LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuws van de Stichting Eegalease
Re: Nieuws van de Stichting Eegalease
janneke52,niet zo bijdehand doen dat staat je niet.
Goed pa Croosje
Hallo Janneke,
Ik draai de boel niet op. Ik wil graag voorkomen dat Dexia mij niet kan traceren, daarom schrijf ik wisselend vanuit het buitenland.
Verder doe ik en jou en meneer Croosjes de hartelijke groeten.
Ik draai de boel niet op. Ik wil graag voorkomen dat Dexia mij niet kan traceren, daarom schrijf ik wisselend vanuit het buitenland.
Verder doe ik en jou en meneer Croosjes de hartelijke groeten.
Die Stam toch. Hij wil voorkomen "dat Dexia hem NIET kan traceren". Daaruit kan je alleen opmaken dat hij Dexia graag in de gelegenheid stelt hem WEL te traceren.
En is Stam soms een orgeldraaier, die vandaag ook staakt?
En is Stam soms een orgeldraaier, die vandaag ook staakt?
Meneer Croosjes mensen die niets anders te doen hebben dan negatief te reageren de hele dag, daar reageren wij niet op. Dat doet de vereniging toch ook niet
-
Eigenlijk was deze topic genaamd: Nieuws van de Stichting Eegalease, maar croosjes heeft er een eigen interpretatie aan gegeven.
De voorzetten van je 'helpers' komen steeds opnieuw croosjes, maar jouw 'goal' is blijkbaar niet de onze.
De voorzetten van je 'helpers' komen steeds opnieuw croosjes, maar jouw 'goal' is blijkbaar niet de onze.
Ikwaseenbeetjedom,dat hoeft ook niet want ik ben tevreden met de middenstip want van hier uit heb je een controleerden overzicht op het hele gebeuren wat betrefd aanleaseproces en jullie blijven op de hoogte van alle vernieuwingen.Een goal geeft enige voorsprong maar de kwaliteit in het proces overwint altijd.
En voor de rest begon ik mij verhaal omtrend Eegalease en wie de kosten blijft dragen in het proces.
En voor de rest begon ik mij verhaal omtrend Eegalease en wie de kosten blijft dragen in het proces.
Laatst gewijzigd door croosjes op 14 okt 2004 15:47, 3 keer totaal gewijzigd.
impact
Geplaatst op 13 Oct 2004 16:13 door impact
--------------------------------------------------------------------------------
Croosjes, de enige organisatie die dat ook doet, is de kerk. Die bieden ook hun geloof gratis aan en je beloning krijg je dan in het hiernamaals.
Het collectezakje is zo te vergelijken met jouw belkosten en de sponsor zit in het Vaticaan.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
impact,de vereniging ontvangt niets van de gedupeerden deze krijgen wel iets een gratis advocaat.De kerk waar jij het over heeft ontvangt wel giften van de kerk gangers.
Geplaatst op 13 Oct 2004 16:13 door impact
--------------------------------------------------------------------------------
Croosjes, de enige organisatie die dat ook doet, is de kerk. Die bieden ook hun geloof gratis aan en je beloning krijg je dan in het hiernamaals.
Het collectezakje is zo te vergelijken met jouw belkosten en de sponsor zit in het Vaticaan.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
impact,de vereniging ontvangt niets van de gedupeerden deze krijgen wel iets een gratis advocaat.De kerk waar jij het over heeft ontvangt wel giften van de kerk gangers.
In antwoord op de eerder verstuurde vernietigingsbrief aan Dexia werd door Dexia gesteld dat de vernietiging geen doel trof..
Dexia ging niet akkoord met de ingeroepen vernietiging.
Kern: het betreft geen” huurkoop”.
Nu is er een vervolg.
Het sturen van een stuitingbrief, deze brief moet je in eerste instantie vooral versturen om te voorkomen dat Dexia zich gaat beroepen op verjaring van de vernietiging,dit als je Dexia niet zelf heb gedagvaard.
Na 3 jaar is de datum van ingeroepen vernietiging verlopen.
Daarom is er om dit te voorkomen een stuitingbrief opgesteld die ieder individueel moet versturen
Om Dexia zich toch te laten verantwoorden wat betreft het feit dat zij stellen dat het geen huurkoop is , is het verstandig om een kopie bij te voegen van een geanonimiseerde brief die in jouw bezit is gekomen via het radarforum waarin Dexiabank stelt dat het wel degelijk gaat om huurkoop.
