1. GEEN VERGUNNIG.
2. GEEN ZORGPLICHT.
3. GEEN AANDELEN {GELOGEN}
4. ECT.ECT.ECT. WAT IS DIT VOOR EEN LAND ZO CORRUPT ALS DE NETEN.
NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND KAN BOVEN DE WET GAAN STAAN,
ALS DAT WEL GEBEURT BREEKT ECHT DE HEL LOS.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Uitspraak Rechter 4 weken uitgesteld ivm Bemiddelingspoging !!!
Het wordt steeds gekker.
De rechtbank heeft 4 dagen voordat ik een echte uitspraak zou krijgen,
een bericht van Dexia gekregen. Zij verzoeken om mijn "zaak" in de wacht te zetten. Hierop heb ik natuurlijk NEEEEEEEEEE geantwoord.
We winnen momenteel alles, dus kom maar op.
Nu heeft Dexia 4 weken de tijd gekregen om een schikkingsvoorstel
bij mij te doen. (als ik het tenminste goed begrijp van de brief van mijn
advocaat.).
Belachelijk, wat een rechtstaat !!!!!!!!
Voor de zoveelste keer:
REGERING wwwwwwwwwwwwaar blijven jullie ???????
Jullie hebben geen flauw benul wat hier afspeelt !!!!!!!!
DOE IETS NUTTIGS !!!!!!!!!!!
VOOR AL DIE DIKKE STUIVERS DIE JULLIE ELKE MAAND VANGEN
Had ik je al verteld dat ook bij ons, voor de vierde maal, de uitspraak uitgesteld is tot over 2 weken. De uitspraak die er nu zal komen vanuit Amsterdam zal zeker niet overeenkomstig de wet zijn. Immers, die uitspraak hadden ze drie maanden geleden ook al kunnen doen. Geld regeert de rechterlijke macht en onze politici doen daar braaf aan mee. Vroeg of laat worden die weer beloond met een baantje bij de bank.
Piet, we ontvingen via onze advocaat een brief van Dexia met het verzoek de rechtszaak 53 (!) weken uit te stellen. Hoe vind je 'm? Doen we dus niet.
Ontvangen op 5 maart:
Hoi Piet
Er staat dat de zaak pro forma is aangehouden is tot maandag 28 nov. 2005 10.00 uur.De zaak staat dan voor dupliek/uitlaten partijen.
Nee, dit is geen recht in Nederland, dit is rechtsweigering door de rechters.Ik heb bij mijn advocaat al aangegeven dat wij niet accoord gaan met uitstel. Dit ligt inmiddels bij de Rechtbank en heeft die v... uitzuigers dus weer 4 weken gegeven.
en warempel, het is Balkenende gelukt en nu het lijkt er op dat het dexia ook gaat lukken om zelfs rechters hun wil op te leggen.Geplaatst op 23 Feb 2005 22:44 door Ikwaseenbeetjedom
Ik zei toch al, opnieuw worden we enorm in het ootje genomen door dexia en consorten.
Het zou mij niets verbazen wanneer dexia het voor elkaar krijgt om de Nederlandse rechters naar de dexia-hand te zetten en alle lopende zaken stil te leggen.
Normen en waarden?
In Nederland?
Moest ik eens proberen, om mijn kinderen mee op vakantie te nemen buiten de schoolvakanties om !
Nederland rechtstaat?
O ja?
Misschien toch eens nakijken in de van dale, voordat je uitgelaten wordt.Ongelovelijk