LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door johan 1 »

Komen die hufters weer aan met een sigaar uit eigen doos, nu ze zien dat het voor hun fout gaat willen ze schikken.
Die slijmert met zijn hazelipke van Aegon weet niet hoe snel hij moet bijbetalen nu er ook rechtzaken tegen die crimminele Bank van Aegon beginnen.

Ik wil alles terug en Duisenberg kan mijn rug op met zijn gezeik, ik heb gvd tig brieven aan hem geschreven en nooit een antwoord gekregen en nu moet ik met die boer om de tafel? Nee!

DeXia is vaak genoeg de hand toegestoken en we hebben meerdere malen geprobeert een oplossing te zoeken, Nee toe hoefden het niet want men dacht te gaan winnen, nu dat tegen valt en het tij keert voor die schoften van banken nu wil men nog eens gaan praten.
Een dikke middelvinger kunnen ze krijgen van mij, mijn huis kwijt, mijn gezin naar de donder en geen zin meer in het leven, dat is wat ik aan die oplichters overhoud en nu moet ik weer water bij de wijn doe? Nooit!
Hun wilden de beker leeg drinken en die gaat dan ook leeg en ze moeten oppassen want al ze dit geintje verprutsen dan kan het wel eens heel goed fout gaan voor de banken en de bannanenrepubliek Nederland, Oplichters runnen hier de zaak maar gedupeerden zijn de kat in het nou die eerdaags nog eens hele gekke sprongen kan gaan maken.

Dus Wimpie en Dirckje kom met een heel sterk plan ook voor de mensen die je al hebt laten tekenen anders kan het wel eens een hele hete zomer worden.
We nemen geen genoegen met een fooi we willen geld zien en veel anders zien we jullie in de rechtbank.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het is heel simpel.

Dexia verliest de ene zaak na de andere.
Als Dexia geen advocaatkosten meer wilt maken moet ze zelf met een aanbod komen, bv het DSI oordeel in hoger beroep.
Blijkbaar ziet Bruneel voor zijn bank in lichtpuntje in Duisenberg als bemiddelaar om een catastrofe af te wenden.....
Wij hebben geen bemiddelaar nodig, Dexia zit in de problemen met de vonnisen van afgelopen maand.
En de club van leaseverlies hobbelt wel mee.....

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het is gewoon een doekje voor het bloeden.
Trap er niet in, want er klopt niets van.

Duizend bergen geld proberen ze veilig te stellen,
door een heuveltje op te werpen met een enkele spade.

Het blijven oplichters.

Liefs Ad

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door Willems »

Justiceman,
100% - koersdaling, hoe zit het inelkaar (vb)?

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Aegon en Dexia maakten vanmorgen bekend dat ze een overeenkomst hebben bereikt, waardoor een blokkade voor een oplossing voor aandelenlease-cliënten is weggenomen. Aegon betaalt 218 miljoen aan Dexia. Voor Dexia is daarmee de weg vrij om te proberen oplossingen te vinden voor cliënten van Dexia Bank Nederland die daadwerkelijk in financiële problemen zijn geraakt door aandelenlease.
Hoe durft Dexia dit te zeggen terwijl ze in elke uitspraak wordt veroordeeld en moet dokken ?????

Waar het wel om gaat is dat 600.000 mensen schade hebben opgelopen
door foute contracten van Dexia.
Zolang Dexia dat niet toegeeft rest ons niets anders dan de gang naar de rechter, een bemiddeling kan niets opleveren.
Hooguit voor de mensen wiens "schuld" niet veel groter is dan de advocaatkosten.

ik ben er net
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2004 18:26

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Duisenberg kan nog zoveel proberen te bemiddelen, maar niet voor mij.
Als het niet na mijn zin is ga ik door.
Ik ga nooit voor 50% dan betaal ik nog liever de advocaat.
Wat moet ik met iemand die dit wel even regelt, nou dat is mij 1 keer overkomen, dat nooit meer.

