Gezien het aantal reacties in twee dagen, spreekt het in ieder geval een grote groep aan.Dus is de naam van je topic goed gekozen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een ziek forum.
Re: Wat een ziek forum.
-
Jij komt zeker wel al erg lang hier op dit forum dat je het al zo goed door hebt Wiranda..
Annelease,
Ik weet niet hoe lang jij hier op het forum komt, indien je het niet weet: hier krioelt het van de slangen en er zijn ook met dubbele koppen bij!
Ik weet niet hoe lang jij hier op het forum komt, indien je het niet weet: hier krioelt het van de slangen en er zijn ook met dubbele koppen bij!
en met een giftige tong! Da's eng! Want met dubbele koppen is dat tweemaal zo giftig als 'normaal' ! En met twee tongen spreken is ook niet helemaal je van het.
er zijn kennelijk veel zwakbegaafden met DOLLARTEKENS in de ogen. Bijvoorbeeld onze BRABANTSE schreeuwlelijk (groepsleider).
groeten,
Harry
groeten,
Harry
Waar heb je het over Jansen? Was jij niet degene die voor een dubbeltje op de eerste juridische rij wilde zitten? Las ik dat niet in andere topics? Laat ook maar.....
-
hphjansen, jij bent duidelijk zo'n forumverzieker, goed dat je even je ware gezicht laat zien.
Nee nog niet zo lang maar lang genoeg om jou door te hebben en dat wordt dan vervolgd, tenzij je tussen de regels door kunt lezen want het één sluit het ander niet uit:roll:Jij komt zeker wel al erg lang hier op dit forum dat je het al zo goed door hebt Wiranda..
Laatst gewijzigd door Wiranda op 27 sep 2004 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wiranda, is het de bedoeling dat ik nu hier op reageer?
Deze ene opmerking van jou zegt eigenlijk al genoeg .
het is net alsof ik je ken...
Jij hoeft niet te reageren wil ik ook niet meer. Ik denk nu aan het forum en aan jouw bijdragen.
die tijd krijg je niet meer het is nu menens
-
zie je wel dat ik dacht je te kennen.. ik hoef je tijd niet
Ja, als je iemand die coördineert mteen al ziet als een groepsleider, dan kan ik me voorstellen dat het leven niet makkelijk voor je is! Autoriteitvrees doet rare dingen met mensen. Sterkte Harry!Geplaatst op 27 Sep 2004 22:52 door hphjansen
--------------------------------------------------------------------------------
er zijn kennelijk veel zwakbegaafden met DOLLARTEKENS in de ogen. Bijvoorbeeld onze BRABANTSE schreeuwlelijk (groepsleider).
groeten,
Harry
Nee je kent me niet is ook nooit nodig meer.wiranda, is het de bedoeling dat ik nu hier op reageer?
Laatst gewijzigd door Wiranda op 27 sep 2004 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wiranda, als ik denk jou te kennen, dan is dat van een afstand en niet van nabij. Volgens mij hebben wij wel eens tegen elkaar gekletst en weet ik heel goed hoe jij je voelt en daarom weet ik niet wat ik tegen jou nog moet zeggen. Je moet knokken en wat meer aan jezelf denken in deze `boze` wereld.
-
oei.. wat een ziek forum!
Je bent onbewust gemeen. Einde contact for ever.
-
Jullie hebben vanavond natuurlijk niet gekeken.
Hadden het te druk met azijn p*ssen natuurlijk.
Stop daar toch eens mee en hou gewoon een beetje van je medemens.
Liefs Ad
Hadden het te druk met azijn p*ssen natuurlijk.
Stop daar toch eens mee en hou gewoon een beetje van je medemens.
Liefs Ad
-
blijf je nu weer zo lang weg of zoek je weer een andere naam