LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnet adsl family

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zon family met zontel. Met zontel betaal je WEL je telefoontjes maar met korting. En als je het neemt ga dan niet verhuizen want daar heb ik veel problemen mee gehad. Heb nu mijn abonnement opgezegd maar dat kan 3 maanden voor het aflopen van je contract (bij mij juni) was bij mij ook niet bekend. Staat ook niet in mijn contract. veel dat 0900-0440440 gebeld en was het op den duur zat heb versatel gebeld 020-75007777 normaal tarief zijn ze ook niet blij me maar maakt wel indruk. Ik heb ook nog een adres voor de liefhebber. Hullenbergweg 101 1101 CL Amsterdam z.o.

Veel succes met jullie internet.

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom klopt het adres van de Geschillencommissie genoemd in de Algemene Voorwaarden van Zonnet niet?

Of zou het toch de Bordewijklaan 46 zijn?

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de Hullenbergwerg doorgekregen via de postbank ivm intrekken machtiging. Het is nu versatel geworden en die zitten in a'dam z.o. Heb hun inderdaad daar ook opgebeld en ze wilde me niet doorverbinden maar heb gezegd dat ik dan morgen wel even langskwam, toen kon het ineens wel.

klingboy

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door klingboy »

ik probeer al twee maanden van mijn abbo af te komen maar dit schijnt niet te lukken.ze zeggen gewoon dat ze je briefen steeds niet ontvangen hebben.nu is zon overgegaan naar versatel als ik dit niet wil kan ik dan mijn abbo opzeggen.Groeten Ruud :cry: :cry:

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Ruud, waarom doe je niet via internet opzeggen, stuur ze een mailtje en bij dat mailtje kan je om een ontvangstmailtje vragen. Die bewaar je gewoon dan kunnen ze je niets maken. En anders zou je 020-7507777 kunnen bellen en naar meneer v/d Spoel vragen hij heeft mij goed geholpen. Maar ik heb nog tot juni zonnet. (ALS DAT WEL GOED GAAT) :D

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Ruud, waarom doe je niet via internet opzeggen, stuur ze een mailtje en bij dat mailtje kan je om een ontvangstmailtje vragen. Die bewaar je gewoon dan kunnen ze je niets maken. En anders zou je 020-7507777 kunnen bellen en naar meneer v/d Spoel vragen hij heeft mij goed geholpen. Maar ik heb nog tot juni zonnet. (ALS DAT WEL GOED GAAT) Very
Met een naamsverandering veranderen niet de voorwaarden .
Zonnet is al jaren een dochter van Verstatel dus hier dus helemaal niet.

Opzeggen bij abonnementen met automatische verlenging .
,en dat is elders meestal niet anders, kan alleen met een aangetekend schrijven .
Staat ook heel duidelijk in de voorwaarden van toen Zonnet en nu ook Versatel.
Dat is zo al altijd verstandig om dat te doen bij zulk soort abonnementen .

Geef ze dan nog geen gehoor hier aan ,wat bijna nooit gebeurd ,
kan je altijd gewoon je machtiging bij je bank ongedaan laten maken .
Maar ik heb nooit geen problemen .Alles werkt perfect .

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is nou net het probleem de machtiging kan je niet intrekken. Ik zie het wel. heb nu meerdere malen aangegeven dat ik mijn abo opzeg op meerdere manieren.

klingboy

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door klingboy »

Bedankt voor jullie reacties maar in de voorwaarden stond gewoon opzeggen per brief niets over aangetekend.en in het forum waren ook mensen die aangetekend verstuurd hadden en daar werd ook niet op gereageerd.ik ben echt niet de enigste.ik heb het abbo-geld inmiddels bij de bank gestorneerd en auto-incasso laten blokkeren kijken wat hier uitkomt.groeten Ruud

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb het abbo-geld inmiddels bij de bank gestorneerd en auto-incasso laten blokkeren kijken wat hier uitkomt.groeten Ruud
Omdat je aangetekend hebt verzonden heb je genoeg bewijs .
Het beste is nog met handtekening retour dan heb je zelf ook bewijs .

