Jongens jongens, even bij de les blijven, ik ben deze topic niet gestart om hier uit te gaan vechten of het huishouden onder de categorie werken valt.
Laten we aub bij de topic blijven.
Vriendelijk dank
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik wacht op een uitzending van radar
-
uwvvriend
Re: Ik wacht op een uitzending van radar
als er mensen geweigerd worden voor een WW-uitkering is dat niet zomaar, al doen sommige hier dat geloven. Inderdaad is het uitgangspunt van het UWV dat je zo snel mogelijk weer aan de slag gaat en daar ook zelf werk van maakt, ACTIEF. Doe je dat niet of niet voldoende dan word je gesanctioneerd. De WW is een overbrugging naar een volgende baan en niet een permanente bron van inkomsten en dus een reden om je gehele WW termijn maar uit te zitten in je nest.
En wat die verbouwing en salarissen daarmee te maken heeft??? tja slaat echt als een tang op een varken, als je daarmee je stelling wilt beargumenteren!!.
En wat die verbouwing en salarissen daarmee te maken heeft??? tja slaat echt als een tang op een varken, als je daarmee je stelling wilt beargumenteren!!.