LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is PAL?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,dit loop je nou al bijna ander half jaar te vertellen waar zijn die harde bewijzen van jou ? Vertel nou gewoon dat jij de verkeerde keus heeft gemaakt en ga in overleg met pal of payback een oplossing zoeken voor de gedupeerden met een lage-rest-schuld in plaats alleen informatie en dure advocaten.Dit wil je toch zo graag op dit forum een andere een ban verzorgen :lol: :lol: :D


vrgr.Andre

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Idaho »

Onze belgigant is ook weer terug zie ik, wat is dat met jou, krijg je steeds een ban voor een paar dagen?
Sluit wel mooi aan bij het Nederlandse strafrecht.

Maar om nu weer te reageren op de topic die je zelf hebt geopend en waardoor je waarschijnlijk de laatste ban te danken hebt, is niet echt slim natuurlijk.
Zo blijft deze lage aantijging van jou konstant aan de oppervlakte, maar ach dat zal wel de bedoeling zijn.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, was het maar waar dat ik "een ban kan verzorgen" Dan vloog jij er met ingang van eergisteren uit. En permanent.
Reden: jij bent uitsluitend bezig jezelf te promoten en te proberen gedupeerden zo gek te krijgen dat ze zich aansluiten bij jouw duistere telefoonclubje.
Een "kwaliteitsadvocaat" en nog "gratis" ook, laat me niet lachen! Hier past maar één kwalificatie voor: oplichterij van argeloze gedupeerden.
Wat heeft die juridische topper van jouw nepvereniging dan wel bereikt tot nu toe? Ik weet het antwoord al: NIETS, NADA, NOPPES.
Ga eens ergens anders de mensen belazeren, minkukel.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.

Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
En NIET bij Croosjes Telecom zijn!!


http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc

veel leesplezier en succes toegewenst!

Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]

m.v.g. justice man

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

verslag 007 hoogte punten waar geen oplossingen in voorkomen voor gedupeerden met een lage-rest-schuld.Leeshieronder:



Tarieven advocaten PAL gemiddeld:


Advocaatkosten: gemiddeld genomen uurtarief bedraagt € 170,-- per uur. Oftewel € 4.000,-- per aandelenlease zaak excl. kantoorkosten (ca. € 1.300,--). Totaal prijs ongeveer: € 5.300,--





Welke oplossing bieden ze hier helemaal niets:



Vraag 4: Ik heb het Dexia Aanbod ondertekend welke kans heb ik nog?

Antwoord: door het tekenen van het Dexia Aanbod heeft u uw juridische positie aanzienlijk verzwakt, daar u in ruil voor een soepelere afbetaling van uw schuld(en) aan Dexia af heeft gezien van uw rechten. U zult dus eerst een procedure moeten voeren tegen vernietiging van het Dexia Aanbod alvorens u een proces kunt beginnen tegen vernietiging van uw originele contract.
Dhr. mr. Van Dyck acht de kans dat het Dexia Aanbod vernietigd wordt bijzonder klein, en adviseert de mensen die deze hebben ondertekend zich of aan te sluiten bij de collectieve actie van PAL of af te wachten tot de uitslag bekend is van het (proef)proces. Op dit punt wordt later nog teruggekomen.




Wat voor een oplossing hebben ze hier en wat adviezeren ze:


Vraag 6B: Wat is uw algemeen advies aan de gedupeerde.

Antwoord: wanneer uw restschuld meer is als € 5000 à € 6000,-- en u heeft géén Dexia Aanbod ondertekend waarin u afziet van uw rechten, dan is het beste om Dexia direct te dagvaardige!
Het alleen schrijven van een (vernietigings)brief heeft géén zin! Dit laatste heeft de praktijk uitgewezen.




Gedupeerden hier wordt niet creatief omgegaan met het vinden van oplossingen ieder geval niet voor de gedupeerden zelf.


vrgr.Andre

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

justice man 007, reclame man geworden bij de trosradar forum, daar zal piet blij mee zijn. Ik hoop dat je niet veel kost voor piet want in het verleden kosten een brief toch € vul het maar in. Dus uitgerekend kost € het verslag van jou voor PAL. Nou weet ik waar de giften heen gaan aan administratieve?



