maar wel volgens oversluiting van uw telefoon vastenet naar de sponsor.

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Indien jij hier bedoelt dat 1.250 euro een normale prijs is voor personen die geen gebruik kunnen maken van gesubsidieerde rechtshulp en dus als gezin een inkomen hebben van meer dan 2100 euro netto, heb je gelijk
Laatst gewijzigd door Spongebob op 16 sep 2004 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Daarom is de prijs €630,25+ vastekosten +/- €300.-
Hoeveel bedragen de vaste kosten ???
Wat wordt er bedoeld met +/- ???
Is dit incl. hoger beroep en evt. hoge raad ???

Ach, laat ook maar...

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,voor de rest valt alleenstaande enz.krijgen volgens het systeem van de vereniging een gratis advocaat maar dan moeten de gedupeerden wel doorzettingvermogen tonen en het willen.



Voor de rest laat ik het hierbij,als gedupeerden meer info. willen dan kunnen ze mailen.


WANT IK WIL TROSRADAR NIET TEGEN HET BORST STUITEN,MAAR IK WIL ZE WEL BEDANKEN DAT IK DIT HIER DUIDELIJK KON MAKEN.

HARTELIJKE DANK HIERVOOR ""DE VERENIGING.""
Laatst gewijzigd door croosjes op 16 sep 2004 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Die prijs is natuurlijk alleen voor de procedure bij het kantongerecht.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,dat heb je goed begrepen en lees verder

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Waarom gaan jullie in discussie met iemand waarvan ik vermoed dat hij de Nederlandsche taal niet goed genoeg beheerst om voor wie dan ook een sluitend betoog te houden?

Croosjes, en dat is ook de enige en laatste keer dat ik me in deze discussie meldt, zet een advertentie in eenn landelijk dagblad.

Een vereniging die zegt goed voorbereid te zijn en een goede kans van slagen te hebben, heeft dit gedoe om stuivers niet nodig, maar werkt no cure-no pay.

Bespreek de rest op een plek waar de zon nimmer schijnt....

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,verdiep je nou eens goed in wat en hoe de vereniging werkt en als je verder info. wil mail dan.Want dat roepen van onzin heeft geen zin,en ja mijn nederlandse taal is misschien wat minder dan andere daarom heb ik zoveel contact met advocaten en ga maar door die de gedupeerden goed begeleiden en voorbereiden naar het proces toe.Verder de gedupeerden hebben een vrijwillige keus welke vereniging of stichting ze ook nemen de keus is aan hun.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik hoor jou allleen maar praten over de voorbereiding. Hoe zit het tijdens het proces en een eventuele beroepsprocedure?

En als jij me te snel vindt (ander forum) regel je het maar helemaal zelf.

Gaat je goe af, merk ik.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,dat klopt omdat de advocaten en juristen enz. het werk doen.

Voor de rest bepaal jij of je antwoord geeft of niet,ik wil graag info. van mensen die weten waar ze over praten,maar daar komt een vraagteken bij als ze dingen roepen om andere zwart te maken.


bijvoorbeeld dit:

Waarom gaan jullie in discussie met iemand waarvan ik vermoed dat hij de Nederlandsche taal niet goed genoeg beheerst om voor wie dan ook een sluitend betoog te houden?

Gesloten