Wat doe jij? Heel Nederland afbellen voor een abonnementje? Weet je wat dat kost?
Jouw domme conclusie !!!! Hieruit blijkt dat je absoluut niet weet wat MLM is !!!
4863 klanten in level 7 zijn door ruim 800 agenten in datzelfde level 7 gegenereert. Agenten die ik nota bene niet eens ken. Laat staan de klanten.
Daar krijg IK provisie van (en die agenten zelf ook).
Snap je het nu ?????????
Ik "buit" dus arme mensen uit en laat voor mij werken.
Dat is MLM !!!!!!
Ga je eerst eens verdiepen in MLM alvorens je walgelijke kritiek steeds te spuien.
Bedrijven: Die gaan gewoon met een betrouwbare partner in zee, zoals KPN. Die ook de zorg heeft over de infrastructuur. Denk jij nou echt dat een beetje bedrijf met een MLM-er in zee gaat?
Dus andere providers zijn niet betrouwbaar ???? Jij belt dus via een onbetrouwbare provider ?? Tele2 zoals je zelf al zegt.
Verder BLIJVEN mijn klanten gewoon bellen via de infrastructuur (= het net) van KPN. Daar betaal je immers je vastrecht voor.
Volledig betrouwbaar dus.
Het zal mijn zakelijke klanten echt een worst zijn of ze hun telefoonrekening krijgen van een MLM-bedrijf !!! Geld BESPAREN staat primair en niet Roomser willen zijn dan de Paus, wat geld KOST !
Ik bel al jaren via Tele2 en heb een gemiddelde rekening van 10 €;
Wat wil je daar nu mee zeggen ????
Wel eens gehoord van bedrijven met een telefoonrekening van > €2000 per maand ??????? En dan is 15% besparing lekker meegenomen.
Denk jij nou echt dat een beetje bedrijf met een MLM-er in zee gaat?
Dat denk ik niet. Ik weet het wel zeker: De praktijk bewijst het, tante vooringenomen-weetal.
Niet iedereen denkt zo bekrompen als jij.
Anubis