LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke vliegtuigstoel??
Re: Welke vliegtuigstoel??
Ik ben geen stess, drophengst, en jij bent degene met een grote muil, niet ik.
U was een ex stess En zelf een drop*** Daar kan je het mee doen en radar kan het vuil verwijderen.Tot zak in de prut !!!!!!!!
De topic is begonnen over rustige zit.Ook over waar kan je het beste zitten.Daar ben ik ook nog niet achter,maar als je lang bent is het goed uitkijken waar de beste stoel staat. Helaas dwalen we helenmaal af naar het getal 13.En voor je het weet zijn we het doel voorbij waar over deze topic gaat.Maar dat gebeurd overal.Maar misschien is de gene eruit waar die het beste kan zitten,en vooral op lange vluchten.
Iedereen een prettige dag verders en ga gewoon verder zonder elkaar benamingen te geven. Nel
Iedereen een prettige dag verders en ga gewoon verder zonder elkaar benamingen te geven. Nel
@aapjea
Als je al zo lang bij de KLM werkt, wijs er dan ook intern even op dat de website verkeerde info geeft. Je mag als niet KLM-er toch aannemen dat de website van de KLM de juiste info geeft, of niet?
Greetz,
Een PE'er
Als je al zo lang bij de KLM werkt, wijs er dan ook intern even op dat de website verkeerde info geeft. Je mag als niet KLM-er toch aannemen dat de website van de KLM de juiste info geeft, of niet?
Greetz,
Een PE'er
@aapjea
moet mijn schermresolutie aanpassen, zag de 12 voor 13 aan....
excuses moi
moet mijn schermresolutie aanpassen, zag de 12 voor 13 aan....
excuses moi
ik wou dat ik nooit mijn verhaal (WAT OVERIGENS ECHT WAAR IS)
verteld had over vrijdag de 13e stoel 13a 13b kom bij mij langs thuis en u zult in mijn foto boek naar cran canaria zien dat daar mijn stoeltickets ingeplakt zitten met deze stoel nrs...
ik voel me net een leugenaar hier
verteld had over vrijdag de 13e stoel 13a 13b kom bij mij langs thuis en u zult in mijn foto boek naar cran canaria zien dat daar mijn stoeltickets ingeplakt zitten met deze stoel nrs...
ik voel me net een leugenaar hier
en niet te vergeten laten we stoppen over ......1313131313131313133131313313133133131313131313313131331313131331113133131313133131......13
Laat 13 nou net mn geluksgetal zijn...
Gast, er zullen waarschijnlijk maatschappijen zijn die WEL een rij 13 hebben en maatschappijen die dat NIET hebben. Zo hebben jullie allemaal gelijk.
Mss heeft Trans het wel en KLM niet, iedereen tevreden.
Gast, er zullen waarschijnlijk maatschappijen zijn die WEL een rij 13 hebben en maatschappijen die dat NIET hebben. Zo hebben jullie allemaal gelijk.
Mss heeft Trans het wel en KLM niet, iedereen tevreden.
Volgens mij werd er alleen maar gevraagd naar een internetadres waar je meer informatie kon vinden over stoelindeling.
Jammer dat er afgedwaald wordt naar het getal 13.
Iedereen die "panisch" is voor het getal 13, moet zich toch realiseren dat hij of zij op zich toch wel eens op de 13e rij kan zitten ook al heet dat dan rij 14.
Iedereen (tenminste dat neem ik aan) wordt op school geleerd dat na 12 altijd 13 komt. Dat hebben we nu eenmaal zo afgesproken voor een goede communicatie onderling. Net zoals de uitkomst van 1+1 altijd 2 zal heten.
Jammer dat er afgedwaald wordt naar het getal 13.
Iedereen die "panisch" is voor het getal 13, moet zich toch realiseren dat hij of zij op zich toch wel eens op de 13e rij kan zitten ook al heet dat dan rij 14.
Iedereen (tenminste dat neem ik aan) wordt op school geleerd dat na 12 altijd 13 komt. Dat hebben we nu eenmaal zo afgesproken voor een goede communicatie onderling. Net zoals de uitkomst van 1+1 altijd 2 zal heten.
