LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat vinden jullie hiervan?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Ichikoh!

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door Ichikoh! »

De allerbeste wensen voor 2007 Joopataa.

Ik laat 'm maar, het zijn altijd dezelfde mensen die op zo'n manier zonder inhoud reageren.

Hier een melding op de 'algemene voorwaarden' op de site van Speurders.nl

Onderstaande zegt genoeg:

"De volgende producten en diensten zijn niet toegestaan op Speurders.nl, ongeacht de rechtsgeldigheid van deze producten en diensten:
O.a. onder punt 19! en 20!
MLM (Multi Level Marketing) en/of pyramidespelen.
en
"Snel rijk worden", Gouden tips en soortgelijke advertenties.

Vallen onder dezelfde noemer

Speurders.nl zet al genoeg vraagtekens bij het MLM systeem laat staan over de betrouwbaarheid van de diverse systemen die in nederland gebezigd worden. Er zullen er zijn die enigzins de waarheid benaderen al zijn het altijd klonen van elkaar, in de US of A en Engeland is het Big Business, elders zal het niet anders zijn, hier is het toch volhouden en je klantenkring blijvend uitbreiden. Ik heb ervaring, uiteindelijk met m'n andere werk heb ik te weinig tijd om dit constant bij te houden.

Een constant inkomen van een werkgever met een regelmaat en zekerheid geeft mij meer de voorkeur en dan ben ik geen loonslaaf!

So be it

Re: wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Itchy.....en Joop,
Ik laat 'm maar, het zijn altijd dezelfde mensen die op zo'n manier zonder inhoud reageren.
Je kunt veel over mij vertellen..., maar zonder inhoud?
Dat je niet leuk vindt wat je van mij hoort..., DAT kan ik mij voorstellen! :lol:
Hier een melding op de 'algemene voorwaarden' op de site van Speurders.nl

Onderstaande zegt genoeg:

"De volgende producten en diensten zijn niet toegestaan op Speurders.nl, ongeacht de rechtsgeldigheid van deze producten en diensten:
O.a. onder punt 19! en 20!
MLM (Multi Level Marketing) en/of pyramidespelen.
en
"Snel rijk worden", Gouden tips en soortgelijke advertenties.

Vallen onder dezelfde noemer

Denk jij dat zij alles weten?
En dat ze een verkeerde indruk krijgen vind ik niet zo vreemd met al die kletskoek die ook in zgn mlm verkondigd wordt! :?
Speurders.nl zet al genoeg vraagtekens bij het MLM systeem laat staan over de betrouwbaarheid van de diverse systemen die in nederland gebezigd worden
.
"Speurders" is een persoon.... of denk jij dat de website zelf zulke beslissingen maakt?
En ik heb er geen moeite mee dat ze werving, voor wat dan ook, weren!
Er zullen er zijn die enigzins de waarheid benaderen
Wil je je geloof er buiten laten? :lol:
al zijn het altijd klonen van elkaar, in de US of A en Engeland is het Big Business, elders zal het niet anders zijn, hier is het toch volhouden en je klantenkring blijvend uitbreiden. Ik heb ervaring, uiteindelijk met m'n andere werk heb ik te weinig tijd om dit constant bij te houden.

Beetje onsamenhangend verhaal.... :?
WAT zou je dan WEL willen "bijhouden"....? :roll:
Een constant inkomen van een werkgever met een regelmaat en zekerheid geeft mij meer de voorkeur en dan ben ik geen loonslaaf!
Gewoon een beetje "middelmatigheid" dus....?
De "zekerheid" van de "narigheid"....? :cry:
Als dat je bewuste keuze is...., is er niks mis mee, maar de meesten zitten gewoon in een sleur...! :oops:
Je moet So be it niet al te serieus nemen,

Doe ik zelf ook niet Joop, maar jij weet net zo goed als ik dat er veel nonsens wordt verkocht over mlm....! 8)
Het in herhaling vallen komt door het afdraaaien van steeds hetzelfde liedje, waarschijnlijk omdat dit makkelijker is dan inhoudelijk te reageren.
Flauw van je..... :(
Wanneer jullie niet steeds hetzelfde liedje jodelen...., hoef ik niet steeds hetzelfde refrein te zingen!!! :lol:

Je ziet jezelf ook als deskundige, het blijkt maar weer uit de reacties die je terugkrijgt.
? :shock:
ik geef enkel en alléén m'n ervaringen weer, het bewijs hierboven zegt genoeg!
Bewijs? :shock: waar? :roll:
Als je mij een sufkous vindt, zegt dat meer over jouw dan over mij.

Oh...., wat erg....!
Een SUFKOUS? Heb ik je nu een trauma bezorgd? Mooi! :twisted:
'MLM' ze!
Dank je.......!
(Had je pauze? MOGEN jullie privemailen? :shock:
Goh..., wat een goede baas, joh!)

So be it... (SBI)

Gesloten