LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] The Box
Re: The Box
Dan heeft iedere zender een andere branch.
Blijft gewoon feit dat het een tvzender is en daar vallen ze dan ook onder.
Slappe gelul over monopoly.
Blijft gewoon feit dat het een tvzender is en daar vallen ze dan ook onder.
Slappe gelul over monopoly.
er is wat dat betreft wel degelijk een monopoly want hoe verklaar je het dan dat er overdag alleen maar urban wordt gedraaid en s'nachts heel stiekum dance of rock
Omdat ze zelf mogen weten wanneer ze iets uitzenden..., duh.
Ik zou graag om 12 uur 's nachts soaps willen kijken, maar die worden dan niet uitgezonden.
O jee, monopoly...
Ik zou graag om 12 uur 's nachts soaps willen kijken, maar die worden dan niet uitgezonden.
O jee, monopoly...
Dus u kijkt alleen naar de publieke omroepen?
Omdat het u toch niet uitmaakt of er op iedere zender hetzelfde wordt uitgezonden als de zenders dezelfde eigenaar hebben.
Omdat het u toch niet uitmaakt of er op iedere zender hetzelfde wordt uitgezonden als de zenders dezelfde eigenaar hebben.
en nog steeds doet the box er niets aan. wat een ******. o zow moeilijk een avond per week naar tmf moeten zappen om die kl*teurban te horen. laat ons de muziek van het leven horen. METAL!!!!!!!!!!!!!
langzamerhand verdwijnen echt alle rock/metal programmas op tv...
eerst wet and wild op mtv, dat vervangen werd door rockzone (dat was eerst op tmf)
tmf heeft geen rock/metal meer
en the box nu ook niet meer
eerst wet and wild op mtv, dat vervangen werd door rockzone (dat was eerst op tmf)
tmf heeft geen rock/metal meer
en the box nu ook niet meer
Kinderen van 5 horen naar de teletubs te kijken niet naar een stel zwetende dames die iets zingen/.roepen en kreunen alsof
ze van achteren worden genomen.
ze van achteren worden genomen.
TJEEEEETJE
lieve mensen toch! hebben jullie enig idee hoe onwijs duur het geweest moet zijn om topseries als Sabrina aan te schaffen!
Natuurlijk hebben ze nu geen geld meer om dingen als gamekings en on the roxx uit te zenden.
De gemiddelde breezahslut luistert naar R&B en houd ervan om smsjes te sturen.
BINGO! moet the box gedacht hebben. Als zij nou voortaan alleen dingen uitzenden die breezahsluts leuk vinden, dan sturen die breezahsluts smsjes en bellen naar the box = $$$$$$$ voor the box!
dus toen hadden ze geld over om een flitsende nieuwe website te maken. Echt een meesterwerkje Maar geld om de teletekst pagna aan te passen is er niet (nu staan die genreavonden er nog op)
maar ja who cares! want breezahsluts weten toch niet hoe teletekst werkt!
dit is een korte samenvatting van mijn theorie..
lieve mensen toch! hebben jullie enig idee hoe onwijs duur het geweest moet zijn om topseries als Sabrina aan te schaffen!
Natuurlijk hebben ze nu geen geld meer om dingen als gamekings en on the roxx uit te zenden.
De gemiddelde breezahslut luistert naar R&B en houd ervan om smsjes te sturen.
BINGO! moet the box gedacht hebben. Als zij nou voortaan alleen dingen uitzenden die breezahsluts leuk vinden, dan sturen die breezahsluts smsjes en bellen naar the box = $$$$$$$ voor the box!
dus toen hadden ze geld over om een flitsende nieuwe website te maken. Echt een meesterwerkje Maar geld om de teletekst pagna aan te passen is er niet (nu staan die genreavonden er nog op)
maar ja who cares! want breezahsluts weten toch niet hoe teletekst werkt!
dit is een korte samenvatting van mijn theorie..
Ik heb thuis (gelukkig) geen the Box. Maar afgelopen weekend keek ik er weliswaar snachts naar en toen was er een clip waarin een naakte geschifte vent vreselijk rond liep te springen en ook heel erg met zijn geslachtsdelen te koop liep. De volgende avond (tussen 00.00 en 01.00 uur weer!)Ik kan heel veel hebben, maar dit zend je toch niet uit op de publieke tv?
