Ik heb zelf nog nooit een samsung gehad, en dat hou ik ook zo nadat ik de ervaringen van mijn vrienden ermee heb gezien...
1. Een vriendin van mij heeft/had de samsung e700 (die blauwe, ik geloof dat dat de e700 is...). Na een jaartje gebruik viel het beeldscherm uit. Eerst was er nog wel iets mee te beginnen, als je dan het beeldscherm op een bepaalde manier heen en weer bewoog, en 'm net op het goede moment stil hield, kon je nog beeld krijgen. Wat wel ontzettend lastig smst natuurlijk!
2. Een andere vriendin van mij, had ook de E700. Deze is 2 jaar in gebruik geweest, en jahoor ook het beeldscherm werd zwart. Eerst kon, net zoals het geval hierboven, met een beetje ge-heen-en-weer-beweeg je nog wel een beetje display naar voren toveren, maar inmiddels doet ie niets meer. Ook het display aan de voorkant is helemaal van slag.
3. Een derde vriendin van me, heeft de mooie LadyPhone van samsung. Zomaar, opeens op een avond, klapte ze haar telefoontje open en het beeldscherm was zwart. Dit meisje is echt zuinig op alles wat ze heeft, dus 'dat het de schuld van de gebruiker zou zijn' gaat bij dit geval absoluut niet op. Ze heeft haar telefoon bij een of andere telefoonwinkel laten maken voor 80 Euro. Samsung zelf wilde het dubbele hebben.
4. Een vriend van me, ook een samsung E700, en ook na meer dan een jaar viel het beeldscherm uit.
Dit kan toch geen toeval zijn? Samsung maakt hele leuke telefoontjes, die in het begin ook aan alle eisen voldoen, maar na een tijdje kappen ze er mee. Beetje jammer samsung.
Doe mij maar okwap