LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Pluum

Re: De Jongste verzekeringen Babythings

Ongelezen bericht door Pluum »

Ook wij naar het zich laat aanzien benadeeld inzake de Dreamstart-vergoeding ! Onze aankoop kinderwagen gedateerd september naar ik meen en kinderkamer begin november.

Wat is er te verwachten? Worden vergoedingen op aankoopbonnen vanaf begin november inderdaad niet vergoed c.q. gecompenseerd? Wie weet meer?

En hoe kan het dat de curator xxxx advocatenkantoor de dreamstart-vergoedingen welke op de aankoopbonnen staan vermeld niet meeneemt in de afhandeling van het faillisement van Babythings? Dienen deze vergoedingen niet te worden aangemerkt als aanbetaling van de inleg? Van Krol advocatenkantoor een standaard schrijven ontvangen dat iemand voor de aanbetalingen garant staat? Kan ik stellen dat de dreamstart-vergoeding als aanbetaling voor de inleg moet wirden angemerkt?

Wie weet meer ?

Voorts hiervoor gelezen aangaande garantie. Begin februari reclamtie in behandeling genomen door babythings. Kan ik indrdaad voor de afhandling bij prenatal terecht zoals ergens gesteld?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Babythings is Failliet!!!!

Fabian Verschoor

Ongelezen bericht door Fabian Verschoor »

Tegen ons is gezegd door een medewerker van prenatal. Mochten wij problemen krijgen met onze wagen dat we met de aankoopbon van babythings bij hun terecht konden. En dat zij het dan kunnen oplossen.

Raynie

Ongelezen bericht door Raynie »

Tegen ons is gezegd door een medewerker van prenatal. Mochten wij problemen krijgen met onze wagen dat we met de aankoopbon van babythings bij hun terecht konden. En dat zij het dan kunnen oplossen.
is dit wel zo ???
wij hebben problemen met de kinderwagen kunnen we echt bij prenatal terecht.

Bedroefde vader

Ongelezen bericht door Bedroefde vader »

Verdrietig dat wordt ik van het hele Babythings verhaal.
Ook wij (mijn vrouw en ik) zijn nog in afwachting van de toezegging van de € 300,- baby dreamstart inleg. De verkoopstert van Babythingd hebben wij gevraagd hoe het werkt(e) met de dreamstart actie. Zij (xxxx) verzkerde ons dat wij een spaarrekening zouden krijgen waarop zij drie honderd euro zouden inleggen en welke wij na 5 jaar vrij opneembaar kondern opnemen van deze rekening. Onze dochter is eind december 2004 geboren en wij hebben in de eerste week van januari een geboortekaartje gestuurd naar Barendrecht. Na enkele telefoontjes in januari kregen wij ook te horen dat er enige vertraging opgelopen was in de afhandeling van e.e.a. en dat het nog wel 3 a 4 weken kon gaan duren. Medio februari dan ook wederom contact opgenomen en weer werd mij een vaa gverhaal opgehangen. maar ons werd wel verzekerd dat wij ons geen zorgen hoefden te maken voor de € 300,- dit krijt u zeker gestort, mijnheer................
NIET DUS!!!!!!
Ik ben benieuwd welke jurist zich hier over kan gaan buigen. ik/wij zijn van mening dat wij wel degelijk opgenomen moeten worden op de lijst van concurrente crediteuren en/of gewoon die € 300,- inleg moeten ontvangen van een bij een verzekering gedekte polis!

1616AG

Ik ben benieuwd !

teleurgestelde vader

Ongelezen bericht door teleurgestelde vader »

Wij hebben de hele babykamer en wagentje bij babythings besteld. Kamer werd geleverd zoals afgesproken, maar door een of andere reden konden ze het wagentje niet leveren. Na ongeveer 7 telefoontjes kregen wij te horen dat iemand een fout heeft gemaakt. Babythings of Stoke(de dealer van het wagentje). Tot mijn verbazing bel ik de service lijn weer maar er wordt niet opgenomen. De volgende dag probeer ik weer en kreeg een bekende geluid te horen. Wat is er gebeurt? Babythins is foetsie met onze aanbetalingsgeld, wagentje en alles. Niks hebben wij gekregen. Nu zit ik met een kind en zonder het wagentje. Prenatal geeft nu 10% korting als je de aanbetalingsbon kan tonen. Op alle producten behalve STOKE.
Goed gedaan BABYTHINGS!!!!

