LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alternatief en goedkoop middel voor de senseo koffiepads????

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ruit0650

Re: alternatief en goedkoop middel voor de senseo koffiepads????

Ongelezen bericht door ruit0650 »

Wij gebruiken al een poosje de Ecopads en niets dan lof.
Niet te vol doen en even proberen welke koffie het beste smaakt
Smaken verschillen

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Waarom dit topic nog bestaat is mij een raadsel.

Koop geen senseo als u de orginele pads niet kunt/wilt kopen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: ik heb de eco koffie pads ook in huis ,maar moet eerlijk bekennen dat ik toch eerder naar mijn kant en klare pads pak,vindt het heel gedoe om die pads te vullen.
maar vindt het absuluut niet vies ,het is voor ijn meer gemak zucht :oops:

QuickCup

Ongelezen bericht door QuickCup »

Ik heb de neppers (QuickCup) gekocht voor €1,99. 2 stuks in 1 verpakking. Ik vul ze tot de rand met roodmerk koffie van de Aldi (NIET AANDRUKKEN!).
Wel eerst je cups goed droog maken voor je ze vult. Dan het dekseltje erop en even schudden zodat de koffie lekker los is. Overtollige resjes eraf wrijven en in de senseo 2 kops houder plaatsen. Dan op 1 kopje koffie drukken en het eindresultaat is verbluffend, een heerlijk sterk bakkie met een heerlijke bruine crema laag. Dit bakkie is lekkerder dan welke kant en klare pad ook. Ik gebruik deze QuickCups nu ongeveer een maand en ze bevallen prima. Ik ga nu nog 5 van die pakkies QuickCups halen en ze dan alle 10 vullen en bewaren in me senseo bus, dan staan ze alvast klaar voor als er visite komt. Ik heb nog nooit een vastloper gehad, maar dat komt omdat ik heel netjes werk met droge cups en geen restjes is een pré!

Slappe koffie? dan gebruik je een te kleine cup of je drukt op 2 bakkies! Je doet ze te vol of drukt ze te hard aan!
1 QuickCup is ALTIJD voor maar 1 bakkie!
Vastlopers? Dan werk je niet schoon genoeg, je gebruikt natte cups waar veel korrels aan blijven hangen.
De klagers gebruiken de cups dus niet op de goede manier!!!

Gast

Bij o.a. de Blokker zijn Melitta navulpads te koop voor 7 euro. (2 stuks) 1 schepje (ca. 7 gram) is voldoende. Je proeft wel verschil met de originele pads. Maar je moet wel minstens 150 kopjes drinken wil je de kosten eruit halen. En het is een heel gedoe: Vullen, schoonmaken en na gebruik leeggooien en afspoelen. En dan nog de vraag hoe lang die dingen meegaan.

Mogelijk worden pads van andere fabrikanten dan DE goedkoper.

Not so Senseo

Ongelezen bericht door Not so Senseo »

ook wij hebben op de markt de originele pads gekocht. Met 2 woorden: groot drama. Geen kapotte apparaten maar gewoon een geklieder om er een matig bakje koffie uit te halen. En als je dan netjes op de site van ECOPAD je klacht verteld en vraagt naar oplossing krijg je alleen uitleg hoe je die pads moet gebruiken. Ja duh, dat weet ik ook wel.

Ze reageren nergens meer op; SLECHTE ZAAK!!!!!! :x

mobby

Ongelezen bericht door mobby »

Ronduit Geweldige uitvinding die eco-pads!!...Weet je wat?..Misschien vinden ze binnenkort een apparaat uit waar je koffie in een nóg groter filter kan gooien en dan misschien wel 3 of 4 kopjes tegelijk kan zetten!

Dat zou nog eens een uitvinding zijn :-)

Koffieleut

Ongelezen bericht door Koffieleut »

Wat ik echt niet begrijp is, dat men zo,n Senseo koopt en dan met de koffie goedkoop uit wil wezen. Gaan ze zitten klungelen met namaak filters terwijl het apparaat gemaakt is voor de kant en klare koffiepads.

Dat WEET je toch als je zo,n apparaat aanschaft! Als je gewone koffie wilt, blijf het dan met je koffiezetmachine doen en niet met die Senseo. Zet ,m anders voor de sier op je aanrecht, zodat je ook aan je familie, vrienden en buren kunt laten zien, dat jij ook een Senseo hebt!

Ik heb nog nooit zo een stellettje kniepers gezien. Wel zo,n apparaat aanschaffen, maar er mogen geen padjes in! Belachelijk!

not so senseo

Ongelezen bericht door not so senseo »

Dit heeft niks met kniepen te maken maar gewoon met gemak die werd voorgeschoteld.

Dit soort reacties slaan dan ook de plank mis en horen hier niet thuis.

Maar u denkt zelf alleen in geld, beetje apart :(

Koffieleut

En waar slaat u reactie dan op? Is dat niet knieperig dan? Je koopt zo,n Senseo, maar je doet er geen padje in, maar gewone koffie in zo,n zeefje. Waar ben je dan mee bezig?

Koop zo,n ding dat niet :!: Blijf lekker ouderwets koffie zetten. Lekker belangrijk deze topic! :P

not so senseo

Ongelezen bericht door not so senseo »

War U mee bezig bent is een discusiie op gang te ehlpen over knieperigheid van mensen die zo'n koffiepad hebben.

Hier ga ik verder niet op in. heeft niks te maken met de werkelijke kalchten waar dit forum voor bedoeld is.

Wat dat betreft is uw reactie waardeloos :twisted:

Koffieleut

Sorry maar, ik kan het ook niet helpen,dat u een MISKOOP hebt gedaan!

Nou, ik kom ook nooit bij u op de koffie, want u bent zo snel aangebrand en lijkt me helemaal niet gezellig! Maar wat u zegt, daar gaat het hier niet over.

Ik ga nu ff een lekker kopje Seneo voor me eigen maken, met een echt koffiepadje erin. (Mokka) :wink:

chrisje1

Ongelezen bericht door chrisje1 »

Ik begrijp er niks van,

Die Senseo van mij zet prima koffie met die Eco Pads, nooit geen vastloper gehad, met vacuumzuigen e.d.,

En de koffie is nog beter dan de koffie op mijn werk!, hoe kan dat nou?

Zou het in mijn Senseoapparaat liggen?, dit is een vrij nieuw apparaat, een paar maanden oud, zelf hou ik van sterke koffie, en deze koffie die uit het apparaat komt is niet sterk, en niet slap, een prima kopje koffie,

Ik heb geen problemen met de Eco Pad,

Ook gebruik ik vaak gewone pads, voor koffie met een lekker smaakje! :)

Een tevreden gebruiker van de Eco Pads.

Gast

als je senseo lekker vindt dan houd je niet van koffie.
Al die pads zijn reuze nep, wat er in zit mag joost weten maar de koffie die er uit komt is geen koffie.
Alleen met speciale apparatuur kan koffie met hoge druk door een filter met echte espresso koffie (bijv) worden gestoomd.
Senseo is een maf apparaat waar gewoon een bakkie slootwater uit komt. Veel suiker en wat melk kan die bagger zelfs niet opknappen. Iedereen weg moet die senseo, was gewoon weer een truc van 2 bedrijven die veel geld wilden verdienen in ruil voor helemaal niks!!!
Ons ouderwetse bakkie is stukken beter...

chrisje1

Vreemd, dat het apparaat zo'n succes is in Nederland....

Dus de Nederlanders zijn geen koffiekenners.... :lol:

Gast

idd holanders zijn geen koffiekenners, kom je pas achter als je in t buitenland bent geweest. Mijn schoonfamilie hier zijn italianen en die walgen echt van die senseo-bende. Het is geen koffie zeggen zij en idd ik geef ze gelijk, bakkie slootwater met een bruin kleurtje.
En veel hollanders heben zo'n ding zou dus zeggen dat wij koffiekenners zijn, laat me niet lachen, dat zegt dus alleen iets over onze hebzucht 'zo'n ding heb ik ook', ' wil je een senseootje?' Leuk hebbeding dus maar de echte koffiekenner probeert t een keer en daarna nooit meer. Bah zo vies!

chrisje1

Misschien doe je oude koffie in het apparaat, of je apparaat is slecht afgesteld, of je hebt het apparaat niet goed schoongemaakt,

Allemaal dingen die je koffieplezier aardig kunnen vergallen!,

Koffiezetten is een Kunst!, met een grote K! :D

Misschien moet je nog eens oefenen met het apparaat,

Oefening baart kunst!,

Want de koffie moet goed kunnen smaken,

Ik heb nog nooit klachten gehad over mijn Senseo - Eco Pad koffie,

En ik heb meestal zinnige koffiedrinkers op bezoek, die mij over het algemeen direct melden wanneer ik het apparaat weer eens niet goed schoongemaakt heb,

Want mijn koffie is echt te drinken!,

Al dan niet met een Senseo apparaat! :wink:

Gast

leuke visite is dat die meteen beginnen te zeueren dat je iets niet goed schoon maakt. Blijft nog steeds dat senseo waardeloze koffie zet.
En dan de hollandse zunnigheid erbij ( navulbare pads, wie verzint zoiets?)en t plaatje is weer compleet. Een waardeloos produkt.

agatha

Ongelezen bericht door agatha »

Ook ik heb de originele ecopad geprobeerd. Ook met espressokoffie niet te drinken. Slap aftreksel van koffie en als je het iets pittiger wilt moet je er zoveel in doen dat de senseo vervolgens lijkt te ontploffen doordat zich een koffiekorrel in het waterpersgaatje heeft verstopt.
Gevolg :senseo is niet meer open te krijgen. Dus... wil je je senseo mollen.. koop dan een ecopad.

Gast

Ik heb ze ook gelijk in de prullenbak gegooit !
Ik heb 100x geprobeerd koffie met ecopad te maken , maar de koffie was 100x helemaal niet te drinken...

Gesloten