LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Corendon

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, gast relativeert het verhaal, wat van andere niet gezegd kan worden.
Maar goed, in meerdere topics?
Vertel, waar zit gast nog meer dan?

Robbus

Ongelezen bericht door Robbus »

Het is misschien een ongeloofwaardig verhaal maar ik geloof wat ze verteld want in die apenlanden kan alles. Niemand van ons was erbij en Sandra heeft het van haar broer, en zoals je kunt lezen heeft ze ook zelf contact gehad met Turkije, waarom zou ze hier over liegen?

Ik sta achter je Sandra!!!

Robbus

By the way

Ze haalt er zelfs de nederlandse ambasade bij, dat is toch niet iets om over te liegen

Gast

Nee, maar ja, eerst had 1 persoon het gezien, daarna een hele tafel en daarna het personeel ook.
En apenlanden?
Beetje aan het generaliseren?
Ik denk dat je nog nooit in dat "apenland" bent geweest, anders zou je weten dat het alles behalve een "apenland" is.

Maar goed, het verhaal van Sandra wordt inderdaad steeds mooier.
Ik wacht inderdaad nog op de toegift, dat ze zelf naar Turkije is afgereis om haar broer uit de handen van die gemene turken te redden ofzo.
Uiteraard met de filmploeg van Vermist erbij.

Gast

Je doet ontzettend je best om iemand vast te l*llen, dat luk je blijkbaar niet, dus blijf je maar "zuigen".
Waarom ben je zo halstarrig bezig om anderen te overtuigen dat JOUW visie de enige en echte waarheid is?? En dat terwijl je er zelf ook niet bij bent geweest, insinueer je wel dat je als "vlieg" op de schouder bent meegelift en dus wel even hier zal uiteenzetten hoe de vork in de steel zit.
Nog maar eens dan?

Gast

Topic opener spreekt zichzelf steeds meer tegen en dan heeft gast het gedaan...
Vreemde opvatting hebben sommige mensen toch, maar ja, die zullen wel niet wijzer zijn. :roll:

Sandra C

Ongelezen bericht door Sandra C »

JIJ WEET HET BETER

Gast

Dank je, blij dat je het eindelijk door hebt :lol:

Robbus

Gelukkig, jullie zijn eruit :!:

Kunnen we nu weer normaal tegen elkaar doen dan :?:

Gast

Geplaatst op 10 Nov 2004 14:43 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Dank je, blij dat je het eindelijk door hebt
Nee, dat denk je maar, echter je denkt veel, maar je weet niks!

Gast

Gelukkig weet ik nog altijd meer dan jij :lol:

Gast

wat een kinderachtig gedoe hier?? Zeg gastje 1 en 2 hoe oud zijn wij????
Ga toch op de kleuterschool spelen, daar krijg je misschien wel gelijk

En Sandra laat je niet wegjagen hier, je bedoeling is duidelijk genoeg

Gast

Alleen zo jammer dat Sandra niks met de adviezen doet.

mel

Ongelezen bericht door mel »

Welke hostess? Heet een medewerker van een hotel ook al host/ess?

Dus het ligt niet aan Corendon maar aan de hostess van het hotel?
Gast waar heb je het in godsnaam over? Een hostess kijkt toch over een hotel... :!: Ik heb toch niet gezegt dat een medewerker van een hotel een host(ess) heet of wel soms! Pffftttt....

Gast

Welke adviezen, ze heeft alleen maar een hoop commentaar gehad!!!

Er is hier een of andere malloot aan de gang (zoals al eerder benoemd) die alleen maar zit te vissen naar onwaarheden, en die probeert tussen de regeltjes vissen naar zinnen die misschien niet helemaal duidelijk naar buiten zijn gebracht, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet waar zijn...

Wie heeft haar advies gegeven?? Dat kan ik namelijk niet terug vinden, jij wil dan mag je me zeggen waar het staat.

Gast

Ach gast, die "malloot-gast" oftewel "zielig en pietleuterig figuurtje"denkt dat ie kan denken, maar dat denkt ie maar.. :lol:

Gast

Nou Mel, ik vraag alleen over welke hostes heb jij het? Lees je eigen bericht nog even na op, pag. 3. om 15.41 uur.

En al die mensen die het goed en fijn hebben gehad met Correndon, laten die volgend jaar weer met hun gaan, hebben wij de ruimte in de hotels en appartementen, die je hier boekt en wel krijgt.

Sandra C

Ongelezen bericht door Sandra C »

Ik heb inderdaad heel veel commentaar gehad en echte adviezen heb ik niet nodig, het is gebeurd, alles is toch nog goed afgelopen, Corendon doet niets en ik denk dat deze zaak daarmee is afgedaan.

Gast

Zo is dat Sandra C. Laat ze maar kletsen. Jij hebt je verhaal hier vertelt en laat een ieder maar zelf weten wat ze met jou info doen.

Gast

Sandra, lees de berichten nog eens goed en je zult dan misschien begrijpen dat je de verkeerde als schuldige aanwijst.
Niet Corendon heeft het verkeerd aangepakt, maar de reisverzekering.
Vanuit de reisverzekering (rechtsbijstandverzekering) hadden ze veel meer voor jullie moeten doen.
Corendon is in deze geen partij.

Gesloten