LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON afsluiten
Re: NUON afsluiten
> Maar blijft staan dat de Facturerings- en klantenservice afdelingen de
> energiebedrijven, al dan niet door externe oorzaken waar een klant
> niets mee van doen zou moeten hebben, een slechte naam
> bezorgen, Klachten zijn immers voornamelijk administratief van
> aard !?
Was het maar zo simpel. Helaas, de praktijk wijst anders uit.
Nogmaals: zo praat je niet over collega's. Stap eens bij een klantenservice binnen en kijk eens goed rond. Zo te lezen weet je namelijk echt he-le-maal NIKS van klantenservice af. Ik geef ook geen (ongefundeerd) commentaar op jouw werk (wat dat ook wezen mag).
> energiebedrijven, al dan niet door externe oorzaken waar een klant
> niets mee van doen zou moeten hebben, een slechte naam
> bezorgen, Klachten zijn immers voornamelijk administratief van
> aard !?
Was het maar zo simpel. Helaas, de praktijk wijst anders uit.
Nogmaals: zo praat je niet over collega's. Stap eens bij een klantenservice binnen en kijk eens goed rond. Zo te lezen weet je namelijk echt he-le-maal NIKS van klantenservice af. Ik geef ook geen (ongefundeerd) commentaar op jouw werk (wat dat ook wezen mag).
t'is een inkoppertje maar als ik zo het forum mag geloven ben ik niet de enigeZo te lezen weet je namelijk echt he-le-maal NIKS van klantenservice af.
Maar je trekt je het nogal aan Marc (alhoewel de uitspraken anoniem gedaan worden en dus in wezen geen r*eet voorstellen). Zal geen boude uitspraken meer doen en dan hoop ik dat m'n eerstvolgende jaarrekening perfect kloppend zal zijn
Als we ieder ons werk doen heb jij "prik" om te verkopen en hoef ik na lange uren werken niet weer bij m'n "collega's" te gaan lopen zeuren om een goede eindrekening
leuk marc om jou hier zo bezig te zien in je pauzes, als jij zoveel weet vertel mij dan eens waarom een klant zolang aan de telefoon moet hangen( 3 kwartier gemiddeld ) om enige info te krijgen over hun rekeningen (wel of niet betaald) ?????????????zit nog helaas op mn geld teruggave te wachten en als het zo doorgaat met bellen kan ik met mn teruggave mn telefoonrekening wel betalen
3 kwartier? Overdrijven is ook een vak hoor...
Heb al meer tips aan de hand gedaan over wanneer het niet druk is, maar vooruit: we zijn tussen 8.00-18.00 bereikbaar, vooral 8.00-10.00, 12.00-13.30 en 17.00-18.00 zijn we goed te bereiken.
Heb al meer tips aan de hand gedaan over wanneer het niet druk is, maar vooruit: we zijn tussen 8.00-18.00 bereikbaar, vooral 8.00-10.00, 12.00-13.30 en 17.00-18.00 zijn we goed te bereiken.
Op alle tussenliggende tijden zitten ze te interneten en smakelijk te lachen om wat die domme klanten in het forum voor onzin uitkramen
nee in de tussentijd is het belachelijk druk met mensen die bellen of de meter ontploft als ze op het knopje drukken waar uitlezen bij staat
of ze bellen of ze een schadevergoeding kunnen krijgen omdat er een nuon busje een paar uur voor hun deur stond
ook leuk zijn de klachten van mensen die bellen omdat ze een telefoon nummer zoeken (0900-8008) of mensen die gewoon even willen klagen over het feit dat ze zelf meer zijn gaan gebruiken en willen weten of ik van achter mijn computer kan zien welk apparaat meer gebruikt :/
helemaal fantastisch is het als we gebeld worden door mensen die de directie willen bellen (nee wij mogen het mobiele nummer niet uitgeven van de directeur) of als er gewoon vanaf de eerst seconde tegen je gescholde word en je dus eigenlijk niets kunt doen
wij werken gewoon 8 uur per dag meneer en ik was ook zeker van plan dit zo te houden
of ze bellen of ze een schadevergoeding kunnen krijgen omdat er een nuon busje een paar uur voor hun deur stond
ook leuk zijn de klachten van mensen die bellen omdat ze een telefoon nummer zoeken (0900-8008) of mensen die gewoon even willen klagen over het feit dat ze zelf meer zijn gaan gebruiken en willen weten of ik van achter mijn computer kan zien welk apparaat meer gebruikt :/
helemaal fantastisch is het als we gebeld worden door mensen die de directie willen bellen (nee wij mogen het mobiele nummer niet uitgeven van de directeur) of als er gewoon vanaf de eerst seconde tegen je gescholde word en je dus eigenlijk niets kunt doen
wij werken gewoon 8 uur per dag meneer en ik was ook zeker van plan dit zo te houden
en gelukkig ben jij zo bijdehand dat je het allemaal wel weet he even een vraagje tussen door hoeveel clienten is nuon al kwijt geraakt door hun goede en vriendelijke service en gaat de gasprijs weer omlaag volgend jaar als de olie ook laag staat ?zal je alvast van antwoord verschaffen niet dus het is nog nooit voorgekomen dat de prijs omlaag ging als de olie prijs ook laag stond houd dus je mond en doe je werk een keer werknemer van een dief
leuk om te zien dat mensen het verschil niet weten tussen een klantenservice.
