LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NORDLAND IS TROEP

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door BBCS »

ritter48 schreef:IK MAAK ZELF WEL UIT OF IK WEL OF NIET MET HOOFDLETTERS SCHRIJF
Dat bepaal jij niet, maar de moderator en de redactie van dit forum.

Daarnaast wordt het met hoofdletters getypte berichten als schreeuwend ervaren en is in de praktijk ongewenst.
Een moderator kan je daarvoor wel een waarschuwing geven, al dan niet een ban.

Toolboy

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Toolboy »

@rob r
Wat is de reden dat u zo heftig reageerd op mensen die u proberen te helpen.

Groet T

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Ulbe »

Rob,

De mensen hier op het forum willen u helpen, en wat wat doe je? je bekt ze af!, :evil:

M.a.w. wat doe je hier dan op het forum?, :roll:

Laat je die machine nog repareren voor je kinderen?, :shock: zijn ze vast heel blij met die ouwe meuk van hun ouwe heer!, zitten zij straks met jouw ellende!, :lol:

Geef ze dan een nieuwe machine waar ze wat aan hebben!, :P

Sla die !@# machine aan de straat en koop een nieuwe!, dan ben je ook van dat ge*eik af!, :twisted:

Dan zou ik er niet te lang over nadenken als ik jou was!, maak dat je wegkomt met je schroothandel!. :twisted: :lol:


Ulbe

ritter48
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2009 11:10

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door ritter48 »

ALS JE EEN REACTIE GEEFT LEES DAN GOED ALLE BERICHTJES VOOR DAT JE MET EEN DOMME REACTIE KOMT... ZEKER OOK WERKZAAM BIJ ITS NORLAND OF HET HUIDIGE KABINET...

GR,

ROB R

Toolboy

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Toolboy »

JAWEL ALLEN DIE HIER U PROBEREN TE HELPEN WERKEN BIJ DE BEDRIJVEN DIE U MELD.
groet T

ritter48
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2009 11:10

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door ritter48 »

IK HAD NIET ANDERS VERWACHT, WANT EEN BEETJE WEL RESPECTEREND MENS GEEFT NIET ZULKE DOMME ANTWOORDEN.

GR,

ROB R

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Ulbe »

DIE VAN MIJ DOET HET OOK!, :D

Ik werk onder Balkenende!, :lol:


Bel die monteur maar af!, voor €113,- krijg jij geen nieuw display/klok in die machine, aan onderdelen, manuren en voorrijkosten alleen ben je dit al kwijt!, de machine is tot schroot gereduceerd!, :cry:

Zet hem maar achter in de tuin, hou het grof vuil maar goed in de gaten!,:shock: misschien staat er nog een Nordland van hetzelfde type, er staan veel Nordland machine's bij het grofvuil!, misschien kun je van twee machine's één maken. :shock:
Laatst gewijzigd door Ulbe op 19 mar 2009 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Rob R Dank voor uw toegevoegde waarde aan dit forum.

Groet T

ilroberto
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 22:01

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door ilroberto »

Haha,


Heb een Nerdland vaatwasser gekregen van iemand die hem niet meer gebruikte, amper gedraait alles glimde nog ( rubbers als nieuw etc... )

Na 1 succesvolle vaat gewassen knalde de aardlek er uit. Nog een keer proberen, zelfde verhaal.

Na wat googlen kwam ik hier uit en constateer dat het tijd wordt om grofvuil buiten te zetten :P


Cheers

Gesloten