LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdiensten in de onderste lijn

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Verdiensten in de onderste lijn

Ongelezen bericht door Gast »

Vergelijk het met het oplossen van suiker in water: na het bereiken van het verzadigingspunt kun je zo hard roeren als je wilt, maar meer suiker kun je simpelweg niet oplossen, hoe graag je dat ook wilt.

Student, je slaat door. Al die berichten van je worden teveel voor je. Je begint wartaal uit te slaan.

Sterkte.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De verdienste in de onderste lijn zijn stijgende, onafhankelijk
van het Netwerkmarketingbedrijf waarmee men werkt. Het maakt dus niet uit of men ACN, HBL, FLP, KMI, MW, EE, Euphony, Kleneeze, Noni, OLE enz doet.
Twee vragen komen bij me op:
1) waar heb je deze info vandaan?
2) Stijgen ze tot een acceptabel niveau, of gaan ze omhoog met een berdag wat nog steeds niet de moeite waard is?
nu komt de vraag, wanneer is de onderste lijn bereikt?
Voor mij zodra de meeste mensen niets verdienen. Direct bij de start van zo'n prutspiramidetje dus.
De verdienste in de "onderste lijn" (Het item waar de meeste overvallen) is afhankelijk van diverse factoren.
En toch blijkt bij elk systeem dat de meeste mensen niets verdienen.
Net als bij een "reguliere" baan zijn je inkomsten toch afhankelijk van je inzet en bereidwilligheid tot verdere persoonlijke ontwikkeling.
En ja Maarschalk, ik heb je vertelt dat een Controller niet moet vertellen hoe een stratenmaker zijn werk moet doen omdat hij de ervaring niet heeft, wel kan een Controller een stratenmaker leren hoe hij "leiding" moet geven aan mensen, misschien kan de controler de verschillende soorten leidinggevende types ook leren aan de stratenmaker en hem zo leren een goede leider te worden en hoe hij een groepje van stratenmakers leert leiden. De tratenmaker groeit en zijn salaris ook. Dit principe gebeurt dus ook binnen MLM.
Hierin zeg je dus in 1 alinea dat al die mensen die niets verdienen lui zijn en niets willen verdienen, de losers zoals jullie ze noemen. En je zegt ook nog eens dat verkopen niet van belang is, evenmin als productkennis, toch prettig als jullie langskomen met pensioenen en gezondheidsbevorderende spullen, en verkopen ook al niet van belang is maar dat je downline moet werven. We zijn dus weer terug bij de piramidespelen.
Nog steeds geen antwoord op de vraag: "wat verdient de onderste lijn?"

het is een simpele vraag die moeilijk te beantwoorden is. waarom?
Het is nl niet mogelijk - voor distributeurs - om alle gegevens te verzamelen van mensen in hun Downline.
Wat probeer je nu te zeggen? Geloof alle gouden bergen maar, en trek je niets aan van omzet/aantal deelnemers?
1 van de belangrijkste dingen die binnen MLM cq Netwerkmarketing van belang zijn is dat mensen gelukkig en tevreden zijn met hun succes. Zij bepalen met hoeveel en wanneer zij succesvol zijn en niet de rest. Vinden zij dat zij met € 100,- extra in de maand succesvol zijn, Vind ik dat ook. Vinden zij zich succesvol met € 1000,- etra in de maand, vind ik dat ook. Vinden zij zich succesvol met € 25000,- in de maand, vind ik dat ook. Zijzelf bepalen nog steeds hoe succesvol zij zijn en niet de maatschappij en ik ook niet.
Misschien moet je dan eens gaan uitleggen waarom elk mlm bedrijf gouden bergen belooft. Maar pas gaat zeggen dat niet iedereen dat bereikt zodra het weer een luchtkasteel blijkt te zijn.
Nog steeds geen verdienste gezien in de onderste lijn. Helaas die zullen jullie ook niet zien. Wel kan ik jullie vertellen wat ik verdiende (netto) toen ik nog in de "onderste lijn" zat. 1e maand € 100,- we zijn nu 2 jaar verder en ik verdien extra € 4000,- (netto) Parttime. Wil je weten hoeveel lijnen ik onder mij heb? 14 lijnen met gemiddeld 15 Distributeurs en gemiddeld per distributeur ± 25 - 50 klanten.
dat is leuk voor jou, maar wat verdienen je downliners?
Hoeveel zijn er gestopt? Hoeveel verdient de gemiddelde deelnemer in het mlm systeem waarin jij deelneemt?
Ook hier weer maakt 1 grootverdiener niets klaar qua betrouwbaarbeid van het systeem bewijzen of voorspellende waarde voor anderen.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Student, je slaat door. Al die berichten van je worden teveel voor je. Je begint wartaal uit te slaan.
Dat een (toch echt) simpele vergelijking totaal aan je voorbijgaat hoef je hier niet zo uitgebreid te laten zien, gast.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon het water opwarmen. think outside the box

Gast

Gewoon het water opwarmen. think outside the box
E.T. phone home zal je bedoelen.
Blijf jij nou lekker bij je prutsmethodiekje waar je nog enigzins verstand van denkt te hebben en laat de fysica aan anderen over. Oplossingsverzadiging heeft niks met temperatuur van doen. Het verzadigingspunt wordt dan wel sneller bereikt, maar verschuift niet. Als je een semester de brugklas had geprobeerd was je dat misschien bijgebleven, maar bemoei je nou niet met grote-mensen zaken en blijf binnen je eigen denkraam. Daarbuiten komt er niks verstandigs uit!

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

2 x fout. Het komt hoger te liggen en word niet eerder bereikt.

Gast

Op jouw planeet misschien. Hier is het zo dat als elke watermolecule in je glas een glucosemolecule hydrateert er toch echt geen suiker meer bij kan. Het is boeiend om te lezen dat mlm na language en economics nu ook de laws of physics ondersteboven zet.

Gast

Mr Telecom is right!

Haha, lache zo'n dwaling van het onderwerp....

Ik hoop dat de mensen in dit forum geen afspiegeling zijn van de maatschappij, want dan ben ik morgen geëmigreerd.

Gast

Nog even een kleine bevestiging van een instantie die in mijn ogen betrouwbaar geacht kan worden:

http://www.delftintegraal.tudelft.nl/in ... ArtID=2046

Ongeveer halverwege het stuk staat het volgende:
Voeg aan warm water maar eens net zoveel suiker toe totdat het niet meer oplost. Giet die oplossing vervolgens in een schoon glas, en zet dat een paar uur in de koelkast. Op de bodem van het glas hebben zich suikerkristallen gevormd, die in het koudere water niet meer in oplossing konden blijven. Met keukenzout werkt dit experiment veel minder goed
Maakt verder niet uit hoor gast!

Gast wrote:
Op jouw planeet misschien. Hier is het zo dat als elke watermolecule in je glas een glucosemolecule hydrateert er toch echt geen suiker meer bij kan. Het is boeiend om te lezen dat mlm na language en economics nu ook de laws of physics ondersteboven zet.
Ok Dus Mr Telecom (en ik) komen van de planeet aarde. Waar kom jij vandaan? :D:D:D

Gast wrote also:
Blijf jij nou lekker bij je prutsmethodiekje waar je nog enigzins verstand van denkt te hebben en laat de fysica aan anderen over.
Als jij die andere persoon bent, dan zullen we dt maar niet doen Fur the human race sake!:D:D:D

Vriendelijke groet

Theekopje

Ongelezen bericht door Theekopje »

Zet eens een hete kop thee met opgeloste suiker weg.
Laat deze afkoelen.
Wat ligt er op de bodem als de thee koud is : SUIKER

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten