LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een doordenkertje!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
WatEenGasten

Re: Een doordenkertje!

Ongelezen bericht door WatEenGasten »

Kijk, als je nou eens serieus antwoord zou geven op de vragen die jou gesteld zouden worden, dan nemen we jou misschien ook nog eens serieus.
Ik zou zeggen, beste gast, stel eens een vraag. Voor zover ik weet zit jij alleen maar het forum te spammen. Echter, in plaats van het forum zitten te spammen, zou je de diverse topics eens door moeten lezen. Dan had je ook geweten dat Slim vele inhoudelijke bijdragen over het onderwerp Multi Level Marketing (of Network Marketing) heeft geleverd.

Dat jij het forum loopt te spammen vindt op zich nog niet zo erg. Iedere lezer kan namelijk het profiel van de gemiddelde MLM'er hieruit ontleden. Ze denken dat alleen geld hun gelukkig maakt, hebben vaak racistische vooroordelen en beginnen gelijk te klieren of te spammen zodra Multi Level Marketing ontmaskerd is als een systeem waarbij enkelen veel geld verdienen en velen alleen maar geld (en tijd) eraan verliezen.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Dat jij het forum loopt te spammen vindt op zich nog niet zo erg. Iedere lezer kan namelijk het profiel van de gemiddelde MLM'er hieruit ontleden. Ze denken dat alleen geld hun gelukkig maakt, hebben vaak racistische vooroordelen en beginnen gelijk te klieren of te spammen zodra Multi Level Marketing ontmaskerd is als een systeem waarbij enkelen veel geld verdienen en velen alleen maar geld (en tijd) eraan verliezen
Een groot voordeel, aangenomen dat dit forum druk wordt bezocht. De mlm-gasten gooien op deze manier hun eigen ramen in.
Ik startte een topic met een serieuze vraag en wat krijg ik: een hoop gezwets, persoonlijke aanvallen en vooral heel weinig antwoord.
Doe maar verder hoor, gastjes, hoe meer antireclame voor jullie stinkende zaakjes hoe beter.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je startte een topic met een serieuze vraag?! Goed, humor heb je wel.
Maar nou ff serieus. Wanneer ga jij nou eindelijk eens de vragen beantwoorden in plaats van je te gedragen als een kleuter die zijn ijsje niet krijgt?!

Of krijgen we weer het antwoord: 'Je hebt gelijk'. Want om met jouw gedachtengang te werken....dat wist ik al.

Slim

Wanneer ga jij nou eindelijk eens de vragen beantwoorden
Welke dan?
Wanneer ga jij nou eindelijk eens ergens anders spelen en ophouden met topics verzieken? Je ondermijnt je eigen zaak, dus ik zal er verder niet wakker van liggen. Ik heb ook andere kanalen om aan mijn informatie te komen, daar heb ik geen "gasten" voor nodig.

Slim

Je startte een topic met een serieuze vraag?! Goed, humor heb je wel.
Jij blijkbaar niet.

Gast

aangenomen dat dit forum druk wordt bezocht
En weer een aanname van een tegenstander ;-)

Slim

En weer een aanname van een tegenstander
Doet niet terzake, maar dat snap jij natuurlijk niet. Of je snapt het wel maar zit gewoon te zieken.

Gast

Doet niet terzake
Oh nu doet het weer niet terzake en doet weer een aanname dat ik het niet zou snappen.

Zieken ? Ik ... dat ben je niet waard 8)

Slim

Zieken ? Ik ...
Je hebt zoals altijd weer 100% gelijk. Jij bent de beste, de grappigste en oneindig wijs. Wat doet een zo intelligent iemand als jij toch op zo'n dom forum?