:( De teleurgestelde vader :( !!

Rob en Saskia

Ongelezen bericht door Rob en Saskia »

Ook ons was € 150 toegezegd maar heelaas ...
Inmiddels is BabyThings in Barendrecht opgeheven ...
Waarschijnlijk geldt het zelfde voor die € 150

Rob en Saskia

gon

Ongelezen bericht door gon »

Ook de jongste verzekeringen blijft bij hun voorstel.Het is gewoon beneden pijl.Ze kunnen me wat met die 25% of 15 jaar lang sparen.Ik ga niet zitten afwachten tot mijn eigen gespaarde inleg van 15 euro per maand tot niks overblijft na 15 jaar.

de Jongste Verzekeringen

Ongelezen bericht door de Jongste Verzekeringen »

2e persbericht

Geachte gedupeerde,

Met veel belangstelling en ontsteltenis hebben wij uw reacties gelezen.
Zoals reeds eerder aangegeven wil de Jongste Verzekeringen er alles, wat binnen haar macht ligt, aan doen om de gedupeerde zo veel mogelijk tegemoet te komen. De Jongste Verzekeringen staat voor haar klanten en toekomstige klanten en zullen deze tegemoetkoming dan ook uit eigen middelen financieren door middel van afstand te doen van haar commissie op afgesloten en nog af te sluiten polissen. Wij willen met klem benadrukken dat de Jongste Verzekeringen niet als een verlengstuk mag worden gezien van Babythings doch alleen als intermediair. Het was ook Babythings welke het cadeau heeft weggeven. Dit in ogenschouw nemende zult u begrijpen dat de klachten o.a. met betrekking tot foutieve, slechte of verkeerde leveringen etc. niet onze verantwoordelijkheid zijn.
Desondanks willen wij deze zeer onplezierige situatie goed oplossen.
Ons voorstel: u beslist te gaan sparen (premie inleg) voor minimaal € 15,-- per maand voor de duur van 15 jaar.
Extra voordelen zijn o.a. het zelf kunnen kiezen van beleggingsfondsen, extra overlijdensdekking van minimaal € 2.500,--, tussentijdse wijzigingen zijn mogelijk n.l. een hoger bedrag inleggen. Al met al een unieke spaarvorm afgestemd op de huidige en toekomstige mogelijkheden.
De Jongste Verzekeringen zal dan minimaal 75% van het verkregen cadeau als eenmalige storting in polis storten. Op deze manier heeft u toch nog een groot gedeelte van uw cadeau kunnen verzilveren. Elke aanvraag zal op individuele basis worden bekeken waardoor 100% tot de mogelijkheden kan behoren.

Daar ook wij onze financiële beperkingen hebben heeft het ons doen besluiten deze aanbieding geldig te laten zijn tot 15 april 2005. Alle daarna ontvangen aanvragen zullen apart worden behandeld en bekeken maar kunnen geen aanspraak maken op het bovenstaande.
Wij zullen er uiteraard alles aan doen om met een ieder tot een bevredigende oplossing te komen.

Wij hopen met het bovenstaande een gebaar te hebben gemaakt tegenover de gedupeerde en verzoeken een ieder ons via e-mail ([email protected]), onder vermelding van uw volledige n.a.w. gegevens, kenbaar te maken van deze mogelijkheid gebruik te willen maken. Daarna zullen wij u een informatiepakket doen toekomen en zullen wij alles zo snel mogelijk tot een ieders tevredenheid afwikkelen.

De Jongste Verzekeringen
Postbus 91085
3007 MB Rotterdam
[email protected]

gon

Ongelezen bericht door gon »

Geachte De Jongste,

Van de situatie van babythings was u al veel langer op de hoogte.
Dat ze met deze aanbieding bij de wagens en kamers een inleg zouden geven.Jullie hebben daar niets mee gedaan want dit loopt al een jaar als het niet langer is.Jullie hebben dus jullie huiswerk niet goed gemaakt of genegeerd.Het is dus zou belachelijk nog niet dat wij(alle gedupeerde)jullie erbij betrekken,sparen bij jullie zien wij al helemaal niet meer zitten want dat vertrouwen is weg.25% direct uitkeren zie ik hier ook niet meer bij deze reactie staan.Ook dat is weinig in verhouding dus schieten wij er helemaal niks mee op.Dat zou 50% op z'n minst moeten zijn en dat is redelijk om verder te praten.

donkere wolk

Ongelezen bericht door donkere wolk »

De Jongste Verzekeringen.