Deze brief is te vinden bij:
www.pay-back.nl
Documentenbibliotheek/diverse/Dexia schrijft aan klanten Winstverdriedubbelaar is huurkoop, Bron: Miepje.
Dexia ging niet akkoord met de ingeroepen vernietiging.
Kern: het betreft geen” huurkoop”.
Nu is er een vervolg.
Het sturen van een stuitingbrief, deze brief moet je in eerste instantie vooral versturen om te voorkomen dat Dexia zich gaat beroepen op verjaring van de vernietiging,dit als je Dexia niet zelf heb gedagvaard.
Na 3 jaar is de datum van ingeroepen vernietiging verlopen.
Daarom is er om dit te voorkomen een stuitingbrief opgesteld die ieder individueel moet versturen
Om Dexia zich toch te laten verantwoorden wat betreft het feit dat zij stellen dat het geen huurkoop is , is het verstandig om een kopie bij te voegen van een geanonimiseerde brief die in jouw bezit is gekomen via het radarforum waarin Dexiabank stelt dat het wel degelijk gaat om huurkoop.
Deze brief is te vinden bij:
www.pay-back.nl
Documentenbibliotheek/diverse/Dexia schrijft aan klanten Winstverdriedubbelaar is huurkoop, Bron: Miepje.
Heer Croosjes,
Keep Smiling.
Petje af voor je uithoudingsvermogen
Keep Smiling.
Petje af voor je uithoudingsvermogen
Ik heb de gegevens van de brief van Miepje in mijn brief aan Dexia verwerkt.
Als concept ziet de brief er dan alvolgt uit.
Graag op of aanmerkingen.
Aangetekend verzonden met bericht van ontvangst
Dexia Bank Nederland N.V.
Piet Heinkade 55
1019 GM Amsterdam
Amsterdam, 21 oktober 2004
Geachte mevrouw, mijnheer,
Betreft: Stuiting verjaring vorderingen vernietiging effectenlease-overeenkomsten
Hierbij deel ik u het volgende mede:
Ik ben gehuwd met xxxxxxxxxxxxxx (hierna genoemd mijn eega). Mijn eega heeft op
Xxxxxxxxxxxx, xxx effectenlease-overeenkomsten gesloten, met de naamgeving “Winstverdriedubbelaar” met Dexia- Legio (Legio maakte deel uit van Dexiabank Nederland NV, onder het Handelsregister Amsterdam 33194626).
Het gaat om de volgende overeenkomsten (door u in uw schrijven van 18 juli 2002 genoemd“huurkoopovereenkomsten”):
datum contractsnaam contractsnummer
xxxxxxx Winstverdriedubbelaar xxxxxxxxxxx
xxxxxx Winstverdriedubbelaar xxxxxxxxxxx
Ik heb deze huurkoopovereenkomsten niet mede-ondertekend en beroep mij op de vernietigbaarheid van deze overeenkomsten overeenkomstig artikel 1:88 e.v. BW. Volledigheidshalve bericht ik u dat ik mij derhalve op het standpunt stel dat de overeenkomst is vernietigd en – voor zover u zich op het standpunt zou willen stellen dat de vernietiging niet zou hebben plaats gevonden – ook deze brief als een zelfstandig beroep op de vernietiging beschouwd moet worden.
De als gevolg van de vernietiging bestaande vorderingen op Dexia evenals andere met de effectenlease-overeenkomsten samenhangende vorderingen, zoals bijvoorbeeld( doch niet uitsluitend) de vordering tot terugbetaling van hetgeen terzake van de effectenlease-overeenkomst onverschuldigd is betaald, is Dexia tot op heden niet nagekomen.
U bent direct en/of indirect gehouden tot nakoming van mijn vorderingen.
Gezien het bovenstaande:
- stel ik u aansprakelijk;
- stel ik u in gebreke;
- sommeer ik u tot betaling;
- zeg ik u – voorzover vereist – de wettelijke rente aan, indien en voorzover u de door mij onverschuldigd verrichte betalingen niet binnen 7 (zeven) dagen na dagtekening van deze brief op mijn girorekening
-Gironummer: xxxxxx ten name van xxxxxxxx hebt bijgeschreven.
