LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] route mobiel

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
tapijtje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2007 15:15

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door tapijtje »

het al enkele jaren route mobiel en wordt door hen keurig geholpen!!!
ook door de bergers, die ons een keer naar de garage moesten brengen.
een servive die ze hebben !!!!!!!!!!!!!!!!

slivo
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2005 17:47

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door slivo »

Gelijk hebben ze.
Als de monteurs van de anwb alleen maar de hele dag aan de gang moeten om allerlei aftandse bakken aan de gang te houden waren de wachttijden nog langer.
Mijn idee van uw verhaal is dat u het onderhoud van uw barrel aan de anwb wil uitbesteden, en gelijk hebben ze dat ze daar niet in trappen.
Gewoon normaal je auto onderhouden en als je dan pech hebt, dan heb je ook gewoon pech. Ik heb ze zelf niet vaak nodig omdat ik mijn auto goed laat onderhouden, maar die keren dat ik geholpen ben was het elke keer een dikke 10+ voor de manier waarop ik ben geholpen en behandeld.

Toppie voor de anwb

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Realman hoe doe je dat dan met groot onderhoud.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Alleen al de reclame van Route Mobiel was afstotelijk. Een ander bedrijf afzeiken is makkelijk. Geef mij maar de ANWB. De enkele pechgevallen die ik had hebben ze goed opgelost.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Bij mij ook.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door Quark »

Als je met een auto Totall los tussen Nurnberg en Munchen staat (gelukkig zonder persoonlijk letsel)

Ben je maar wat blij om ANWB lid te zijn. Alhoewel ik perfekt Duits spreek is een Nederlandse stem via hun eigen alarmcentrale dan toch een opluchting.

En binnen 2 uur kan je je reis vervolgen via een huur auto.

Sinds 1983 ben ik ANWB lid en daar komt geen Route mobiel of wie dan ook tussen.

cossie300
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 feb 2007 23:31

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door cossie300 »

Dabedoellik!
Er is niets zo frustrerend als met pech in de berm te komen staan. Het enige wat je wil is doorrijden. Als dan een wegenwachter met een ingenieus truukje de auto weer gangbaar maakt ben je hen eeuwig dankbaar.
Een berger van RM aan je auto te laten prullen om vervolgens toch nog opgesleept te worden, daar zit je niet echt op te wachten.

Een noodreparatie en vervolgens doorrijden, daar heb je toch een automonteur voor nodig welke elke dealer of groot garagebedrijf er graag een van op de loonlijst zou willen hebben!!

JohnAlb
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 jul 2003 18:29

Re: route mobiel

Ongelezen bericht door JohnAlb »

Bestaan ze eigenlijk nog, je hoort niets mee van die club sinds dhr schreuder jr de zaak aan de groot aandeelhouder moest terug geven

Gesloten