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

je zit binnen 3seconden vast aan zonnet/versatel. Je bent vervolgens genaaid voor je leven. Ze leveren niet wat ze beloven.. NOG STEEDS NIET. En ervanaf komen is bijna onmogelijk. Ja je kan bellen maar dan ben je zo ff 8/9 euro kwijt.

H.A.remond

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door H.A.remond »

ook ik heb de laatste 4 a 5 weken,een trage zonnetverbinding,het is namelijk precies de helft van wat ik eerder had,nl ik had 2 mbps en nu constant 1 mbps,het erge vindt ik dat ik op mijn emails naar de klantenservice nog steeds niets gehoord heb!!!!!!!

gast12345

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door gast12345 »

Ook ik heb last (gehad) van de trage verbinding van zon Family.
Via de klanten service antwoorden gekregen die nergens op sloegen.
Toen maar via de financiele administratie mijn beklag gedaan en geeist dat een financiele vergoeding zeker op zijn plaats zou zijn.
Het resultaat is dat ik deze maand geen abo hoef te betalen.....
Misschien een idee voor een ieder die snelheids problemen heeft of heeft gehad!

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb vanaf september tot en met eind december een zeer trage internet verbinding gehad via zonnet family abo.
Vanaf eind december is alles weer goed en krijg ik 1 maand gratis abonnement en tevens is mijn abonnement van € 34,- pm naar € 24,95 pm gezet.
Dit vind ik zeer content.

Anneke13

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Anneke13 »

Ik heb zelf (nog) aDSL family. De aansluiting duurde destijds lang, kreeg een niet werkend modem en kabel thuis...dus nog langer wachten en lang babbelen met helpdesk tegen teveel € toch nieuwe gekregen...eindelijk on-line schiet het niet op, om überhaupt al on-line te komen soms duurt al meer dan een half uur. Nu ze over zijn (versatel) is de performance helemaal om te huilen. Zodra ik ga verhuizen komt zonnet/versatel er niet meer in. Maar jah, dan moet je ook eerst van het contract af zien te komen...

Persoonlijk raad ik het niet aan.

Annekeschenke;

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Annekeschenke; »

Ik heb zelf (nog) aDSL family. De aansluiting duurde destijds lang, kreeg een niet werkend modem en kabel thuis...dus nog langer wachten en lang babbelen met helpdesk tegen teveel € toch nieuwe gekregen...eindelijk on-line schiet het niet op, om überhaupt al on-line te komen soms duurt al meer dan een half uur. Nu ze over zijn (versatel) is de performance helemaal om te huilen. Zodra ik ga verhuizen komt zonnet/versatel er niet meer in. Maar jah, dan moet je ook eerst van het contract af zien te komen...

Persoonlijk raad ik het niet aan.

draakje

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door draakje »

To cyberjunckie, als ik jou was zou ik geen enkele adsl nemen van zonnet/verstal. Wij hebben vanaf eind augustus adsl family en niks anders dan problemen. Opstart problemen, snelheids problemen, rekeningnr. die ik al 4 keer heb proberen te veranderen (schriftelijk en telefonisch) ging niet goed, dus wordt je gelijk van het voordelig bellen afgesloten, abonnements geld 2 keer afgeschreven.Als je de klanten service beld kost je dat €0,70 p/m en geloof mij dat kost je handen vol geld. Dat vind ik geen service...Verschillende brieven gemaild en geschreven die ik per post heb verstuurd maar ik ben nog geen stap verder. Als ik jou was zou ik wat anders kiezen.

begood4u

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door begood4u »

:oops:

