LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] supervisors en klanten
Re: supervisors en klanten
Ik begin het steeds leuker te vinden!
Ik zeg dat je aan het schelden bent, en jij noemt dat
dan generaliseren. Jij noemt me OEN en als ik daar wat
van zeg dan ben ik aan het generaliseren.
Tja.. zo komen we nooit nader tot elkaar.
De vraag was:
bij welk(e) bedrij(f)(ven) is Henny actief?!
En toen deed ik:
Hij is o.a. van Kernwasserwunderland!
En toen deed jij:
netwerkbedrijven, oen!
Terwijl de vraag niet specifiek over netwerkbedrijven, oen! ging, toch?
Ik zeg dat je aan het schelden bent, en jij noemt dat
dan generaliseren. Jij noemt me OEN en als ik daar wat
van zeg dan ben ik aan het generaliseren.
Tja.. zo komen we nooit nader tot elkaar.
De vraag was:
bij welk(e) bedrij(f)(ven) is Henny actief?!
En toen deed ik:
Hij is o.a. van Kernwasserwunderland!
En toen deed jij:
netwerkbedrijven, oen!
Terwijl de vraag niet specifiek over netwerkbedrijven, oen! ging, toch?
Zullen de werknemers van van der Most hem ook moeten betalen om voor hem te komen werken??? En moeten zij ook nieuwe werknemers ronselen om voor hun zelf brood op de plank te krijgen??
Denk het niet. Ik denk dat meneer van der Most de werknemers (loonslaven) gewoon keurig betaalt. Heeft dus totaal geen enkele vergelijking met jullie pyramide spelltje. Denk dat meneer van der Most ook niet vergeleken wil worden met jullie......
Oplichters!!
Denk het niet. Ik denk dat meneer van der Most de werknemers (loonslaven) gewoon keurig betaalt. Heeft dus totaal geen enkele vergelijking met jullie pyramide spelltje. Denk dat meneer van der Most ook niet vergeleken wil worden met jullie......
Oplichters!!
Kijk, gast zegt tenminste eerlijk wat hij denkt. Bart1999 insinueerd dat enkel maar.
Ondertussen weten we nog steeds niet bij welk bedrijf van der Most actief is. Daarmee bedoel ik natuurlijk netwerkmarketingbedrijven. Ja Bart, ik zal proberen de volgende keer de opmerkingen zo simpel te maken dat ze ook door jou begrepen kunnen worden. Ik hoop dat het me lukt.
Ondertussen weten we nog steeds niet bij welk bedrijf van der Most actief is. Daarmee bedoel ik natuurlijk netwerkmarketingbedrijven. Ja Bart, ik zal proberen de volgende keer de opmerkingen zo simpel te maken dat ze ook door jou begrepen kunnen worden. Ik hoop dat het me lukt.
Bart insinueert is met een "t'.
Insinueer ik dat ik eerlijk zeg wat ik denk, maar dat is
niet zo, dat beweer je?
Insinueer ik dat ik eerlijk zeg wat ik denk, maar dat is
niet zo, dat beweer je?
Nee, Bartje, ik zeg, net als jij zelf al hebt toegegeven, dat jij degene bent die opgelicht heeft. Daarmee ben je een leugenaar en dat ben en blijf je. Ik zeg ook dat jij degene bent die je voordoet als net, maar via de achterdeur wel degelijk beledigend bezig bent.
Ik noem het beestje tenminste gewoon bij zijn naam.
En vertel jij mij maar eens hoe je bijvoorbeeld bij Euphony mensen oplicht. Dat zou ik graag weten.
Ondertussen heb je nog steeds GEEN antwoord gegeven (rara, waarom ben ik niet verbaasd) op de simpele vraag bij welk MLM bedrijf je dan bezig bent geweest. Vraagje extra: Wat wat je positie aan het einde.
Ik denk dat het antwoord vrij simpel is:
1. Het was helemaal geen MLM maar een piramidespel zoals Vanilla of die rapportenzooi
2. Je hebt in al die tijd niets bereikt omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je NOOIT luistert naar mensen die wel succes hebben en daardoor heb je ervoor gezorgt dat jouw team geen succes had. Oftewel; je geeft MLM de schuld het falen door je eigen ego
Ik noem het beestje tenminste gewoon bij zijn naam.
En vertel jij mij maar eens hoe je bijvoorbeeld bij Euphony mensen oplicht. Dat zou ik graag weten.
Ondertussen heb je nog steeds GEEN antwoord gegeven (rara, waarom ben ik niet verbaasd) op de simpele vraag bij welk MLM bedrijf je dan bezig bent geweest. Vraagje extra: Wat wat je positie aan het einde.
Ik denk dat het antwoord vrij simpel is:
1. Het was helemaal geen MLM maar een piramidespel zoals Vanilla of die rapportenzooi
2. Je hebt in al die tijd niets bereikt omdat je zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je NOOIT luistert naar mensen die wel succes hebben en daardoor heb je ervoor gezorgt dat jouw team geen succes had. Oftewel; je geeft MLM de schuld het falen door je eigen ego
Jij snapt er werkelijk niets van gast! Je doet lukrake uitspraken om je eigen ego te strelen zonder ergens inhoudelijk op in tegaan. In het geval van Henny roep je maar iets ! Henny doet naast zijn bestaande zaken ook MLM. Hij zit immers in mijn organisatieZullen de werknemers van van der Most hem ook moeten betalen om voor hem te komen werken??? En moeten zij ook nieuwe werknemers ronselen om voor hun zelf brood op de plank te krijgen??
