LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretparken

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, ik dacht ook gelezen te hebben, dat jullie een keer weer naar Parijs en dan ook nu wel een keer naar Disney zouden willen. 8)

Maarja, dat wordt dan toch nog ff doorsparen en de voordeeltjes bij jou C1000 te halen. En dat met de dieren? Zelfde als je naar Griekenland gaat toch? Goeie oppas? :lol:

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk maar dat moet je ruim van te voren bespreken en dat is al rond voor de vakantie.Ik doe dat altijd zo. Maar parijs ligt dit jaar er niet
in.Wij sparen alle jaren voor onze reis,en zodoende zijn er geen plannen gemaakt verders.Eerst nog een feestje vieren thuis ons huwelijks feest.Maar disny komt later wel een keer.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk, ben ik helemaal met je eens. Nou, vier eerst maar je zoveelste huwelijkjaar met je F. Misschien krijgen jullie wel een weekendje kado? :lol: Je weet maar nooit! :lol:

Geintje hoor!

Je kan natuulijk niet zo maar je dieren in de steek laten. Veel plezier met alles. :wink:

twinmama
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 01:07

Re: pretparken

Ongelezen bericht door twinmama »

We dachten handig te zijn en een gezinsabonnement efteling nou die hebben ze geen eens ja wel een pardoesabonnement a €120 elk lid van een gezin moet dan een abonnement hebben nou dat maal 4 tel maar uit pffff..

Ben je ffe dik 1000 keiharde hollandse piekies kwijt,ja sollie ik leer het niet af het omrekenen :wink: :roll:

Ik vind de efteling heel leuk,maar ik ga geen 4 pardoesabonnementen nemen hoor.Dan maar 1 x per jaar naar de efteling of om de paar jaar.

Ik vind zo wie zo de entre prijzen van welk pretpark/dierentuin dan ook schandalig duur.Ook moet je in de meeste parken betalen voor kids vanaf 3 jr vind dat dat best opgetrokken mag worden hoor die leeftijdsgrens.



Pak wel gezinsabonnement safaripark die hebben dat daar wel.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Weet iemand toevallig wat de prijzen zijn van het safaripark ??Lijk me ook eens leuk om daar naar toe te gaan ,ik heb er geen flauw idee van .

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon even op de website kijken.

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt gast. :!:

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Graag gedaan! :wink:

woman4life niet ingelogt

Re: pretparken

Ongelezen bericht door woman4life niet ingelogt »

toch zijn de dierentuinen een stuk goedkoper dan een pretpark over het algemeen en daar heb je ook meer aan naar mijn mening

als je kijkt de apenheul en dierenpark in emmen en rotterdam zit je rond de 15 euro
daar ken ik geen pretpark voor hoor :cry:

Inwoonster

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Inwoonster »

Sorry maar Woman, dat is ook geen vergelijking. Een pretpark is echt wel wat anders dan een dierentuin qua vermaak.

Willen mensen met kleine kinderen toch naar een leuk pretpark, is de Julianantoren in Apeldoorn ook aan te bevelen. Heb je nog geld over, doe je een andere dag de apenheul erbij.

Wat dacht je momenteel van Paeis Het Loo? Daar kun je vanaf het dak de mooie tuinen bekijken. Ook zeker de moeite waard!

Jbroeders1986

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Jbroeders1986 »

Daar heb je ook alleen maar dieren.. kinderen vinden heus de attracties in een pretpark wel leuk en voor 25 euro vindt ik de efteling best goedkoop. In belgie liggen de prijzen tegen de 30 euro en in in vergelijking met een dagje dierentuin in amersfoort (18,50) meen ik, lijkt het me dat de efteling best betaalbaar is. De sfeer die er hangt is magisch.

twinmama
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 01:07

Re: pretparken

Ongelezen bericht door twinmama »

www.beeksebergen.nl is echt keileuk

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Ook u bedankt twinmamma,heb er veel aan en beraad mij erop. ziet er leuk uit,en uitgebreid thanx !!! :lol:

ChillPlace
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2005 13:54

Re: pretparken

Ongelezen bericht door ChillPlace »

Dierentuinen vind ik niks aan een beetje achter een
hek naar een paar blije beesten kijken :roll: :?
Dan vind ik een pretpark 10000 maal leuker :!:

Oh ja ff over kinderen gesproken,
over het algemeen vinden kinderen een dierentuin ook veel
minder leuk dan een pretpark.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: pretparken

Ongelezen bericht door woman4life »

ik vertel alleen dat dierentuin een stuk goedkoper is
en dat ik dat leuker vind


en ja voor kinderen is de julianatoren zeker een leuk park maar dat vind ik ook van slagharen.

de julianatoren is ook niet duur een gezinskaart kost 155 euro voor het hele gezin en dan kan 2 keer opa en oma ook op de kaart erbij en je kan nog naar het dolfinarium een keer

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Bedoel je het dolfinarium in Putten ? of in Bergen !!

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

In Putten? Heb je daar ook een dolfinarium? Ik weet wel in Harderwijk!

twinmama
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jan 2005 01:07

Re: pretparken

Ongelezen bericht door twinmama »

Tegenwoordig hebben dierend e ruimte hoor en zijn ze zeker niet meer achter hekken te zien zeker in de Beekse bergen waar ze in tot zo ver mogenlijk dan in een natuurlijke omgeving te zien zijn en genoeg ruimte hebben..

Ik had ook altijd het prototype beeld voor me dieren achter hekken etcccc,maar tegenwoordig is ontzettend veel verandert.En kids vinden een dierentuin ook heel leuk en in veel dierenparken is er ook aan kleine kids gedacht en zijn er ook speeltuintjes ingericht om ffe de kids uit te laten rauzen.

:wink:

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

En veel friet- en ijskraampjes en restaurantjes !!!!

Jbroeders1986

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Jbroeders1986 »

In het Slagharen en Julianatoren vinden zelfs kinderen van 5 het al niet meer leuk, probeer de efteling of Walibi World eens.. ook leuk.. toverland in Sevenum.

Gesloten