krimpflatie

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Roze Angora

Re: krimpflatie

Ongelezen bericht door Roze Angora »

witte angora schreef:
14 jan 2026 18:46
Nou, ik ben benieuwd wat het dan weer gaat worden. Eén ding is zeker: de enige echte angora heeft overwonnen. De neppers konden het veld ruimen. :wink:

:mrgreen:
De roze en zwarte waren geen nepperds want beide namen lijken totaal niet op witte. Ik vind het verzoek ook vergezocht. Als iemand dat verschil niet ziet, adviseer ik een leesbril.

De moderator blijft trouwens tot 2x toe volhouden dat je gebruikersnamen zelf kan wijzigen. Staat notabene ergens in het forum dat je dat moet vragen aan de moderator, dat stukje had ik als bewijs ook via PB verstuurd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, je gebruikersnaam kan je alleen via de moderatie wijzigen. Dat is altijd al zo geweest.

Het staat de redactie natuurlijk altijd vrij om daar verandering in aan te brengen.

Roze Angora

Ongelezen bericht door Roze Angora »

witte angora schreef:
14 jan 2026 19:30
Klopt, je gebruikersnaam kan je alleen via de moderatie wijzigen. Dat is altijd al zo geweest.

Het staat de redactie natuurlijk altijd vrij om daar verandering in aan te brengen.
Dat laatste zou ik handig vinden. Maar je kunt het nog steeds niet zelf wijzigen, dus ik vind het erg vreemd dat een moderator dat niet eens weet.

Plaats reactie