Refererend aan artikel 3.317 BW wijs ik u erop dat bovenstaande beschouwd wordt, althans dient te worden, als een aanmaning, alsmede een ondubbelzinnig voorbehoud van alle rechten van mij jegens u op nakoming door u van alle aangaande bovenstaande op u rustende verbintenissen, zodat met deze brief overeenkomstig bedoeld wetsartikel tevens de verjaring is gestuit
Verder deel ik u middels deze brief mede dat ik u dwing zich te houden aan de gezinsbeschermende bepalingen zoals die zijn vastgelegd in het Burgerlijk Wetboek van Nederland en onmiddellijk uw verantwoordelijkheid in deze te nemen.
Het in gebreke blijven van uw rechtsvoorgangers ontslaat u op geen enkele wijze van uw verplichtingen.
Hoogachtend,
Naam:zxxxxxxx
Adres:xxxxxxxx
Hans2
Als concept ziet de brief er dan alvolgt uit.
Graag op of aanmerkingen.
Aangetekend verzonden met bericht van ontvangst
Dexia Bank Nederland N.V.
Piet Heinkade 55
1019 GM Amsterdam
Amsterdam, 21 oktober 2004
Geachte mevrouw, mijnheer,
Betreft: Stuiting verjaring vorderingen vernietiging effectenlease-overeenkomsten
Hierbij deel ik u het volgende mede:
Ik ben gehuwd met xxxxxxxxxxxxxx (hierna genoemd mijn eega). Mijn eega heeft op
Xxxxxxxxxxxx, xxx effectenlease-overeenkomsten gesloten, met de naamgeving “Winstverdriedubbelaar” met Dexia- Legio (Legio maakte deel uit van Dexiabank Nederland NV, onder het Handelsregister Amsterdam 33194626).
Het gaat om de volgende overeenkomsten (door u in uw schrijven van 18 juli 2002 genoemd“huurkoopovereenkomsten”):
datum contractsnaam contractsnummer
xxxxxxx Winstverdriedubbelaar xxxxxxxxxxx
xxxxxx Winstverdriedubbelaar xxxxxxxxxxx
Ik heb deze huurkoopovereenkomsten niet mede-ondertekend en beroep mij op de vernietigbaarheid van deze overeenkomsten overeenkomstig artikel 1:88 e.v. BW. Volledigheidshalve bericht ik u dat ik mij derhalve op het standpunt stel dat de overeenkomst is vernietigd en – voor zover u zich op het standpunt zou willen stellen dat de vernietiging niet zou hebben plaats gevonden – ook deze brief als een zelfstandig beroep op de vernietiging beschouwd moet worden.
De als gevolg van de vernietiging bestaande vorderingen op Dexia evenals andere met de effectenlease-overeenkomsten samenhangende vorderingen, zoals bijvoorbeeld( doch niet uitsluitend) de vordering tot terugbetaling van hetgeen terzake van de effectenlease-overeenkomst onverschuldigd is betaald, is Dexia tot op heden niet nagekomen.
U bent direct en/of indirect gehouden tot nakoming van mijn vorderingen.
Gezien het bovenstaande:
- stel ik u aansprakelijk;
- stel ik u in gebreke;
- sommeer ik u tot betaling;
- zeg ik u – voorzover vereist – de wettelijke rente aan, indien en voorzover u de door mij onverschuldigd verrichte betalingen niet binnen 7 (zeven) dagen na dagtekening van deze brief op mijn girorekening
-Gironummer: xxxxxx ten name van xxxxxxxx hebt bijgeschreven.
Refererend aan artikel 3.317 BW wijs ik u erop dat bovenstaande beschouwd wordt, althans dient te worden, als een aanmaning, alsmede een ondubbelzinnig voorbehoud van alle rechten van mij jegens u op nakoming door u van alle aangaande bovenstaande op u rustende verbintenissen, zodat met deze brief overeenkomstig bedoeld wetsartikel tevens de verjaring is gestuit
Verder deel ik u middels deze brief mede dat ik u dwing zich te houden aan de gezinsbeschermende bepalingen zoals die zijn vastgelegd in het Burgerlijk Wetboek van Nederland en onmiddellijk uw verantwoordelijkheid in deze te nemen.
Het in gebreke blijven van uw rechtsvoorgangers ontslaat u op geen enkele wijze van uw verplichtingen.
Hoogachtend,
Naam:zxxxxxxx
Adres:xxxxxxxx
Hans2