Jullie doen je voor als slachtoffer dat is in mijn ogen onterecht. O.k. jullie zijn niet verantwoordelijk voor de spullen en leveringen dat hebben jullie al meerdere keren in een reactie gezet. We kunnen echt wel lezen hoor!!!!!!!! Wat ik mis is waar jullie wel verantwoordelijk voor zijn namelijk: javascript:emoticon(':arrow:')VOOR DE DREAMSTART POLIS EN DE VERGOEDING DIE GESTORT ZOU WORDEN!!!!!!!!!

Ik hoef alleen maar logisch na te denken en dan weet je al dat de polis en geldcadeau van jullie af komt en niet van Babythings, zoals jullie verkoopster heeft toegegeven bij ons. Als Babythings een korting uit eigen zak had willen geven, zoals u suggereert, dan hadden ze die wel gelijk afgetrokken van de rekening. (Dan hadden ze nog meer verkocht namelijk) javascript:emoticon(':idea:')Dus is mijn conclusie dat jullie het gehele bedrag zouden storten of een groot gedeelte ervan. Wees eens eerlijk en transparant en betaal wat je hoort te betalen. Erken ook eens dat jullie fout zitten dat slachtoffer, maar bereidwillige spelen van jullie ben ik meer dan zat.

Wat het bovenstaande betreft is ook mijn vertrouwen in de Jongste Verzekeringen helemaal verdwenen. Niet door Babythings maar het gezeik met de polis door hun toedoen. Ook de slechte communicatie van dit bedrijf, je kunt uit al hun correspondentie opmaken dat ze bang zijn dat iemand ze kan pakken op hun eigen woorden. Hierdoor krijg je onduidelijke onsamenhangende verhalen die niets zeggen. Kortom niet het bedrijf waar ik graag een tweede keer mee in zee ga.

vader van Sander

Ongelezen bericht door vader van Sander »

Ik ben het helemaal met de laatste schrijver eens, de Jongste probeert iedereen af te schepen met wazige verhalen en loze beloftes naar ons toe ! Radar wanneer pakken jullie de Jongste eens aan ??? Dit kan toch niet !!!!!!! :x :twisted:

PAS OP VOOR DE JONGSTE

Ongelezen bericht door PAS OP VOOR DE JONGSTE »

Wat regels uit de reactie op dit forum van de jongste verzekeringen van 14 MAART 2005 !!!
Desondanks willen wij deze zeer onplezierige situatie goed oplossen.
Ons voorstel: a) een eenmalige uitkering van 25% van het verkregen cadeau direct te voldoen op bank of giro;

Na ontvangst van uw keuze zullen wij alles zo snel mogelijk tot een ieders tevredenheid afwikkelen.
TEN eerste is dit voorstel inderdaad extreem laag en dat zielige gedoe van de jongste dat zij er ook niks aan kunnen doen is onzin :evil: !!
Ze reageren op geen enkele manier of extreem wazig en als ze reageren doen ze er alles aan om de boel in hun voordeel te draaien !!
Wij hebben gevraagd om de 25% gelijk na deze reactie op 14 MAART 2004 en hebben tot op vandaag 9 APRIL nog geen cent ontvangen ondanks menig contact met de Jongste. Dat is wederom bijna een maand voorbij -> dit is zo snel mogelijk bij DE JONGSTE -> beste mede gedupeerden pas aub op met de Jongste Verzekeringen en het afsluiten van een 15-jarige deal met deze partij !! Wij zijn inmiddels ruim een half jaar bezig om ook maar iets van duidelijkheid in deze zaak te krijgen maar geloof mij nou dhr. v Duijkeren Babythings)/de heren de Jongste en xxx xxx xxxx hebben exact geweten en weten ook op dit moment precies wat voor DE JONGSTE het beste is -> u denkt toch niet werkelijk dat zij ook maar iets om hun klanten geven, want anders ga je toch niet op deze manier met ze om. EIGEN BELANG - EIGEN BELANG - EIGEN BELANG. Misschien kan de bij de Jongste Verzekeringen op staande voet ontslagen Mevr. Ooms wat duidelijkheid in deze organisatie verschaffen (ik hoop dat u dit leest).
En anders TROS RADAR -> doe wat aan dit :evil: verzekeringsbedrijfje en ga aub niet in uw uitzending vertellen hoe goed zij wel niet zijn om de gedupeerde tegemoet te komen -> verdiep u eens echt in deze klantonvriendelijke praktijken !!!!!!!!! AUB doe deze zaak niet af als afgedaan. :cry:

leov

Ongelezen bericht door leov »

Ook wij zijn eerst door Babythings en later door De Jongste enorm aan het lijntje gehouden. Gelukkig is bij ons de kamer en kinderwagen wel op tijd en compleet geleverd, maar toen begon na de geboorte van onze zoon de ellende. Geen inleg in de dreamstartpolis.

