LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bluetooth

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
_Spike

Re: Bluetooth

Ongelezen bericht door _Spike »

Ja hallo, Volgende zaken kom ik veel tegen in reakties: 1. Rader loopt achter de feiten aan - Nee, de mobiele industrie loopt achter de feiten aan, dus aankaarten van security problemen is actueel. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die zeggen "had je toch al lang op pocketpcclub.nl of eenofanderevageshitnieuwsgroep kunnen lezen.". Rot op. 2. Het is alleen maar stemmingmakerij - DUH, it's TV man! - Verschillende mensen hebben aangegeven te zijn gehacked - Ze lieten duidelijk zien dat de Linux-guy het toestel van de man op straat zo kon leegzuigen. - Kijk eens als je in de file staat hoeveel toestellen je kunt vinden die bt aan hebben staan. Vanmiddag onderweg naar huis 3 (2x Nokia 6310i en 1x 810) Denk je dat ie net van de Nokia afkomen alwaar ze hun Firmware hebben laten updaten? Rot op. 3. Mensen die de hele tijd roepen "Je moet het ook UIT zetten". - Gaat het achterliggende idee van de carkit wel een beetje verloren he, aan, uit, aan, uit - Als je je telefoon in de sloot gooit kan er helemaal niemand in, zo ken ik er nog wel een paar. Rot op. 4. Mensen die roepen: Leuk, maar waarom wordt er nou niet bij verteld dat in de specs van het BT protocol op pagina 343 onder sectie 28B wordt vermeld dat indien de software van fabrikant BLABLA van mijn toestel XY een regel Java code mist crappy shitty blabla - De boodschap is: Kijk uit met Bluetooth. Punt. Zoek zelf ff lekker zelf uit hoe dat met jouw telefoon zit. Dit is TROS fu-c-king RADAR man! Niet de hacking nerd show. Rot op. Kortom: leuke aflevering! Spike

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Holland op z'n best....een hele boel heisa om praktisch niets. Software Updates zijn available al een tijdje. Bluetooth Hacking moet binnen 10 meter gebeuren.....waar blijft een uitzending over de technologie WiFi (802.11) geheten? Deze technologie is binnen 100 meter berijkbaar!? WiFi hacking is een veel groter probleem imho Of is deze uitzending al geweest? Wi-Fi hot, security not http://edition.cnn.com/2004/TECH/05/31/ ... curity.ap/ Bluejacking ain't hijacking http://www.theregister.co.uk/content/69/34139.html We believe the real security threat is minimal. To date, the incidents have been limited to laboratory tests and publicity stunts. However, consumers may take the following measures to address the Bluetooth security issues reported recently. http://www.nokia.com/nokia/0,,56221,00.html

WOODIE

Ongelezen bericht door WOODIE »

NEVER BLUE TOOTH. Eerlijk gezecht vind ik dat een nieuwe ontdekking nooit automatisch aan mag staan voor de gaten zijn gedicht. ik vind dat mensen door de producenten beter moeten worden voorgelicht. een gewaarschuwd mens telt voor 2 maar waarom is radar nu weer nodig. RADAR GO ON

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kunnen julie mij vertellen waar ik da progamma kan krygen

Gesloten