LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo telefonie met livebox

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
missy cool

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door missy cool »

ja als iedereen dat nou eens gaat doen in plaats van lopen te zeuren zouden die problemenm een stuk sneller opgelost worden :wink:

vegeta

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door vegeta »

Hey miss happy, jij weet zeker niet hoe ons rechtssysteem werkt he...
lekker makkelijk om te klagen allemaal...
dit is echt zo n zeiksysteem...
miss happy, ga een baan zoeken, in plaats van dat gezeik

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

hee kinders geen ruzie maken he om wanadoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ga allemaal een baan zoeken in plaats van zeuren :roll:

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

hee kinders geen ruzie maken he om wanadoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ga allemaal een baan zoeken in plaats van zeuren :roll:

Miss Happy

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Miss Happy »

Ey mister Vegeta,

Shut the **** up! Wat denk je nou wel?
Ik heb een baan. En wat voor 1!!!
Ik ben 1 van die schatjes die jullie via de telefoon zo'n vervelend Livebox van Wanadoo aansmeert. Hahahahaha!!!!!
Dus beter ga je chillen met die vieze Tatta-billen!

vegeta

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door vegeta »

oooo, jij bent zo'n leeghoofd van wanadoo... eerst zeggen dat je juridische stappen wilt ondernemen, en dan blijk je er zelf te werken....
blijkt wel weer wat een leeghoofd je bent met dat gescheld, djouka

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

wat *** je nou met je tatta-billen!!!!!!!!!!!! denk je dat je de enige bent die die rotzooi aansmeert ofzo zo bijzonder ben je niet hoor dus ga jij maar lekkrrr chillen met je tatta-billen!!!!!!!!!!!!!!bitch1!!!!!!!!! :twisted:

shady

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door shady »

kleuters :lol: :lol: :lol:

missy cool

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door missy cool »

bla bla bla bla bla stelletje schapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!meheeheeee :wink:

Gast

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Gast »

Lekker stelletje zijn jullie, deze site is bedoeld om samen sterk te staan met hetzelfde probleem, blijf dan ook bij dat onderwerp!!! :x
Ook ik heb alle nodige ellende ondervonden met de livebox, maar ben na veel bellen, mailen enz. het hogerop gaan zoeken en ben nu van de livebox af, krijg mijn geld terug en diegene heeft mij toegezegd dat al deze problemen aan de kaak worden gesteld bij de directie.
Hij vertelde mij ook dat wij allen niet de enige zijn met al deze problemen en dat ze op dit moment naar een oplossing aan het zoeken zijn, misschien een schrale troost voor jullie, maar blijf zeker al jullie klachten mailen en bel niet naar die helpdesk, helpen doen ze je toch niet en het kost klauwen vol met geld, als je toch belt kun je hooguit vragen of ze zichzelf even willen resetten!! :!:
Veel succes allemaal.

vegeta

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door vegeta »

ja man kleuterssss...
missy cool heeft gelijk... zullen we samen op vakantie gaan, missy

missy cool

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door missy cool »

lijkt me gezelli ffies geen gezeik meer :lol:

vegeta

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door vegeta »

Brazilie, ik betaal!!! :?:

bjorna

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door bjorna »

Ja jammer

Als jullie bij wanadoo werken zou ik maar eens een oplossing zoeken voor ons i.p.v. op vakantie gaan. Dadelijk zijn jullie je baantje kwijt en dan kijken wie er lach.
Even serieus. Is hier nu niets aan te doen. Moet gewoon tegen iedereen zeggen je kan wegvallen want ik heb de LIVEBOX VAN WANADOO en die werkt niet zoals hij moet na een minuut of 6 als het meezit 12 ben je weggedrukt of wat er ook gebeurt.

snuifje

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door snuifje »

Miss Happy

Als jij één van die verkoopsters bent, moeten ze jou op staande voet ontslaan. Jij moet mensen als ze niet willen telefonie aansmeren. Lekkere bonussen verdien jij he. Over een andersmans rug. Lees je niet hoeveel mensen hier geen telefonie wilde hebben en het toch kregen. Dat komt door mensen zoals jij. Ja moet je trots op zijn.

tempi6

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door tempi6 »

Er lijkt wel wat verbetering te zijn.

Andre Kalsbeek
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 feb 2005 12:21

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Andre Kalsbeek »

Merk sinds gisteren (zaterdag 26 februari) een duidelijke verbetering. :o
Telefoonverbinding valt nagenoeg niet meer weg en heb zaterdag niet hoeven te resetten; ook vandaag (nog) niet.

Software-versie van de livebox is nog niet veranderd.
Firmware heb ik niet gecontroleerd.

Gloort er eindelijk licht aan de horizon?
Of maakt één zwaluw nog geen zomer??

Time will tell... :?

ykekind

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door ykekind »

He Andre en Tempi6

Ik begon me al zorgen over mezelf te maken, dacht dat ik spoken begon te zien, het lijkt er inderdaad op dat de telefoon minder vaak uitvalt.
Zit nu al 3 kwartier naast de live-box en de telefoon blijft het doen!!!!
Als dit maar goed gaat,
Zou het dan misschien toch nog goed komen!!!
Ik durf het bijna niet te hopen.

bjorna

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door bjorna »

ja ykekind

Bij mij doet hij het ook, maar nu nog proberen om 3 kwartier aan de lijn te zijn. Dat lukt mij nog steeds niet . succes.

Ykekind

Re: wanadoo telefonie met livebox

Ongelezen bericht door Ykekind »

Grrrrrrrr...............
Te vroeg gejuicht, heb net na ruim een uur zonder telefoon gezeten te hebben de hele bliksemse boel maar weer ge-reset. Ook Internet was helemaal over de plas. Wat nu weer???????
Heeeeeeeeeelp, ik word gek!!!!!!!!!!!!!

Gesloten