Hallo ook ik wil graag reageren op zom adsl.
Ik wilde mijn abonement op zeggen en men zegt gewoon dat dat niet zomaar kan.
Terwijl mijn jaar 1 februari afloopt.
Ik vroeg waar om en toen zeiden ze dat ze mijn contract in december van af datum van aanvraag een jaar hebben verlengd.
Dit terwijl ik toen anderhalve maand heb moeten wachten op de aan sluiting.
Ik zei dat en toen zeiden ze dat het er niet toe deed.
Want het contract gaat in van datum aanvraag.
Ik betaal automatisch en heb ben bang dat zij gewoon zullen blijven afschrijven.
Zij zeiden dat ik met 3 weken antwoord zou krijgen thuis per post welnu ik heb nog steeds niets gehoord.
Wat nu???

powerfrans

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door powerfrans »

Hallo aan allen,

ik heb sinds 1,5 jaar een adsl family bij Zon en tuurlijk zijn er wel eens problemen met de snelheid. Is dat bij andere providers dan nooit aanwezig?Mijn ervaring is geweest: Ik had een vraag over de snelheid en de prijs en ik had de klantenservice een email gestuurd, wordt ik de volgende ochtend gebeld door een medewerkster van Zon om mijn vragen even te beantwoorden. Ik was hierover natuurlijk heel verrast. Ik ben op een correcte en nette wijze geholpen. Ook had ik nog 2 maanden te gaan voordat de verlenging in zou gaan en ik kreeg na mijn vraag of ik niet over kon gaan naar hetzelfde abonnement met een prijsverlaging te horen dat ze het gelijk zullen overzetten en dat mijn jaar dus vanaf die datum zal gaan beginnen. Ik ben ondertussen ook naar onbeperkt bellen overgegaan en heb hier veel plezier van. Over de snelheid in december heb ik kunnen lezen bij het kopje mededelingen bij de startpagina van Zon dat ze er mee bezig zijn. Natuurlijk moeten de mensen eens leren geduldig te zijn en te wachten tot dit euvel verholpen is. Natuurlijk moet dit ook niet te lang duren maar daar was geen sprake van. Mijn Zon draait als een trein en altijd online. Uitstekend!!! :D
Natuurlijk kunnen er altijd wel dingen mis gaan, maar probeer ze altijd op een correcte en vriendelijke manier te benaderen. Dit werkt bijna altijd!! :wink:

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Zit wat in maar als je al 5maanden wacht en elke keer op je leuke vragen of geen antwoord krijgt of weer van die standaard reply mails die totaal geen antwoord geven op je vraag wordt raakt mijn gedult wel op. Zeker als je brieven worden genegeerd en misschien nog wel het ergste dat die klantenservice niet te betalen is. Misschien wel logisch dat ze zo duur zijn want anders moeten ze duizenden mensen aannemen om al die klachten te kunnen verwerken. En het leukste is dat de narigheid pas is begonnen na een versnelling van mijn internet naar 2048/512.

En die site liep kwa storing melding ook een jaar achter, want het was geen storing. Ze hebben gewoon veeel te veel mensen op veel te weinig lijnen.

marsh47

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door marsh47 »

In mei 2005 ben ik twee jaar abonnee van zon family.
Ik heb nooit klachten gehad , en twee keer meegemaakt dat de snelheid verhoogd werd zonder dat het abonnements geld omhoog ging.
Mijn kosten zijn 3 maanden geleden zelfs met € 15,00 per 2 maanden verlaagd.
En je kunt natuurlijk meteen op je achterste poten gaan staan als de snelheid een keer wat lager is dan je gewend bent , maar dit komt gewoon overal voor .
Zeker bij kabelinternetters is dit schering en inslag.
Als er file is op de snelweg , dan haal je de max. snelheid van 120 km p.u ook niet hoor.
Men moet niet zo gauw lopen te zeuren over van alles en nog wat.
Ennehh..... ehhh wie zoekt zal zeker vinden, dus benader de dingen eens positief!!
Marcel van Dam.

Gesloten