Nou, mij is vooral duidelijk dat dat een eigen interpretatie is, net zoals hetgeen handige harrie beweert een eigen interpretatie is en waarmee hij GGN aan de hoogste boom ophangt.
Wat zegt TS: Het is TWEE keer voor de rechter geweezt, hij heeft express tot op het laatst gewacht met zijn verhaal bekend te maken.
GGN heeft coulance gegeven ter rechtzitting omdat ze wel inzien dat TS er een gigantische puinzooi van heeft gemaakt en nu wil Maarten die coulance aangrijpen om GGN via dit forum aan te pakken.
Maarten: Je hebt tot twee keer toe je kans gehad bij de rechter om je zaak te bepleiten. Heb je niet gedaan, je hebt een regeling geaccepteerd en daarmee ook geaccepteerd dat de vordering correct is.
Stoppen met stampvoeten, en betalen nu!
Onterechte schulden inzake Menzis zorgverzekeraar
-
J. Deltoer
Re: Onterechte schulden inzake Menzis zorgverzekeraar
De casus blijft te vaag om iets zinnigs over de schuldvraag te zeggen. De fout kan bij TS liggen, kan bij GGN liggen, en er kan ook in het geheel geen fout zijn gemaakt. Met de nu bekende informatie is het slechts koffiedik kijken.
Ik ben vooral benieuwd op welke manier het n opgelost wordt en wat de achterliggende problematiek uiteindelijk blijkt te zijn.
Pas als dat helder is, kan bekeken worden of er (@handigeharrie) eventueel onverschuldigd is betaald.
Ik ben vooral benieuwd op welke manier het n opgelost wordt en wat de achterliggende problematiek uiteindelijk blijkt te zijn.
Pas als dat helder is, kan bekeken worden of er (@handigeharrie) eventueel onverschuldigd is betaald.
-
HandigeHarrie
Ja, zo kijk ik er ook tegenaan.Moneyman schreef: ↑18 aug 2025 18:27De casus blijft te vaag om iets zinnigs over de schuldvraag te zeggen. De fout kan bij TS liggen, kan bij GGN liggen, en er kan ook in het geheel geen fout zijn gemaakt. Met de nu bekende informatie is het slechts koffiedik kijken.
Moneyman
vindt dit leuk
Het begint allemaal met onduidelijkheid. De gemeente Den Haag betaald de premie rechtstreeks vanuit de uitkering. TS wenst geen facturen van Menzis te ontvangen, kennelijk gaat hij er vanuit dat de gemeente Den Haag alles verder regelt.
Maar als TS onder bewind staat, dan moet zijn bewindvoerder zich wel aanmelden bij Menzis. En dan wel de boel in de gaten houden zodat eventuele facturen anders dan de maandelijkse premie wel tijdig en correct betaald worden. En in het geval er een misverstand ontstaat, wel actief ingrijpen om de boel te regelen.
Staat TS niet onder bewind, dan is TS zelf verantwoordelijk om de boel in de gaten te houden en actie te ondernemen als iets niet goed gaat.
De onduidelijkheid wordt alleen maar groter wanneer TS tot twee maal toe voor de rechter gedaagd wordt. Want waar is de gemeente Den Haag in dit verhaal gebleven? Waarom ondersteunt die TS dan niet in de rechtszaken?
Maar als TS onder bewind staat, dan moet zijn bewindvoerder zich wel aanmelden bij Menzis. En dan wel de boel in de gaten houden zodat eventuele facturen anders dan de maandelijkse premie wel tijdig en correct betaald worden. En in het geval er een misverstand ontstaat, wel actief ingrijpen om de boel te regelen.
Staat TS niet onder bewind, dan is TS zelf verantwoordelijk om de boel in de gaten te houden en actie te ondernemen als iets niet goed gaat.
De onduidelijkheid wordt alleen maar groter wanneer TS tot twee maal toe voor de rechter gedaagd wordt. Want waar is de gemeente Den Haag in dit verhaal gebleven? Waarom ondersteunt die TS dan niet in de rechtszaken?
En zo zullen er wel meer zijn...... De rechter accepteert geen betalingsregeling als de schuld niet aangetoond kan worden. Verder schat ik zo in dat een rechtzaak (2×) niet wordt gestart als daar geen reden voor is.
Maar zolang de Topicstarter maar cryptisch zijn probleem blijft omschrijven kunnen we hier niets mee.
Daarvoor is de info ruim te summier.