LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Irdeto kaartwissel canal digital

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door sprokkel »

Vandaag het probleem met canaldigitaal opgelost.
Een foutje tussen de winkelier en canaldigitaal, bij wie de fout zat weet ik niet, ik ben blij dat ik weer beeld heb.
Netjes opgelost door zowel mijn winkelier als door canaldigitaal.
Een nu tevreden klant.

Gast

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door Gast »

Irdeto2 is niet gekraakt maar seca2 van andere providers wel. Van canaldigitaal nederland niet, inderdaad. Zal wel te maken hebben met de kleinere markt waardoor er minder mensen naar op zoek zijn.

willletje

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door willletje »

wij hebben op dit moment alleen ned 2 en rtl 4 nog. ben ik gaan bellen wat me dagen geduurt heeft want je krijgt geen verbinding, want de telefoon word er steeds opgegooit, maar uiteindelijk toch contact en wat blijkt nu, moeten we een nieuwe decorder kopen omdat onze decorder te oud is :twisted: en dus maar weer gaan informeren wat die dingen kosten, maar die zijn duur :evil: tjonge,tjonge, of dat iedereen in deze tijd het geld voor het oprapen heeft, nu ik niet hoor!!!!!!!!! dus al met al ben je een hoop geld kwijt omdat je tv wilt kijken. een nieuwe smartkaart, een nieuwe decorder van plus minus rond de €300,00 en een hoop telefoongeld. Ik vind het schandalig dat zo iets maar kan. en wij wonen in het buiten gebied waar geen andere mogelijkheden zijn. dus gaan we maar weer ouderwetskaarten en spelletjes doen net als vroeger denk ik.gr.ikke

welbie

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door welbie »

het SET TOP BOX voor schotel bezitters lees ik altijd 19.95 euro maar canaaldigitaal heeft er alweer 10 eurootjes er zomaar boven op gezet met als excuus dat je geen verhuis kosten hoeft te betalen[/i]

Eelko

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door Eelko »

Inderdaad, ik voel mij ook bestolen door C+.
Ik heb er niet om gevraagd, maar ook ik werdt gedwongen om een nieuwe kaart aan te schaffen , anders is het eind mei afgelopen.........
Een betere vorm van diefstal kan ik op dit moment niet bedenken.
Ik verzoek Radar dan ook om hier iets aan te doen.

[email protected]

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door [email protected] »

ook ik wil reageren op de nieuwe kaart ,ik begrijp er niets meer van .
Ik heb al geschreven naar Canal Plus ,waarom ik een nieuwe kaart voor de schotel moet kopen en vrienden in Doetinchem betalen geen cent,ook niet per maand en ook niet per jaar .Als jullie er nog chocolade van kunnen maken, ik niet ,maar heb het wel gedaan ,ik kan niet anders ,want bij ons aan de Boomweg in Rockanje ligt wel kabel ,maar niet voor de bewoners ,of je moet 3keer zoveel betalen als de mensen binnen de bebouwde kom ,belachelijk toch? :evil:

vd Burgt

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door vd Burgt »

Ook ik heb een kaartwissel gedaan naar seca 2.Ik heb daar weken op moeten wachten en regelmatig gebeld a 25cent p/m.Steeds werd er weer wat anders beloofd .Toen ik de kaart eidelijk kreeg heb ik hem op mij nieuwe ontvanger geinstalleerd.Geen beeld.Weer gebeld .Ik moest hem op een nederlands kanaal laten staan en wachten,terwijl ik geen nederlands kanaal kon ontvangen.Diverse keren gebeld.Toen kreeg ik de mededeling dat het aan de ontvanger lag en dat ik naar de leverancier moest gaan.Daar aangekomen (50 km)bleek dat de kaart er op de kop in zat.Ik heb hem geplaatst conform de begeleidende brief.(let op dat de goukleurige chip aan de onderkant van de kaart zit),maar dan zit hij op de kop.Ik heb een brief gestuurd naar canal digitaal met een copie van hun brief.Tevens heb ik 17,50 euro geclaimd voor brandstof en tel. kosten.Wel een brief terug maar geen excuses en geen geld.Een slechte zaak!

rom

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door rom »

[Ik woon in Spanje . Toch wil mijn vrouw en ik af en toe naar de Nederlandse zenders kijken. Nu dat is nu niet meer mogelijk want ik kan geen Nederlands adres aantonen. Ik heb hieromtrent Canal digital gemaild nl dat ik hun wil machtigen voor de autom. afschrijving van de kaart- en abonnementskosten. Hun antwoord; geachte heer, U moet een Nederlandsadres kunnen overleggen met een daaraan gekoppeld een bank of girorekeningsnummer van dizelfde persoon. Een omroepwet verbied de export van Nederlandse publiekszenders en hun programma's. En dan te weten dat er een Europese wet is die zegt dat men in elk Europees land je het recht hebt je programmas te kunnen ontvangen vanuit je Thuisland. :twisted: [/b]

[email protected]

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door [email protected] »