Gast

Slim waas toch leuker toen hij nog als kabouter plop in de hoek stond te stampvoeten of als een boos peutertje liep te roepen 'je hebt gelijk'.
Voor de rest is er niks verandert: Hij is nog steeds nietszeggend en baalt ervan op gelijke voet behandelt te worden.
Vraagje van heel recent: Geef eens bewijzen dat je zelfstandig bent.
Standaard antwoord: Doe ik niet want dan word ik bedreigt en dergelijke. En dat terwijl er meerdere MLM'ers wel bereid waren met de billen bloot te komen. En inderdaad, zij werden direct aan de schandpaal genageld, belasterd en noem maar op. Omgekeerd is NIET gebeurt, maar tja, het spreekwoord 'zoals de waard...' is dan ook zeker van toepassing op slimmekke.

Gast

Wat doet een zo intelligent iemand als jij toch op zo'n dom forum?
Stel die vraag eens aan jezelf Slim! 8)

Slim

Stel die vraag eens aan jezelf Slim!
Wijs jij altijd naar anderen?

Gast

Speigeltje spiegeltje aan de wand .... :shock:

Gast

....slim gaat slapen in kabouterland.
Zou hij zijn schoen nog zetten?!

Gast

en weer heeft slim de vraag niet beantwoord.

Gast

Ik begin een beetje te begrijpen wat voor soort mensen zich met mlm bezig houdt. Een goed produkt, een goed marketing instrument, goeie mensen, geen wonder dat alle ouderwetse bedrijven ter wereld van het toneel worden gevaagd en stuk voor stuk de plaats in wordt genomen door geweldige mlm bedrijven. Allemaal dankzij deze hardwerkende, met beide benen op de grond staande, inventieve, vernieuwende, veelbelovende ondernemers!!!!!

Gast

Inderdaad. Tenminste, als het product of de dienst goed is. Kijk maar eens naar Euphony in Belgie. Sommige gebieden al 50% marktpenetratie. En minder dan 4 jaar actief op die markt. Zonder adverteren.

Gast

Belgie. Sommige gebieden al 50% marktpenetratie.
Ik rol zowat van mijn stoel van bewondering! Tot je je afvraagt wat je hier nou eigenlijk mee zegt. Belgacom heeft in 100% van de gebieden al 100 jaar 100% marktpenetratie. Wat moet je daar dan wel niet van denken? Heb je ook zulke indrukwekkende uitspraken over het marktaandeel?
In ieder geval is het misschien nuttig de term 'succesvol' eens wat nader te omschrijven.

Slim

Vraagje van heel recent: Geef eens bewijzen dat je zelfstandig bent.
Standaard antwoord: Doe ik niet want dan word ik bedreigt en dergelijke. En dat terwijl er meerdere MLM'ers wel bereid waren met de billen bloot te komen. En inderdaad, zij werden direct aan de schandpaal genageld, belasterd en noem maar op. Omgekeerd is NIET gebeurt,
Je probeert consequent de discussie uit zijn verband te rukken door te blijven zagen over zaken die er niet toe doen, zoals mijn ondernemerschap, en door anderen te beschuldigen van wat je zelf doet.
Het geeft duidelijk aan dat de hele discussie je geen ene moer interesseert, dus wat doe je dan nog hier? Het antwoord is simpel: omdat je doelbewust zit te zieken en te rotzooien.
Hou je aan het discussie-onderwerp of ga ergens anders spelen. Mensen oplichten of zo.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Een goed produkt, een goed marketing instrument, goeie mensen, geen wonder dat alle ouderwetse bedrijven ter wereld van het toneel worden gevaagd en stuk voor stuk de plaats in wordt genomen door geweldige mlm bedrijven.
Tuurlijk en de meeste bedrijven houden zich verre van mlm vreemd toch.
mlm, laten we eens kijken in welke branches:
-zogenaamde gezonde poedertjes
-zogenaamde genezende magneetjes
-telefoontikken
-zogenaamde pensioengaten verhelpen

Vreemd toch dat ze in de ICT branche, de groeimotor van de afgelopen 20 jaar niet te vinden waren.
Of ook niet in de olie branche, waar veel geld wordt verdiend.
Zal ik nog even doorgaan, of kom je met een definitie van succesvol waarmee je me wel kan overtuigen?

Gesloten