LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuring Rijbewijs

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door koeloejoek »

angel1978 schreef:Verrassende reactie.. Lees je eerst eens ergens op in.. Praten we daarna verder.
Net als jou reactie overigens.
Hoezo voegt iets toe!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

koeloejoek schreef:
angel1978 schreef:Verrassende reactie.. Lees je eerst eens ergens op in.. Praten we daarna verder.
Net als jou reactie overigens.
Hoezo voegt iets toe!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

je bent steeds off topic!!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

ciske schreef:
manondoris schreef:@ angel ,lees alle reacties is dan weet je een beetje hoe ze te werk gaan bij het cbr,waardeloos,schandalig,geldklopperij,en mensen geestelijk mangelen.als jij dat niet vind heb je zelf nooit en te nimmer iets op dit vlak meegemaakt en kun je er ook geen mening over geven.

Ik heb het wel van zeer dichtbij meegemaakt, maar zeg er meteen bij dat ik het eens ben met de mening van Angel, het is juist goed dat er eerst zorgvuldig wordt gekeken hoe de toestand is, en ja helaas kost dat weer veel geld.
dus ben je het ook met mij eens want je vind dat het helaas weer veel geld kost en ik zei al eerder dat het prima is dat mensen na een aandoening een keuring krijgen! alleen niet de manier waarop!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef:.
dus ben je het ook met mij eens want je vind dat het helaas weer veel geld kost en ik zei al eerder dat het prima is dat mensen na een aandoening een keuring krijgen! alleen niet de manier waarop!
Ik ben het met je eens in zoverre dat het te veel geld kost, het zou een stukje lager moeten , maar ik heb die wet niet gemaakt.
Wel vind ik dat als je na zoiets toch weer kan rijden dat het al mooi is , en ja dat kost ook wat , maar bij mij staat de veiligheid voorop.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

zeker vind ik ook! buiten dat het veel geld kost mag het daar ook wel iets vlotter, mijn vader heeft er een half jaar ellende meegehad . was als een kind zo blij toen die eindelijk de rijtest kreeg .ik was daar bij en zelfs de meneer die de rijtest afnam was er niet blij mee zoals het ging bij het sbr.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef: mag het daar ook wel iets vlotter, .
Er zijn jammer genoeg heel veel mensen die dit moeten ondergaan , vandaar ook dat het zolang duurt.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door angel1978 »

manondoris schreef:zeker vind ik ook! buiten dat het veel geld kost mag het daar ook wel iets vlotter, mijn vader heeft er een half jaar ellende meegehad . was als een kind zo blij toen die eindelijk de rijtest kreeg .ik was daar bij en zelfs de meneer die de rijtest afnam was er niet blij mee zoals het ging bij het sbr.
En die meneer bood natuurlijk om die reden aan dat hij die dag geen salaris hoeft te krijgen, zodat de rijtest niet zo duur is dit keer...
Of is dat te naief ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door Chocomelk »

angel1978 schreef:
manondoris schreef:zeker vind ik ook! buiten dat het veel geld kost mag het daar ook wel iets vlotter, mijn vader heeft er een half jaar ellende meegehad . was als een kind zo blij toen die eindelijk de rijtest kreeg .ik was daar bij en zelfs de meneer die de rijtest afnam was er niet blij mee zoals het ging bij het sbr.
En die meneer bood natuurlijk om die reden aan dat hij die dag geen salaris hoeft te krijgen, zodat de rijtest niet zo duur is dit keer...
Of is dat te naief ?
Inderdaad NAIEF !

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door angel1978 »

Chocomelk schreef:
angel1978 schreef:
manondoris schreef:zeker vind ik ook! buiten dat het veel geld kost mag het daar ook wel iets vlotter, mijn vader heeft er een half jaar ellende meegehad . was als een kind zo blij toen die eindelijk de rijtest kreeg .ik was daar bij en zelfs de meneer die de rijtest afnam was er niet blij mee zoals het ging bij het sbr.
En die meneer bood natuurlijk om die reden aan dat hij die dag geen salaris hoeft te krijgen, zodat de rijtest niet zo duur is dit keer...
Of is dat te naief ?
Inderdaad NAIEF !

Mmmm dan geloof ik dat ik de reden heb gevonden waarom het een en ander zo duur moet zijn....

Die mensen moeten natuurlijk betaald worden 8)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

angel1978 schreef: Of is dat te naief ?