Waarom niet?
Hoe kun je van iemand verwachten een duidelijk objectief perspectief te vormen als je cencuur toepast?
Je kind hoort niet zo laat nog TV te kijken.
Als je zelf beinvloed wordt door wat je aan informatie binnen krijgt, dan heb je een probleem dat in jezelf zit.
Leg verantwoording neer bij jezelf en degene voor wie je zorgt maar ga niet zitten zeuren over wat u en uw kinderen te zien krijgen: Is het niet zo dat wat men niet gewend is te zien aantrekkelijker wordt om naar te kijken of zelfs uit te voeren?
Wat zouden we weinig problemen hebben als men alle informatie vanuit de wereld binnen kon krijgen en men deze normaal kon verwerken: Hier ligt een taak voor de ouders of partner of wie er dan ook contact heeft met de ander.
Laat uw kind dingen als seks en oorlog zien.
Kijk er zelf ook naar.
Geef er uitleg bij of zoek er achtergrondinformatie over op.
Dan komt u net als uw kind niet voor verassingen te staan en heeft u altijd een goed onderbouwde mening klaar.
Hoe kun je van iemand verwachten een duidelijk objectief perspectief te vormen als je cencuur toepast?
Je kind hoort niet zo laat nog TV te kijken.
Als je zelf beinvloed wordt door wat je aan informatie binnen krijgt, dan heb je een probleem dat in jezelf zit.
Leg verantwoording neer bij jezelf en degene voor wie je zorgt maar ga niet zitten zeuren over wat u en uw kinderen te zien krijgen: Is het niet zo dat wat men niet gewend is te zien aantrekkelijker wordt om naar te kijken of zelfs uit te voeren?
Wat zouden we weinig problemen hebben als men alle informatie vanuit de wereld binnen kon krijgen en men deze normaal kon verwerken: Hier ligt een taak voor de ouders of partner of wie er dan ook contact heeft met de ander.
Laat uw kind dingen als seks en oorlog zien.
Kijk er zelf ook naar.
Geef er uitleg bij of zoek er achtergrondinformatie over op.
Dan komt u net als uw kind niet voor verassingen te staan en heeft u altijd een goed onderbouwde mening klaar.
Maar wat wil je er aan doen dat een kind dat niet ziet
voorheen was er op zondag ochten clipclub voor de kinderen.
ik ben bang dat er nog steeds ouders zijn die niet weten dat dat er niet meer is. en waardoor kinderen dingen zien die ze beter niet kunnen zien.
en trouwens wat doet een serie als sabrina op een muziek zender
voorheen was er op zondag ochten clipclub voor de kinderen.
ik ben bang dat er nog steeds ouders zijn die niet weten dat dat er niet meer is. en waardoor kinderen dingen zien die ze beter niet kunnen zien.
en trouwens wat doet een serie als sabrina op een muziek zender
Even on-topic:
Verschil moet er wezen, ook in voorkeur.
Overigens klinkt de zender nu net zo saai als dat deze is.
Doos.
[box in het Engels.]
Verschil moet er wezen, ook in voorkeur.
Overigens klinkt de zender nu net zo saai als dat deze is.
Doos.
[box in het Engels.]
HAHAHA nee hoor, Radar verwijderd zijn/haar berichten automatisch, daar hoef ik niet eens iets voor te doen...
Sja....
Sja....
Is dat zo? Oh, dan zit jij zeker in de redactie he? Is wat dat je dan ook op zondag moet werken! Niks aan zeker?
Nee hoor ik zit niet in de redactie, maar sommige reacties van deze gast vind men in bij de redactie van dien aard dat men ze verwijderd...
Ik heb er verder niets mee te maken
Sja....
PS wel leuk baantje lijkt me zo een beetje reageren op het forum
Ik heb er verder niets mee te maken
Sja....
PS wel leuk baantje lijkt me zo een beetje reageren op het forum
Oh zo ja! Bedankt, ik ben weer helemaal bij!
Ja, lijkt mij ook wel wat, nu je het zegt.........!
Ja, lijkt mij ook wel wat, nu je het zegt.........!