Moet toch nog even reageren. Op 16 jan. 2002 zijn wij via GATE 13 in Adelaide (Aus) ingestapt en hebben die Quantas-vlucht naar Sydney op stoelen 13Een 13F gezeten. Drie dagen later zaten we op 13Aen 13B bij American Eagle (onderdeel van AA) van Miami naar Nassau. Heus, het zijn alleen maar cijfertjes.
Even voor iedereen ter info. Ontzettend leuk en handig die sites over het stoelenplan van een luchtvaartmij. Aangezien ik iemand ben die werkt voor zo'n maatschappij, wil ik even duidelijk naar voren brengen dat een stoelreservering NOOIT een garantie is. Op het moment van "reserveren" kunnen er nog zoveel wijzigigingen ontstaan, denk aan ander toesteltype bijv. vanwege extra/minder capaciteit inzetten, reparaties en zelfs passagiers die vanwege vliegveiligheid op een bepaalde stoel MOETEN zitten.
Regelmatig komen mensen aan de balie dat zij een stoel hebben alsof die van hen zelf is. Nou je mag hem op die dag gebruiken, maar hij blijft nog altijd van ons! ALTIJD zullen we ons best doen om het iedereen naar de zin te maken. Helaas is dat dus niet ALTIJD mogelijk.
En dan is het toch het beste om eea te accepteren. Ten slotte kun je beter relaxt en rustig het toestel in gaan, dan compleet gestresst over een stoelvoorkeur (hoe belangrijk dat ook is voor iemand).
Regelmatig komen mensen aan de balie dat zij een stoel hebben alsof die van hen zelf is. Nou je mag hem op die dag gebruiken, maar hij blijft nog altijd van ons! ALTIJD zullen we ons best doen om het iedereen naar de zin te maken. Helaas is dat dus niet ALTIJD mogelijk.
En dan is het toch het beste om eea te accepteren. Ten slotte kun je beter relaxt en rustig het toestel in gaan, dan compleet gestresst over een stoelvoorkeur (hoe belangrijk dat ook is voor iemand).
Och, wat is een expert? Wat bedoel je hiermee? Er zijn zoooooveel mensen die voor een luchtvaartmij werken, maar om je dan gelijk een expert te noemen.....En dan is het toch het beste om eea te accepteren. Ten slotte kun je beter relaxt en rustig het toestel in gaan, dan compleet gestresst over een stoelvoorkeur (hoe belangrijk dat ook is voor iemand).
Volgens mij heeft niemand het hier over compleet gestresst het toestel instappen....maar goed, dat zal ik dan wel verkeerd gelezen hebben.
Natuurlijk kan e.e.a. wel eens gewijzigd worden, maar dat gebeurt toch zeker niet [dagelijks] op alle vluchten? Volgens mij kun je er gewoon van uitgaan dat de planning gehandhaaft wordt [er zal zeker geen Boeing 737 ingezet worden daar waar normaliter een 747 vliegt].
Als expert zul je dan ook zeker wel weten dat er daarom ook toestellen vertrekken die niet helemaal gevuld zijn.
Eenmaal ingecheckt kun je er van uitgaan dat je rij-/stoelnummer dan ook niet meer gewijzigd wordt...en dan is het handig als je van tevoren al voorkeur hebt voor een bepaalde rij-/stoelnummer. Waar niet mee gezegd is dat dit gegarandeerd is wanneer je incheckt.
Ik vind het wel handig om voor het inchecken te kunnen zien welke rij of stoel mijn voorkeur heeft. Dan kan ik dat als optie vragen....niet geschoten is altijd mis!
Voor je incheckt kan je niet je rij of stoelnummer weten. Dat gebeurt pas
tijdens inchecken.Maar als je aan de beurt bent kan je jou voorkeur,en hopen dat het lukt.Maar soms kan je op je p.c inchecken.
Ik vraag me alleen af wat is het rustige gedeelte van het vliegtuig ??
Voor de vleugels of er achter,of bij de staart?Het valt mij wel op dat je bij het raampje het rustigste zit.Aan het midden pad word je het meestgestoord door flink wat wandelaars die de benen even willen strekken op de lange vlucht.En zo is er altijd wat.Het beste is om het zoveel mogelijk voor die tijd proberen te regelen,zodat je goed kan beginnen op de lange vlucht. sx6
tijdens inchecken.Maar als je aan de beurt bent kan je jou voorkeur,en hopen dat het lukt.Maar soms kan je op je p.c inchecken.
Ik vraag me alleen af wat is het rustige gedeelte van het vliegtuig ??
Voor de vleugels of er achter,of bij de staart?Het valt mij wel op dat je bij het raampje het rustigste zit.Aan het midden pad word je het meestgestoord door flink wat wandelaars die de benen even willen strekken op de lange vlucht.En zo is er altijd wat.Het beste is om het zoveel mogelijk voor die tijd proberen te regelen,zodat je goed kan beginnen op de lange vlucht. sx6
Gast 10 maart 10:46 u schreef dit:
Misschien wat te ondduidelijk geweest, daarom maar in wat meer bewoordingen:
Wanneer ik ga vliegen vind ik het wel handig als ik thuis op Internet op een bepaalde website kan zien hoe de stoelindeling van een bepaald type toestel is. Aan de hand daarvan probeer ik een selectie te maken van een aantal rij-/stoenummers die mijn voorkeur hebben.
Bij het inchecken vraag ik dan of mijn voorkeur(en) beschikbaar is (zijn). Wanneer je NIETS vraagt, wordt je een stoel toegewezen. Maak je je voorkeur TIJDENS het inchecken WEL bekend, dan zal men in de meeste gevallen hieraan tegemoetkomen als dat kan. Vandaar: niet geschoten is altijd mis....
Als reactie daarop schrijft Gast 11 maart 09:39 uur het volgende:Ik vind het wel handig om voor het inchecken te kunnen zien welke rij of stoel mijn voorkeur heeft. Dan kan ik dat als optie vragen....niet geschoten is altijd mis!
Volgens mij heeft Gast 11 maart 09:39 u het niet goed begrepen.Voor je incheckt kan je niet je rij of stoelnummer weten. Dat gebeurt pas
Misschien wat te ondduidelijk geweest, daarom maar in wat meer bewoordingen:
Wanneer ik ga vliegen vind ik het wel handig als ik thuis op Internet op een bepaalde website kan zien hoe de stoelindeling van een bepaald type toestel is. Aan de hand daarvan probeer ik een selectie te maken van een aantal rij-/stoenummers die mijn voorkeur hebben.
Bij het inchecken vraag ik dan of mijn voorkeur(en) beschikbaar is (zijn). Wanneer je NIETS vraagt, wordt je een stoel toegewezen. Maak je je voorkeur TIJDENS het inchecken WEL bekend, dan zal men in de meeste gevallen hieraan tegemoetkomen als dat kan. Vandaar: niet geschoten is altijd mis....
Bedankt gast voor de heldere uitleg van je.Sorrie dat ik niet helder was voor je .Een gede dag.
Ik heb ook wel aan de balie gevraagd voor een bepaalde stoel.Maar steeds kreeg ik antwoord dat de stoelen al verdeeld waren. Ook toen
ik als eerste aan de balie stond met inchecken.En een keer vroeg ik het niet en toen had ik een stoel gekregen op naam. Maar op de terugweg boden ze ons excuus aan omdat ze de stoel per ongeluk al weg ge-
geven hadden. Was heel verbaasd,maar heb het maar zo gelaten omdat ik geen zin meer had om me daar nu druk over te maken.Het was inderdaad niet geschoten altijd mis.I
ik als eerste aan de balie stond met inchecken.En een keer vroeg ik het niet en toen had ik een stoel gekregen op naam. Maar op de terugweg boden ze ons excuus aan omdat ze de stoel per ongeluk al weg ge-
geven hadden. Was heel verbaasd,maar heb het maar zo gelaten omdat ik geen zin meer had om me daar nu druk over te maken.Het was inderdaad niet geschoten altijd mis.I