Zeer zeker niet.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

ciske schreef:
angel1978 schreef: Of is dat te naief ?

Zeer zeker niet.
niet alleen naief maar een raar ,misplaatste reactie van je angel !

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef:
ciske schreef:
angel1978 schreef: Of is dat te naief ?

Zeer zeker niet.
niet alleen naief maar een raar ,misplaatste reactie van je angel !
omdat? graag antwoord van manondoris en niet van choco.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door angel1978 »

ciske schreef:
omdat? graag antwoord van manondoris en niet van choco.
@ciske,

omdat dat deze forummers niet goed uit komt..
Deze klagen graag over van alles en nog wat, het liefst over de overheid en de daarbij behorende instanties en dat die zoveel verkeerd doen.. Daarbij helaas vaak niet geholpen door enige kennis van reeele inzichten in hoe het nu eigenlijk werkt en wat het kost om iemand een paar uur te laten werken..

Dan zou ineens een groot deel van de grond onder de klachten vandaag komen en dat willen ze natuurlijk niet !

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

angel1978 schreef:
manondoris schreef:zeker vind ik ook! buiten dat het veel geld kost mag het daar ook wel iets vlotter, mijn vader heeft er een half jaar ellende meegehad . was als een kind zo blij toen die eindelijk de rijtest kreeg .ik was daar bij en zelfs de meneer die de rijtest afnam was er niet blij mee zoals het ging bij het sbr.
En die meneer bood natuurlijk om die reden aan dat hij die dag geen salaris hoeft te krijgen, zodat de rijtest niet zo duur is dit keer...
Of is dat te naief ?
kleuter opmerking,denigrerend en dom. en cisce aan 1 angel hebben we genoeg hoor :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef: kleuter opmerking,denigrerend en dom. en cisce aan 1 angel hebben we genoeg hoor :lol:

vind het totaal geen kleuteropmerking, omdat angel het niet met jou eens is ga jij katten? sorry hoor maar hij/zij heeft wel gelijk!!

en ik heb mijn eigen mening, ik ben geen angel..ook geen manondoris die onderhand vertaald wordt door choco:-)

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

tennis schreef:
ciske schreef:
Chocomelk schreef:




wat dacht je zelf? :lol: manondoris hoeft maar nee te zeggen en het is bij jou ook nee, en omgekeerd :lol:
Is ook nog niemand opgevallen! :lol: :lol:
jullie doen precies het zelfde! en iedereen mag hier zijn mening geven ! over het cbr en over andere instanties. het is maar net wat je ervaringen zijn ,bij de een gaat het goed en bij de ander niet.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef: jullie doen precies het zelfde! en iedereen mag hier zijn mening geven ! over het cbr en over andere instanties. het is maar net wat je ervaringen zijn ,bij de een gaat het goed en bij de ander niet.

dacht het toch niet , ik heb mijn eigen mening.

over het cbr dacht je toch wel in de richting die ik ook had.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Inderdaad bij mij is de keuring vrij vlot en netjes verlopen en totale kosten
iets van 75 euro dus is te doen he.
Maar hoor met regelmaat dat het bij vele niet vlot en netjes verloopt.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

En die meneer bood natuurlijk om die reden aan dat hij die dag geen salaris hoeft te krijgen, zodat de rijtest niet zo duur is dit keer...
Of is dat te naief ?[/quote]
wij zaten zeker in de zelfde richting,maar het ging me om deze zin! als je dit tegen iemand zegt ,die zwaar heeft moeten knokken om zijn rij bevoegdheid terug te krijgen!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Keuring Rijbewijs

Ongelezen bericht door manondoris »

ciske schreef:
angel1978 schreef:
@ciske,

omdat dat deze forummers niet goed uit komt..
Deze klagen graag over van alles en nog wat, het liefst over de overheid en de daarbij behorende instanties en dat die zoveel verkeerd doen.. Daarbij helaas vaak niet geholpen door enige kennis van reeele inzichten in hoe het nu eigenlijk werkt en wat het kost om iemand een paar uur te laten werken..

Dan zou ineens een groot deel van de grond onder de klachten vandaag komen en dat willen ze natuurlijk niet !

Ik heb ook die indruk Angel....... klagen en schoppen dat is het enige wat telt!
waarom positief doen over een instantie als er niks positiefs te melden valt, maar goed als jullie vinden dat ik alleen maar klaag en schop ,so be it.zelf vind ik van niet :wink:

Gesloten