Zeker bij appartementen want dan trekken ze de glasvezel per kolom omhoog. En als iemand dan weigert, tja hoe trek de glasvezelkabel dan door die woning heen?
Dan is er wel een huisbaas, of VVE , die akkoord is gegaan. En moet je dus meewerken
Niet dus. De KPN monteur stond voor de deur. Ik heb toen de eigenaar van het complex gebeld, die wisten van niets. Ze vonden het verder wel prima, glasvezel zagen ze wel als iets dat waarde toevoegde. Ik hoefde toen geen glasvezel maar heb de monteur toen wel toegang tot de meterkast verschaft.
Waarom begrijpen zoveel mensen maar niet dat KPN dit soort dingen gewoon doet zonder enig overleg vooraf? Ze sturen gooien een brief t.a.v. de bewoners, ongeacht of ze huren of dat ze eigenaar zijn.
Stupide.
In hoge flat hoeft maar een bewoner niet thuis te zijn, en dan lukt het die dag niet om de kabel door te trekken.
In hoogbouw is de voor de hand liggende methode het pand mee krijgen (via VVE of verhuurder), en dan alle bewoners in 1 keer aan sluiten. Ongeacht of ze diensten willen afnemen via die aansluiting.
Bewoners zonder contract krijgen elke 3 maanden een aanbod in brievenbus.
Dan is er wel een huisbaas, of VVE , die akkoord is gegaan. En moet je dus meewerken
Niet dus. De KPN monteur stond voor de deur. Ik heb toen de eigenaar van het complex gebeld, die wisten van niets. Ze vonden het verder wel prima, glasvezel zagen ze wel als iets dat waarde toevoegde. Ik hoefde toen geen glasvezel maar heb de monteur toen wel toegang tot de meterkast verschaft.
Waarom begrijpen zoveel mensen maar niet dat KPN dit soort dingen gewoon doet zonder enig overleg vooraf? Ze sturen gooien een brief t.a.v. de bewoners, ongeacht of ze huren of dat ze eigenaar zijn.
Stupide.
In hoge flat hoeft maar een bewoner niet thuis te zijn, en dan lukt het die dag niet om de kabel door te trekken.
In hoogbouw is de voor de hand liggende methode het pand mee krijgen (via VVE of verhuurder), en dan alle bewoners in 1 keer aan sluiten. Ongeacht of ze diensten willen afnemen via die aansluiting.
Bewoners zonder contract krijgen elke 3 maanden een aanbod in brievenbus.
Er zijn ook meer dan genoeg flat bewoners die meer dan tevreden zijn met als voorbeeld Ziggo en internet
alleen gebruiken om 2 keer per dag op buien radar te kijken en af en toe bankzaken doen en verder niets
Deze mensen hebben totaal geen interesse in nog eens 3 voor hun totaal nutteloze kastjes in hun meterkast.
Dat soort mensen vinden dat gedram van die providers alleen maar zeer irritant en het enige wat die
providers bereiken bij dat soort mensen is een steeds grotere afkeer van die doordram providers.