:twisted: Ik vind het ook een oplichters praktijk, je hebt al een ontvanger gekocht enz.. duur genoeg ik heb er zelfs 2 en nu moet ik omdat ik een tijd geen gebruik gemaakt heb van de ontvangers 2 nieuwe kaarten kopen á € 80,00
Schandalig is het

met vriendelijke groeten van Saskia

aliibaba

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door aliibaba »

Heb ik netjes aangegeven via de site, netjes een ontvangstbevestiging via de mail ontvangen met daarin bericht dat de rekening wordt toegestuurd en na ontvangst betaling krijg ik de nieuwe kaart. Maar nu heb ik dus nog steeds geen rekening, ook geen tv dus meer, en moet ik weer dat retedure nummer bellen om te vragen of ze aub de rekening willen sturen. Kost me ook weer 10 euro telefoonkosten want dat ben je daar zo kwijt. Oplichters zijn het!

qwency

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door qwency »

Het is niet alleen het geld, ook zijn honderden ontvangers die niet meer geschikt zijn om met het nieuwe kaartje te werken .Ik had nog een oude kaart en kon voor 29 euro een nieuw aanschaffen maar omdat ik alang niet meer keek heb ik een proef abonnement genomen en dan kreeg ik het kaartje voor niks.
Ik hoop dat kassa hier iets tegen doet want het voetbal is nu ook al weg bij canal+.

g.r.

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door g.r. »

mensen moeten niet zeuren kost maar 19.95 euro voor een jaar gaat heel eenvoudig en dat doe ik al jaren onzin om daar over te vallen-- het is alleen belachelijk dat je niet zo als in duitsland waar men nog steeds over twee sistemen kan kijken analoog en digitaal in nederland moest men direkt 1500 ballen neer leggen voor irdeto in 1995 gelukkig hoefde dit nu niet

danny1977

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door danny1977 »

willetje
als je naar een sateliethandelaar gaat kan je andere software in je ontvanger laten zetten en dan werkt je kaart wel.
daar vragen ze €10,- voor.

darkmania

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door darkmania »

dat de ontvanger te oud is is nieuw voor mij.
tegen mij werd gezegd dat de nokia 9500 niet officieel is.
toen ik vroeg waarom die dan destijds met canal+ kaart geleverd werd wisten ze geen antwoord.

maar wat danny1977 ook al zei: andere software in je ontvanger doet wonderen.

simmer9999

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door simmer9999 »

Sjah ik baal er wel van dat ik dit kaartje moest kopen maar ik heb wel 6 jaar gratis en voor nop gekeken. Voor niks gaat de zon op denk ik dan maar weer, maarja canaaldigitaal is geen filantropische instelling. Heb de alternatieven eerst even nagezocht en blijf erbij dat satteliet uiteindelijk de goedkoopste manier van tv kijken is


digitenne:

12 x 8,95 = 107,40 per jaar

Kabelboer:

12 x 14 = 168 per jaar

Gast

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door Gast »

jullie hebben geld zat gewoon betalen en die vervelend schotels zijn toch vervelend

Gast

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door Gast »

ik vind dat al die schotels weg moeten en ik vind het geen gezicht om overal die dingen te zien dus ik vind het maar goed dat jullij genaait worden :lol:

jmd

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door jmd »

Nou, nou wel een beetje flauw hoor door te zeggen dat ál die schotels maar weg moeten enne dat we niet moeten zeuren en dat we toch wel geld zat hebben! Erg kort door de bocht. Lees eerst alle reacties maar even voor je dat je een oordeel geeft! :oops:

flipke

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door flipke »

Ik snap er ook weinig van, uitleg op de site van canalplus is onduidelijk en onvolledig. Ze verhogen inderdaad de prijs van het settopbox pakket plots met 10 euro dan is je verhuismelding gratis... maar ik ga niet verhuizen!!!! En ik zal mijn kaart niet verliezen want ik neem hem nooit mee. Bovendien is activeren van je kaart ook via internet mogelijk en zal ik ze nooit bellen, hoezo toegang tot hun telefoonlijn mogelijk... als je zoveel geld betaalt mag het wel een 0800 nummer zijn.
En inderdaad: wanneer laat trosradar eens van zich horen, in de teevee uitzendig van ik meen maart werd gezegd: we zullen het eens gaan volgen, daarna nooit meer iets gehoord of gelezen.

Robar

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Ongelezen bericht door Robar »

Ik vraag mij af of deze kaartwissel c.q. geldklopperij-truc volgens Europeesche wetgeving wel is toegestaan. Andere buitenlandse kanalen zjin wel zonder deze handelingen en ergenissen te vrij te ontvangen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Duitsland, Spanje, Italie enz.. Zelfs als je je Arabisch wilt ophalen kost het je niets extra. Ik vraag mij ook af (net als de vele reakties) of Radar onze ergenissen wel leest (!?!?!?!?), want tot nu toe is er hier vrij weinig over te horen of zien. Of hebben zij ook belang bij het betalen van de vele Euro's die wij moeten neertellen? De TROS wilde immers toch ook commercieel! Of is dit nu al gebeurd zonder dat wij het in de gaten hadden ???

Gesloten