LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosten voor een gemiste afspraak
Re: Kosten voor een gemiste afspraak
Iedereen heeft recht op vakantie, dus ook een chirurg. Dat het niet altijd even goed uitkomt is vervelend, maar helaas niets aan te doen. Wanneer had ie dan moeten gaan volgens jou?
Hij kan gaan wanneer hij wil, echterMAAK VOOR DIE PERIODE DAN GEEN AFSPRAKEN!!!!
Ja, iedereeen heeft recht op vakantie, ook een chirurg. Maar bij ons moet je een vakantie ruime tijd van te voren aanvragen, niet 3 dagen van te voren!! Ik denk dat dat bij veel bedrijven is. En ik vind dat dat helemaal in een ziekenhuis geldt. Daar heb je namelijk rekening te houden met patienten, die, zoals in het geval van mijn vader, wel eens erg veel pijn kunnen hebben.
Inderdaad Jonjo, hij had dan geen afspraken moeten maken.
Inderdaad Jonjo, hij had dan geen afspraken moeten maken.
Ach weet je Baily, de hele gezondheidszorg is van een dermate slechte kwaliteit, dat dit soort GIRLS/BOYS "KLEINE ZELFSTANDIGEN" tegen een meer dan vorstelijk salaris, kunnen doen en laten wat ZIJ willen. Het is triest maar je bent nu eenmaal overgeleverd aan dit soort figuren. Ik had liever een ander woord gebruikt voor figuren.
Sprokkel, t/m vorig jaar in ziekenhuis op poli chirurgie gewerkt en werk nU (ook) als dokters-assistente bij een huisarts. Dus ben van baan veranderd in de tussentijds misschien daardoor verwarring.
eeliane,
Hartelijk bedankt voor je antwoordt, het kwam inderdaad verwarrend over, vandaar mijn vraag.
Ik wens je veel plezier in je werk, en een pluim voor alle mensen die in de gezondheidszorg werken.
Hartelijk bedankt voor je antwoordt, het kwam inderdaad verwarrend over, vandaar mijn vraag.
Ik wens je veel plezier in je werk, en een pluim voor alle mensen die in de gezondheidszorg werken.
-
En in de bouw, aan de wegen, in de winkels enfin aan iedereen die wil en kan werkenen een pluim voor alle mensen die in de gezondheidszorg werken
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Alleen dierenwinkels dan zeker.En in de bouw, aan de wegen, in de winkels enfin aan iedereen die wil en kan werken.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)