LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen via ACN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Maarschalk

Re: Bellen via ACN

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En ook hier laten onze piramide deelnemers hun standaard riedeltje horen. Succes met je eigen "bedrijfje".

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Succes met je eigen "bedrijfje".
Lullig voor je dat dat "bedrijfje" van mij 2.500.000 miljoen omzet per maand genereerd en ik me de ballen uit mijn broek lag om jouw stupide opmerkingen.

Succes bij je "baasje" met je "baantje".

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Whahahahahahahahahahahaha
2,5 miljoen per maand :lol:
Dat is echt je reinste onzin 8)

Maarschalk

Lullig voor je dat dat "bedrijfje" van mij 2.500.000 miljoen omzet per maand genereerd en ik me de ballen uit mijn broek lag om jouw stupide opmerkingen.
En je rijdt in een Rolls Royce, hebt een huis van 3 miljoen, date 5 fotomodellen tegelijk, hebt een jacht van 30 meter en komt regelmatig over de vloer bij de mensen in de Quote 500.
Oh ja, en Sinterklaas, de kerstman, de paashaas, Klaas Vaak en kabouters bestaan. Allemaal het resultaat van aardstralen.

Gast

En je rijdt in een Rolls Royce, hebt een huis van 3 miljoen, date 5 fotomodellen tegelijk, hebt een jacht van 30 meter en komt regelmatig over de vloer bij de mensen in de Quote 500.
Oh ja, en Sinterklaas, de kerstman, de paashaas, Klaas Vaak en kabouters bestaan. Allemaal het resultaat van aardstralen.
Wederom stupide opmerkingen door iemand die niet beter weet of slechts jalours is op wat anderen bereiken. Vertel mij eens waarom mijn "bedrijfje" geen 2.500.000 euro omzet per maand doet. Kom eens met een goede onderbouwing i.p.v. onzin uit te kramen. Het lijkt erop Maarschalk dat jij niet tegen je verlies kunt en dan word je vals ...

Succes morgen met je " baantje" :lol:

Gast

Maarschalk snapt niet dat het omzet is,waarbij een vertegenwoordiger (waar hij recht op heeft) commisies over betaald krijgt
als we toch over hebben . Over krijg je er per maand over betaald dan?
Dus wat ontvang je daadwerkelijk per maand.

Gast

Ik vind geldzaken nog altijd een prive aangelegenheid en daar strooi je niet mee op fora als deze.

Ik leef inmiddels al 3 jaar van ACN. Heb mijn baan als unit-manager op kunnen zeggen en mijn vrouw is minder gaan werken zodat ze meer tijd voor onze 3 kinderen heeft.

Gast

Nu kom je daarmee. Hoeveel klanten heb je dan?

Gast

32.000 klanten

Maarschalk

Wederom stupide opmerkingen door iemand die niet beter weet of slechts jalours is op wat anderen bereiken. Vertel mij eens waarom mijn "bedrijfje" geen 2.500.000 euro omzet per maand doet.
Waarom mijn post?
Omdat elke keer als iemand twijfelt aan die gouden bergen die worden beloofd een of andere anonieme gast met zo'n dergelijke uitspraak komt.
Deze ongeloofwaardige uitspraak niet onderbouwd wordt.
Omdat je kuddegedrag vertoont met "baasje".
En vooral omdat 2,5 miljoen per maand een omzet is van 30 miljoen per jaar. Waarmee je qua omzet bij de grootste 2000 ondernemingen vn Nederland zou zitten.

Gast

fout,dan zou het betekenen dat je klanten gemiddeld meer dan 75 euro per klant verbellen (per maand)

Gastje 2

Ongelezen bericht door Gastje 2 »

Voor alle ACN imbecielen !

Met alle praatjes qua omzet en nog meer van die blablabla.... BEWIJS nu eens hoe je aan die omzetcijfers komt svp ??

Waar zijn jullie jaarverslagen ?

Wie zijn jullie CEO's en die staan ook zeker allemaal in de TOP 200 der rijken ?

Vertel mij eens wat zijn jullie tarieven voor het bellen (cijfers svp en geen blabla)?

Zijn alle vertegenwoordigers miljonair ?? (hahaha suckers)

Zoals het gezegde zegt PRAATJES vullen geen gaatjes.

ACN SUCKS !!!!!

Gast

ACN zuigt niet ten eerste!

Daarnaast is in geen enkele branch iedereen miljonair.

En hier vind je de tarieven:
http://www2.acneuro.com/images/nl/20050 ... 4-1626.pdf

Omzet cijfers kun je (tegen betaling) opvragen bij de Kamer van Koophandel. Misschien sturen ze het wel op als je er even voor belt. Probeer het eens zou ik zeggen.

En jij praat ook erg graag is het niet?

Gast

geen antwoord? Jou klanten maken geen omzet rond de 75 euro per maand per klant (vaste telefonie,zonder abonnement).

Hoeveel verdien je per maand over de 32000 klanten aan commissies?

Gast

geen antwoord? Jou klanten maken geen omzet rond de 75 euro per maand per klant (vaste telefonie,zonder abonnement).
Mijn 32.000 klanten zowel zakelijk als prive maken een maandomzet van 2.500.000 miljoen per maand.

Wat ik verdien gaat je niets aan en is prive! Wat verdien jij eigenlijk ;-)

Gast

2.500.000 miljoen
2.500.000 miljoen?! 2.500.000 MILJOEN!! WOW!

Als je niet eens weet hoe je het bedrag schrijft, waarom zouden wij dan ook maar een beetje je kletsverhaal slikken?

Gast

Mijn 32.000 klanten zowel zakelijk als prive maken een maandomzet van 2.500.000 miljoen per maand.

Wat ik verdien gaat je niets aan en is prive! Wat verdien jij eigenlijk
Altijd dezelfde antwoorden,WAAROM SCHREEUW JE OVER JE OMZET?
moet je dat ook niet doen,of lijkt dat meer????
De meesten banen zijn door CAO bepaald en wat de de meeste Nederlanders GEMIDDELD verdienen weten de meesten wel.

Jij hebt over een gemiddelde, en de gemiddelde in beltikken per maand ligt NIET rond de 75,-euro per maand. (2500,000 /32000)

Moet je het weer hoger maken omdat het anders niets lijkt.?
Nogmaals, Als je met omzet gooit dan moet je ook met je verdiensten gooien. Zeker nu. (bij een bedrijf of baas zie je ook wat je kunt verdienen) Nieuwe mensen zouden dat graag willen,,,,,valt het toch te vies tegen om het te zeggen of te laten zien??? Anders doe je dit niet.

OM HEEN *****-L-E-N

Gast

Wat ik verdien gaat je niets aan en is prive! Wat verdien jij eigenlijk
Genoeg om niet naas jou in fabeltjesland te hoeven wonen.

Gast

Genoeg om niet naas jou in fabeltjesland te hoeven wonen.
Genoeg om je rekeningen maandelijks te kunnen betalen zal je bedoelen. Of ben jij ook 1 van die vele Nederlanders die maandelijks rood staat :oops:

Gast

Zoals het gezegde zegt PRAATJES vullen geen gaatjes.
Precies Gastje2! Jij praat teveel ging je maar eens iets doen :lol:

Gesloten