ik wens iedereen veel succes en als ik Duisenberg was zou ik deze site door lezen weet ie meteen wat de mensen denken,

Net die bruneel gezien op rtl 5 nou echt niet zo van we zijn o zo sociaal.
Wel wat mij betreft ..... .
mensen laat je niet afschepen met een fooi ze willen dit niet voor niets bij Dexia.
Laatst gewijzigd door ik ben er net op 12 feb 2005 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door impact »

Het lijkt mij dat als een kantonrechter eenmaal een uitspraak heeft gedaan in een bepaalde zaak, hij daarna in identieke zaken niet opeens met een geheel tegenovergesteld vonnis aan kan komen. Daarmee zou hij zichzelf toch totaal ongeloofwaardig maken? Bovendien is er dan sprake van rechtsongelijkheid.

writers
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2005 17:59

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door writers »

Duisenberg???
Nou, daar zijn we mooi klaar mee.
Denk je dat hij dat gratis doet ??
Ik mag um niet.
Mooiprater, zakkenvuller
Laatst gewijzigd door writers op 11 feb 2005 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.

liba1
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:33

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door liba1 »

gaat het over inleg 50% betalen
en restschuld weg

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door jebe »

dexia heeft gewoon een kosten/baten analyse gemaakt,omdat ze alles verliezen is dit voor hun de beste oplossing!!!als de zaken om waren gedraaid(gewonnen rechtzaken voor dexia)denken jullie dan echt dat er ook bemiddeld werd??nee!!dan werd je uitgekleed tot op het bot!!DIT GAAT NIET DE OPLOSSING WORDEN!!en bruneel kan wel verklaren dat dit geen verkapte schuldbekentenis is,maar ken jij een andere bank die zo maar 200miljoen in een fonds stopt,voor klanten die NOOIT meer iets met heel die shijtbank te maken willen hebben???HET STINKT!!! :evil: :evil: :evil:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Willems:

Inleg bijv. 100 euro per maand gedurende 36 maanden is totale inleg van 3600 euro.
Restschuld (bijv) 10.000 euro.

Restschuld wordt kwijtgescholden en van je 3600 euro inleg mag Dexia de daling van de AEX tot op het moment van beëindiging aftrekken. Stel deze daling is 50%.
Dan ontvang je nog de helft van je inleg (1800 euro) terug.
In de zaak van DSI kreeg Thoompie hierbij ook nog eens 2500 euro schadevergoeding en 2500 euro voor de advocaat/proceskosten te compenseren.

In geval van 75% Dexia betalen en 25% gedupeerde.
Krijg je ¾ terug van je inleg.

Dus 2700 euro, maar moet je wel ¼ deel van de restschuld aan Dexia betalen. (2500 euro).
In dit bovenstaande voorbeeld krijg je 2700-2500=200 euro nog tegoed van Dexia ervan uitgaande dat ieder zijn eigen proceskosten draagt.
Trek hierbij de kosten op van advocaat zeg 1000 euro dan ben je 800 euro kwijt plus je eerdere ¼ deel van je inleg (900 euro)= 1700 euro.

Je ziet dat 75-25% procent alleen gunstig uitpakt bij lagere restschuld anders kost het je alsnog een hoop geld, maar dat is beter dan niks doen en naast je volledige inleg ook nog € 10.000 aan restschuld moeten voldaan aan Dexia met contractuele rente.

Gelieve eventuele rekenfouten aan te geven.

m.v.g. justice man

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door singsing »

AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door singsing »

Kan Duisenberg ons vertellen wat er is gekocht voor de zogenaamde
inleg?
Kan Duisenberg ons vertellen welke beschermende maatregelen AEGON
heeft genomen?
Kan Duisenberg ons vertellen wie het duivelse plan heeft uitgewerkt om
mensen schandalig te benadelen?
Weet Duisenberg eigenlijk wel wie in de Raad van Bestuur zat en welke
het plan heeft goedgekeurd?