Vrgr.Andre

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Jawel Croosjes, bij Rompelberg en Ruiter Advocaten niet, maar via Ton van Aert bij Holla Poelman wel, daar kun je al meedoen voor een bedrag van tussen de ca. 400 en 1.000 euro. :shock:

Zonder dat je eerst voor 2.000 euro getelefoneerd moet hebben!

m.v.g. justice man

p.s. wanneer je een toevoeging krijgt, dan loont het vrijwel altijd om te procederen!
:roll:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

justice man 007,wat is de totaal afrekening voor deze gedupeerden. :shock: :cry:



Voor de duidelijkheid toevoeging kan je bij elke advocaat krijgen die zich er voor leent.



En als je ergens over begint informeer eerst naar de juiste informatie en maak dan een verslag naar waarheid en niet alleen wat je wilt horen.
Want er zijn meer oren aanwezig dan jij denkt.


vrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 14 mar 2005 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door sannie »

croosjes,voor je weer met je vinger gaat wijzen naar pal en payback,laat ons eens mee genieten van wat jou clubje zoal heeft bereikt!!!want daar ben ik toch zo nieuwsgierig naar!!!!en anders moet je gauw zwijgen!!! :evil: :evil:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

€ 35,-- koste destijds een brief.
Vergeleken met een brief door een advocaat a € 150,-- x 3 uur = € 450,-- ex 19% BTW, was dat niet eens ze gek, toch? :shock:

Ik heb nooit klachten hierover gehad, juist integendeel.

Maar kun je me wat toezenden en/ of plaatsen op het forum hoe jij mensen helpt, hoor hele creatieve (oplossings)verhalen, misschien is het wel wat, maar ben eens wat helderder/ duidelijker.

Kan me euro maar 1x uitgeven…

Groeten justice

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

justice man 007,gedupeerden krijgen gewoon een eerlijk antwoord op hun vragen en krijgen daarna een aantal voorstellen met info.verder wijs ik ze er ook op dat er andere verenigingen zijn met goedkoop begin en een na-rekening. Verder wijs ik de gedupeerden op de bijeenkomsten van verschillende organisaties dan kunnen ze vrijwillig voor één van de organisatie kiezen verder niets.


Vrgr.Andre

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door sannie »

croosjes,zwijgen dus!!!

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door woest »

En omdat jij het alleenrecht wilt hebben wat betreft het informatie verschaffen aan gedupeerden(en ze wat eurootjes lichter probeert te maken) verziek je dit forum. Waar haal jij jouw informatie vandaan, Croosjes....
ooooo, van dit forum, ja, ja, de cirkel is rond! Het zou niet zo erg zijn, als je de informatie dan ook werkelijk gaf, maar je brengt mensen alleen maar meer in de war met je gewauwel, want je verzint er ook nog het één en ander bij.
Laatst gewijzigd door woest op 14 mar 2005 13:27, 3 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Als we dat minnen mannetje nu gewoon eens doodzwijgen :D

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door woest »

Dat zou beter zijn, Janneke, maar nieuwe bezoekers trappen er nog steeds in en moeten toch gewaarschuwd worden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie is PAL?

Ongelezen bericht door croosjes »

Woest, je oordeelt wel. Ik weet dat het voor jullie zeer doet die spiegel.



Een vraag als jij een lage-rest-schuld overhoudt aan een aandelenleasecontract en geen recht heb op toevoeging kan je dan terecht bij PAL?



Verder je betaald €500, - bij het begin proces, wat is de afrekening van het totaal? €2500 tot €5000, -?



Als dit dus niet kan bij PAL dan stellen hun gewoon de betaling te voldoen bij dexia. Dit staat letterlijk in het verslag van onze 007 man
En dit kwam ter spraken tijdens de bijeenkomsten van PAL.


Woest dus stel dat jij onder deze categorie valt dan weet je de uitslag.


DE WAARHEID MOET GEZEGD WORDEN.


Vrgr.Andre

Gesloten