Hier is meer te vinden over de klachten ervaringen en over nep reviews van Nederlandse Seniorenalarmering B.V. (dat ook onder de naam Persoonsalarmering B.V. actief is). Uit meldingen bij de ACM bleek dat dit bedrijf zich al jarenlang schuldig maakt aan agressieve verkoopmethoden, misleidende informatie, onduidelijke prijzen en slechte voorwaarden bij opzegging. Ze hebben er onlangs een inval gedaan en administratie in beslag genomen. Sociale Controle BV staat inderdaad op hetzelfde adres en ze zijn ook mede eigenaar van OVAS Solutions zie dit topic bij Tros Radar:
overige-producten-f40/nederlandse-senio ... 04381.html
Opvolging bij persoonsalarmering
-
SamenSterker
Consumenneke
vindt dit leuk
Re: Opvolging bij persoonsalarmering
Samensterker heeft een heel andere klacht dan deze die meer dan een jaar geleden is geplaatst.
Daarbij betreft het kennisgeving en geen antwoord op de vraag in kwestie.
Daarbij betreft het kennisgeving en geen antwoord op de vraag in kwestie.
kuklos
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Maak een melding!
Besef wel dat de eerste aanbeveling op de vraag in kwestie het bedrijf is dat alle aandacht trekt van ACM. Die aanbeveling kwam van Lady1234 die zelf direct erkende dat ze geen idee heeft of haar tip to-the-point is. De waarschuwing is hier dus zeer op z'n plaats.
Zeker, het forum is bedoelt om te reageren. Echter u reageert wel op een post van anderhalf jaar geleden.SamenSterker schreef: ↑23 aug 2025 10:00Het klopt dat ik hier reageer, daar is een forum toch voor bedoeld? Zeker als iemand NL Senioren Alarmering aanbeveelt, zonder dat die persoon weet om wat voor bedrijf dit gaat. Ik doe ik omdat dit bedrijf zich richt op kwetsbare ouderen en er aantoonbaar sprake is van misleiding. Wij hebben daarover zelf hard bewijs in de vorm van een geluidsopname, en we gaan ook een klacht indienen bij de ACM.
NL Alarmering is sowieso niet geschikt voor TS want ook die bellen eerst de contactpersoon. Alle alarm centrales werken eigenlijk volgens dat principe. De kosten van een particuliere opvolging zouden al snel de pan uit rijzen.