Is het niet "Ouwe jongens krentenbrood!!!!" Duisenberg?????

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door singsing »

AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG!!!

t.spoel
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 aug 2004 11:02

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door t.spoel »

Mensen, Dexia gaat gewoon door met misleiding, is het niet in de reclame voor aandelenlease, dan wel op deze wijze.
Richt u allen op de uitspraak van DSI: gevolg: iedereen moet alles, alles terug krijgen!!!
Lees: www.dsi.nl

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door Janneke52 »

He Johan1, ken ik jou van het forum over de gestegen prijzen van kinderopvang?
Nu weet ik dus waarom je zo slecht rond kunt komen met je geld. Welkom bij de club!! Ook wij zijn er ingestonken :twisted:

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door singsing »

Hier is een opsomming van leden "Raad van Bestuur" 1998
welke het wel een goed (sprint)plan vonden

K.J. STORM (als ik het niet dacht!)
P. van de GEIN (nieuwe GEIN)
F.C. HERRINGER
D.J. SHEPARD
H.B. van WIJK (neemt u in de ****)

SHAME ON YOU!!

en dan hier de Commissarissen:

G. van SCHAIK
Sir (????) M. JENKINS (nota bene een Sir!!)
K.M.H PEIJS (he?)
M. TABAKSBLAT (het moet niet gekker worden!!)

Wat vindt u hiervan??

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door singsing »

Hier de resultaten van de AEX / DOW JONES / S&P 500 / NASDAQ
over de jaren 1998 / 1999 / 2000 / 2001

1998 + 29,85% (hebben jullie iets gemerkt?)
1999 + 24,71% (hebben jullie iets gemerkt?)
2000 - 5,04% (reactie beurs had slecht jaar maar wat hebben ze in
hemelsnaam gedaan? Het zijn toch beleggingsspecia-
listen??? Wat een stelletje vuile onderbroeken!!

AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG!!

Laat iedereen die reageert vanaf nu de regel hanteren:

AEGON (DEXIA) IK WIL MIJN GELD TERUG!! Zegt het voort!!!!!!!

zxc
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:34

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door zxc »

... Duisenberg: Geen prijsstijging door euro. ... Mocht die er al komen, dan zal die heel erg beperkt zijn'', zei Duisenberg gisteren in het Europees Parlement. :lol: :lol: :lol: :lol:


WEET JE NOG

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Duisenberg bemiddelt in Dexia-zaak

Ongelezen bericht door Hans A »

Na de vonnissen van de afgelopen tijd lijkt het mij duidelijk wat er MINIMAAL uit zal moeten komen.
De eegaleasers zullen álles plus rente terug krijgen!
Alle anderen zullen minimaal 75% terug krijgen en mogelijk een schadevergoeding!

Duisenberg is dan wel een gewichtige peer maar deze uitspraken zijn er gewoon! En net zo goed als dat Zalm zei er wettelijk niets aan te kunnen doen zal ook Duizenberg de wet moeten respecteren!
De DSI uitspraak is er een die in hoger beroep is uitgesproken en geld binnen het bankwezen als bindend! Dus óók Duizenberg zal zich hier aan moeten houden.
In de eegaleasezaken zijn al zoveel contracten vernietigd dat wel duidelijk is dat deze contracten niet rechtsgeldig zijn. Lijkt mij ook voor Duisenberg duidelijk!

Mensen, realiseer je wel dat Dexia als dader is aangewezen. Het is toch onmogelijk dat iemand met een dader gaat overleggen hoe het slachtoffer van zijn rechten af te houden!!!!! Je kunt toch onmogelijk tegen gedupeerde zeggen: we bieden je (bijvoorbeeld) de helft van waar je WETTELIJK recht op hebt!!!!!!
Als Dexia gewoon alles terug betaald besparen ze in ieder geval de komende jaren duizende keren de proceskosten!



Op naar de gerechtigheid!!!!!! :P :P :P :P :P :P


Groeten,
Hans A

Gesloten