Oplichters!!
-
Oh, wat leuk, hij zit ook in mijn organisatie.Jij snapt er werkelijk niets van gast! Je doet lukrake uitspraken om je eigen ego te strelen zonder ergens inhoudelijk op in tegaan. In het geval van Henny roep je maar iets ! Henny doet naast zijn bestaande zaken ook MLM. Hij zit immers in mijn organisatie
Ik roep wat lukraak?? Dat doen jullie ook. Bewijs maar eens dat jullie gelijk hebben... Dat is in alle threads jullie nog nooit gelukt. En mochten jullie wel gelijk hebben wat betreft de heer van der Most, dan is hij ook een oplichter.
Oplichters!!
Oplichters!!
Het mooie is dat als we puur op argumenten discussieren 1 tegenstander een veelvoud aan voorstanders bezig kan houden.
Dit forum moet ook zo snel mogelijk weer onder het kopje pyramide vallen. Daar horen jullie thuis. Het is ook geen kwestie van voor- en tegenstanders, maar van geïndoctrineerden tegen de rest.
Oplichters!!
Oplichters!!
Nu is ineens iedereen die geld verdient een oplichter ?
Blijf lekker bij je baas joh tot je grijs en oud bent.
Blijf lekker bij je baas joh tot je grijs en oud bent.
Ten eerste, dat "Bartje", dat is betuttelend. Ik vind het niet gepast om op die manier aangesproken te worden. Ik ben 1.87 lang en weeg 90 kilo. Een echte "Bart" dus wel.Nee, Bartje, ik zeg, net als jij zelf al hebt toegegeven, dat jij degene bent die opgelicht heeft. Daarmee ben je een leugenaar en dat ben en blijf je.
Ten tweede, die conclusie die je en passant trekt, die slaat nergens op.
Het geeft wel de aard van het beestje aan dat dit soort dingen beweert
en uit twee woorden die iemand spreekt de hele wereld denkt te begrijpen. Het is dom. Het is stom. Vooral woorden als "daarmee",
"dus"... <domme ongefundeerde bewering>.
Misschien snap je veel van zaken doen via MLM, maar echt totaal
niets van een gezonde discussie.
Ik blijf er desondanks wel veel plezier in hebben.
Bartje weet niet wat antwoorden is. Bij welk MLM bedrijf was je nou ook al weer werkzaam? Waar is die link nou naar dat jaarverslag met het verlies? (copy en paste mag ook hoor).
Hahaha, een verkoper van gebakken lucht, dat is en was ons Bartje
Hahaha, een verkoper van gebakken lucht, dat is en was ons Bartje
Maak je geen illusies. Dit doe jij ook nog steeds, alleen nu zonder vrienden.Blijf lekker bij je baas joh tot je grijs en oud bent.
Oplichters!!
Jij zit idd waarschijnlijk langdurig werkloos thuis gezien je laag taalgebruik. Niet geslaagd in MLM en nu het systeem en de mensen die het wel gedaan hebben de schuld geven van jouw falen. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggenMaak je geen illusies. Dit doe jij ook nog steeds, alleen nu zonder vrienden.
Oplichters!!
Werken doe ik al lang niet meer, dat is zonde van mijn tijd en voor mijn levensonderhoud van mijn gezin en mijzelf hoef ik het niet tedoen.
Enjoy life !
En nog steeds geen antwoord van Bartje. Zou hij wederom last van zijn geweten hebben?!
-
Weet je wat me opvalt?
Als je niet pro mlm bent, dan heb je gewoon gefaald in de business.
Alle voorstanders roepen dat je er pas iets over kan zeggen zodra je een positieve ervaring hebt.
Het woord positief gebruiken ze niet, maar ze impliceren het en laten dat tussen de regels door blijken.
Dat er mensen zijn die logisch kunnen nadenken en redeneren en op basis daarvan van mening zijn dat er iets niet klopt gaat er bij hun niet in.
mlm is namelijk zo fantastisch dat het niet bestaat dat er mensen zijn die er niet in geloven.
Als je niet pro mlm bent, dan heb je gewoon gefaald in de business.
Alle voorstanders roepen dat je er pas iets over kan zeggen zodra je een positieve ervaring hebt.
Het woord positief gebruiken ze niet, maar ze impliceren het en laten dat tussen de regels door blijken.
Dat er mensen zijn die logisch kunnen nadenken en redeneren en op basis daarvan van mening zijn dat er iets niet klopt gaat er bij hun niet in.
mlm is namelijk zo fantastisch dat het niet bestaat dat er mensen zijn die er niet in geloven.
Zo heel af en toe zegt maarschalk echt iets zinnigs.mlm is namelijk zo fantastisch dat het niet bestaat dat er mensen zijn die er niet in geloven.
Bij alles in het leven geldt : je moet iets DOEN om erachter te komen of het iets voor JOU is!
Als je nat wilt worden, moet je in de regen gaan lopen.
Eeehh.....de beste stuurlui stonden toch aan wal?
-
Resumerend:Bij alles in het leven geldt : je moet iets DOEN om erachter te komen of het iets voor JOU is!
Ervaringen van anderen tellen dus niet
Logisch verstand telt dus niet
En om het in het extreme te trekken:
Hoe weet ik nou dat een ongeluk krijgen niet leuk is, ik heb het immers nog nooit zelf meegemaakt.