1) wij hebben geen invloed op de prijs (dat doet dus de directie)
2) de prijs IS gestegen door marktwerking aan de hand van de olie prijs
energie word namelijk op een markt (zoals de effectenmarkt) verkocht
3) de prijs kan alleen dalen als de marktwaarde van energie daalt, dit is niet het geval
4) 45 minuten wachten is vrij zeldzaam 50% word binnen 1.5 minuten geholpen
5) tuurlijk gaan er klanten weg bij nuon, maar goddank niet zoveel als bij durion of evolta
laatste puntje
ik werk niet voor een bedrijf dat steelt, ik werk voor en bedrijf dat stroom levert en natuurlijk moet dat ook betaald worden
fijn weekend
1) wij hebben geen invloed op de prijs (dat doet dus de directie)
2) de prijs IS gestegen door marktwerking aan de hand van de olie prijs
energie word namelijk op een markt (zoals de effectenmarkt) verkocht
3) de prijs kan alleen dalen als de marktwaarde van energie daalt, dit is niet het geval
4) 45 minuten wachten is vrij zeldzaam 50% word binnen 1.5 minuten geholpen
5) tuurlijk gaan er klanten weg bij nuon, maar goddank niet zoveel als bij durion of evolta
laatste puntje
ik werk niet voor een bedrijf dat steelt, ik werk voor en bedrijf dat stroom levert en natuurlijk moet dat ook betaald worden
fijn weekend
erm, eerste regel moet zijn"het verschil tussen een klantenservice en de directie"
Maak je niet zo druk, Ikkes. Dat je bij Nuon werkt betekent nog niet dat je altijd maar moet doemdenken. Niet iedereen vertoont dom kuddegedrag, er zijn ook mensen met gezond verstand. En onder die laatste categorie schaar ik ook de topicstarter.
Ik doe het zelf als volgt:
- Ik laat NUON het nieuwe termijnbedrag bepalen
- Ik schroef vervolgens dat bedrag met 25% terug
- Dat bedrag zet ik zelf apart op mijn spaarrekening
Ik trek daar dus rente van en kom er niet mee in de problemen. In ieder geval niet meer dan door 100% van het termijnbedrag aan Nuon te betalen. Laat mij eens weten in welk opzicht dit niet goed zou zijn, anders dan voor de hoogte van de bankrekening van Nuon?
Ik doe het zelf als volgt:
- Ik laat NUON het nieuwe termijnbedrag bepalen
- Ik schroef vervolgens dat bedrag met 25% terug
- Dat bedrag zet ik zelf apart op mijn spaarrekening
Ik trek daar dus rente van en kom er niet mee in de problemen. In ieder geval niet meer dan door 100% van het termijnbedrag aan Nuon te betalen. Laat mij eens weten in welk opzicht dit niet goed zou zijn, anders dan voor de hoogte van de bankrekening van Nuon?
Toch fijn om te lezen dat niet iedereen je subiet dood wenst.
KPN telecom is toch ook een groot bedrijf, waarom hoor je daar dan niet veel klachten over??
En waarom word er gezegd dat de klanten automatisch moeten betalen, dat er dan geen klachten komen. Wij klanten kunnen er niks aan doen dat de administratie bij jullie zo'n zooitje is?!?!?
En waarom word er gezegd dat de klanten automatisch moeten betalen, dat er dan geen klachten komen. Wij klanten kunnen er niks aan doen dat de administratie bij jullie zo'n zooitje is?!?!?
KPN is de volgende keer wel weer aan de beurt, maak je daar maar geen zorgen over. Grote bedrijven zijn altijd makkelijk, en het komt en gaat. Er is vast wel een andere forumpagina waar KPN afgezeken wordt.
Bovendien: zo erg als veel mensen het (willen) voorstellen is het echt niet.
Bovendien: zo erg als veel mensen het (willen) voorstellen is het echt niet.
nou, ik zie anders erg weinig over kpn staan op dit forum. En al helemaal geen klachten over de administratie.. Maarja.. Valt toch niet te praten tegen Nuon help desk
PIEP:al onze medewerkers zijn in gesprek......blijft U nog maar een tig aantal minuten hangen PIEP: we zijn nog steeds allemaal in gesprek, en dat al 20 minuten later hoor!!!!!!!! Dit alles met 2 getuigen naast me. Was overdrijven maar mn vak kon ik er misschien ook 10 eurocent per minuut mee verdienen
Ikkes je klets uit je nek, je werkt bij een bedrijf dat zijn zaken gewoon niet op orde heeft. Ik zou een betalingsachterstand hebben, wat gewoon niet zo is. En ik heb verder nooit geen brief, geen tellefoontje van de Nuon gehad, behalve één breif van het incassoburo dat ik binnen 5 dagen een bedrag moet betalen, dat ik helemaal niet ken, anders wordt de stroom afgesloten.
Jullie doen nog geen eens de moeite om te luisteren naar een klant.
Lees de bichten op dit forum, het komt dus wel voor en ik ben zeker niet de enigste.
Jullie doen nog geen eens de moeite om te luisteren naar een klant.
Lees de bichten op dit forum, het komt dus wel voor en ik ben zeker niet de enigste.
Ik zou me werkelijk dood schamen om bij een bedrijf als Nuon te werken die zo met mensen omgaan. En met mensen bedoel i kbetalende klanten.