LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hoi Janneke, bedankt voor je bijval (ook Ad trouwens). Weet je, ik begrijp heel goed dat Johan en Rob het op zich heel erg goed bedoelen. Maar juist de mensen die geholpen moeten worden, halen ze met hun manier van communiceren niet over de streep. Integendeel zelfs. Dat is jammer, want het is echt een heel grote groep! Die bereikt MOET worden. Om die mensen zich bewust te laten worden van het onrecht dat ze is aangedaan, maar ook om de groep sprekende gedupeerden groter te maken, zodat we samen een nog sterkere vuist kunnen maken! Rob ken ik overigens niet goed hoor, maar er is blijkbaar nogal wat persoonlijk aversie waar ik me niet van bewust was of ben! Het zij zo!
en er zijn er ook veel die niet bereikt willen worden, door o.a. schaamte, ik ken een behoorlijk aantal mensen uit familie- en kennissenkring, collega's etc. die veel vragen stellen, soms ook dit forum lezen, maar zich te beschaamd voelen om actie te ondernemen, zelfs te beschaamd om hun geld terug te eisen).

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Weet je Pipa, ook wij schamen ons dat we zo stom waren om er in te trappen.
MAAR er is NIET gesproken over restschuld en ook wisten we niet dat er van ons ingelegde geld aandelen gekocht waren tegen een bedrag wat dubbel zo hoog was als onze inleg!!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Maar jullie zijn in ieder geval 'uit de kast' gekomen! :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

En uit de kast komen is een enorme stap, die veelal wordt onderschat :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door anne_ »

Wanneer komt je vervolg verhaal Ad? Ik kijk er met spanning naar uit!!!!!

Gr. Anne.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door johan 1 »

:lol:
Laatst gewijzigd door johan 1 op 23 apr 2005 01:24, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door anne_ »

Pipa ik weet dat er mensen achter de schermen heel veel doen, ik ook.

Na 1 Juni zal ik geen aktie meer ondernemen voor jullie en terugtreden, dan kunnen jullie in alle rust verder mailen met elkaar
Wat een verschrikkelijke kinderachtige reactie Johan, vooral dat ik ook.

Dat weten we heus wel daar hoef je niet de nadruk op te leggen.

Anne.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Inderdaad Anne Johan 1 wordt nu plotseling het zielige mannetje dat zo z'n best doet en niemand wil er luisteren.
Ik moet nu toch even kwijt dat mijn persoontje ontelbare uren bezig is geweest om dexia van repliek te dienen. Het is me ook aardig gelukt om ze de oren te wassen.
Maar als je alle slapeloze nachten en stress die daarbij komt kijken optelt, is aan een demonstratie meedoen fantastisch, maar het is geen vergelijk met elkaar. En ik ben vast niet de enige. Als straks het vonnis over mij wordt gepubliceerd heeft iedereen daar weer houvast aan die in eenzelfde situatie verkeerd. Omgekeerd heb ik ook op dit forum daar de nodige handvatten voor gevonden.Maar de puzzel afmaken is toch een ander verhaal. Het vervolg op m'n Breedbekkikker verhaal komt als het komt.
Bij mij vloeien zulke dingen plotseling uit m'n vingers. Dat is niet te sturen.

Liefs Ad

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Geplaatst op 21 Apr 2005 23:34 door Rob Adank


--------------------------------------------------------------------------------

Misschien kan Tros Radar overwegen om Pipa te weigeren!!
Rob,

Toen jij werd gebanned, wie haalde toen de kastanjes voor je uit het vuur, juist een vriendin zeer puur. :roll:

Een excuus lijkt mij wel op zijn plaats :shock:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Zelf denk ik dat de "strijdlustige" weer op het plein van Den Haag te vinden zijn. Groep van een man of 200.
Dus in die zin is het geen geroep in de woestijn geweest.
Waar we ons nu op moeten richten is de grote groep die waarschijnlijk nooit gedemonstreerd heeft en of zoals al eerder in dit topic gesteld is zich schamen en of andere redenen hebben. Hier moet je rekening mee houden hoe je deze groep juist wel kunt interresseren voor de protets demonstratie. Daarnaast zijn er gedupeerden die uit principe niet gaan demonstreren. Ook dat dienen we te respecteren.
Ik zelf ben 1 juni verhinderd en kan helaas niet mee doen met de protest demonstratie ivm werkzaamheden in het buitenland.

Mvg,
Pieter

ps,
Ik denk dat Rob niet weet/wist /realiseerde wie Pipa was/is
Voor beiden overigens groot respect.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Hahahahahahahaha wat een leuk verhaal.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door anne_ »

Rob Adank weet donders goed wie Pipa is, daar is geen twijfel over mogelijk.

Anne.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Zo is dat !!!!!!!!!!!!!!!!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Weet je dat wel zo zeker Anne?

Als ik het een en ander terug lees, wat over en weer geschreven is (arrogante kwast 8) :wink: , mischien kan tros radar ....) met daar tussenin Hvdb die regelmatig zijn postings wijzigt om forum bezoekers op een verkeerd been te zetten, ben ik toch een andere mening toegedaan. Maar dat is mijn visie. een ieder heeft zijn eigen visie.
De overeenkomst die we alle gemeen hebben is dat we allemaal in meer of mindere mate last van lange tenen hebben. Mi ons zwakke punt waar men ons op weet te raken of weet te bespelen.

Mvg,
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 23 apr 2005 02:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Heb niet naar het forum gekeken verder vanavond. Weet dus ook niet wat Johan1 gepost heeft. Als Rob en Johan niet willen begrijpen wat ik geschreven heb, dan is dat jammer. Ik ben dan toch zelf ook arrogant genoeg om te stellen dat ze het 'fingerspitzengefühl' missen, wat anderen zoals Ad, Anne, Jaap en Janneke wél begrijpen. Pieter, je kent Rob zijn beroep ook. Ik vond zijn reactie uitermatie arrogant en die kwast kwam daarom even heel goed van pas :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Hoi Pipa,

Ja, ik ken Rob, Daarom betwijfel ik of Rob jouw kende als Pipa.
Kwast? nu lig ik ff onder de tafel. had het zo niet bekeken als een verfkwast :lol: .

Mvg,
Pieter

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Natuurlijk weet Rob dat. Ik ondertekende nota bene met Ilse gisteren. Bovendien, al zou hij niet weten wie Pipa is (we hebben ook geen contact verder), hij moet er tegen kunnen als Paybacker, dat niet iedereen zich aangesproken hoeft te voelen op de manier waarop hij dat doet. Heb er mijn mening over... mais...sans rancune hoor... :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Hoi Pipa,

Niet om het een of ander maar je ondertekende met je naam nadat het leed geschied was. Ik kan overigens niet voor Rob of andere spreken, zoals ik al schreef is het simpelweg mijn visie op de gang van zaken.
Mijn frans houd op bij de naam Frans. Maar begrijp en weet wat je ermee bedoelt en zover ik Rob ken idem dito :wink:

Mvg,
Pieter

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wat ik zei... sans rancune :wink: Enne... bonne nuit :D

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Waar waren de 600.000 gedupeerde?

Ongelezen bericht door Pieter »

Dat laatste frans gaat me ff boven mijn pet.
Moet daar even een woordenboek voor gaan opzoeken.
"sanse rancune" is voor mij nog te behapstukken om er iets van te snappen/maken. :wink:

Mvg,
Pieter

Gesloten