Na het faillissement van Babythings zijn wij gaan praten met De Jongste en zij boden ons aan om 50% direct te betalen. Wij zijn accoord gegaan, want 50% is in ieder geval meer dan niets. We hebben er daarna nog wel 20 keer voor moeten bellen en een maand op moeten wachten, maar het staat nu dan toch bij ons op de rekening.

van Veldhoven

Ongelezen bericht door van Veldhoven »

Hallo,

Ook ik heb een kinderwagen gekocht bij Babythings en heb nog steeds niets ontvangen, terwijl er netjes een geboortekaartje is opgestuurd.

Nu probeer ik Babythings al dagen te bellen, maar het nummer is onjuist of bestaat niet meer. Ik heb nummer 010 - 497 33 99 gebeld.

Heeft iemand voor mij een ander telefoonnummer?

Bedankt alvast,
Patricia

--------

Ongelezen bericht door -------- »

Wij hebben de Jongste 30 maart via mail laten weten dat wij gelijk die 25% wilden hebben, wat ook wij extreem laag vinden. Tot op de dag van vandaag staat het nog steeds niet op onze rekening.

DE JONGSTE WAAR BLIJFT HET GELD!!!

Jullie hebben beloofd het gelijk over te maken

boze vader

Ongelezen bericht door boze vader »

beste mede gedupeerde,

wij hebben 19 maart jongstleden om de 25% van EUR 450,00 verzocht bij de Jongste Verzekeringen . Tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen cent ontvangen. Daarnaast wordt de reactie van leov, die na veel gezeur 50% zou hebben ontvangen afgedaan als LEUGEN door Dhr. xxx xxx xxxxxx (met de toevoeging dat deze reactie door iemand geplaatst is, die dit alleen anoniem durfde).
Kan iemand duidelijkheid in deze zaak verschaffen - onze zoon is inmiddels bijna 8 maanden oud en wij hebben de Jongste gelijk na zijn geboorte een kaartje gestuurd (augustus 2004).
De Jongste kan dus wel degelijk NALATIGHEID verweten worden, anders hadden zij deze zaak inmiddels al lang afgerond -> en hadden wij op dit moment gewoon EUR 450,00 gehad. Mede door NALATIGHEID van de Jongste verzekeringen missen wij nu EUR 337,50 (of het niks is) en moeten wij volgens hun nog blij zijn ook, dat zij zo goed zijn om 25% uit te keren - TROS RADAR er klopt hier iets niet.
Zijn er al mensen die iets ontvangen hebben ?? en Hoeveel ??? :cry:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Patricia,

Je kunt Babythings bellen wat je wilt, maar deze zaak is failliet en de telefoon zal er niet meer worden opgenomen.......
Zie ook de overige reacties op deze site.

Herman Roy Behagel

Ongelezen bericht door Herman Roy Behagel »

Goedemiddag lezers,

Ook voor ons was het nieuw dat Babythings failliet is gegaan. Inderdaad was er toegezegd dat er een bedrag van € 150,00 op een spaarrekening van de kleine gestort zou worden wat na vijf jaar opneembaar zou zijn. Zoals gevraagd hebben we het geboortekaartje gestuurd en een zeker "hokje" aangekruist. Vandaag hebben we geprobeerd te achterhalen of er al iets bekend was en zijn uiteindelijk via internet beland bij Trosradar.
Dus weinig nieuws onder de zon.
mvg
Herman Roy Behagel

--------

Ongelezen bericht door -------- »

Nog geen reactie van de Jonste verzekeringen BV dus nog een keer.

Wij hebben de Jongste 30 maart via mail laten weten dat wij gelijk die 25% wilden hebben, wat ook wij extreem laag vinden. Tot op de dag van vandaag staat het nog steeds niet op onze rekening.

DE JONGSTE WAAR BLIJFT HET GELD!!!

Jullie hebben beloofd het gelijk over te maken

J.K.

Gesloten