Beetje jammer dat sommige aan de telefoon (lekker anoniem) zich anders voor doen dan in de werkelijkheid.....
Niks anoniem, ze weten toch wie ze bellen, zelf zijn die telefoonterroristen anoniem met hun geblokkeerde nummers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Beetje jammer dat sommige aan de telefoon (lekker anoniem) zich anders voor doen dan in de werkelijkheid.....
Helemaal mee eens gast. Eerder werd al opgemerkt dat er ook een soort spamfliter voor telefoons moet komen.Jij moet eens naar Turkije of Tunesië bijvoorbeeld op vakantie gaan en lekker lopen te kuieren. Zelfde effect als die telefonische verkopers hier, maar dan nog een tikkeltje erger (vind ik).
Zou in zulke gevallen een bekend hulpmiddel een optie kunnen zijn ?maar ik had er zelfs een die belde om half 10 in de avond .dat vond ik buiten gewoon laat ...maar ja
Nee, dat is geen optie.Zou in zulke gevallen een bekend hulpmiddel een optie kunnen zijn ?
Ik bedoel gewoon een antwoordapparaat !
Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.Dat klopt, ik doe zowel verkoop, als inbound servicelijnen voor verschillende bedrijven en ik ben student aan een commerciële opleiding.
Dus waar klagen we nou toch over?
Jij bent echt niet goed bij je paasei, he? Te 'stalken'? Weet jij wel wat stalken is, mafkees? Moet je eens aan een slachtoffer van een stalker gaan vertellen dat jij ook 'gestalkt' wordt door een bedrijf. Of aan een slachtoffer van terreur dat jij ook 'geterroriseerd' wordt. Ik zou hoogstpersoonlijk je kop van je romp trekken.Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.
Ik vind het heel knap van u dat u mijn kent, en weet hoe ik verkoop. Ik beschouw mijzelf als zeer correct aan de telefoon, en ik werk voor een call center dat de regels van de code telemarketing strikt naleeft. Dus ik vind het heel leuk voor u dat u een mening heeft, jammer dat hij nergens op gebaseerd is.Over jou en je onbeschofte door gedrag door mensen consequent telefonisch te stalken.
Kijk toevallig ook een eerstelijnspsycholoog mee?Geplaatst op 08 Sep 2004 16:17 door PommetjeH.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een stelletje kneuzen zit er hier weer bij elkaar...'ik wordt lastig gevallen door telefoonterreur'. Telefoon 'terreur' waar haal je het gore lef vandaan? Je wordt een keer gebeld! Nou, boehoe. Neem een nummermelder, gek. Wil je weten wat terreur is? In-de-war loper!
Je hebt zeker ook een Nee/Nee sticker op je voordeur? Tegen de 'folderterreur'....Je moet er juist blij mee zijn dat je tenminste nog gebeld wordt, zielepoot, anders had je die telefoon wel weg kunnen smijten, want vrienden heb je niet.
Dat typische, zielige, nederlandse gedrein en gehuil...Meteen gaan zitten janken dat je geterroriseerd wordt omdat je een keer gebeld wordt, jullie zijn niet goed bij je hoofd!
Leuk he, onbeschoft gedrag?
Mvg.
PommetjeH.