| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
-
Paultje knokploeg
Re: TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
Ik zou er vanavond nog langsgaan met een paar man als je geld terug wil zien
-
kikkekees
wat is het telefoonnr. van pc-pro??? ik ga m'n geld terug vragen, hij staat nu ook op www.geenstijl.nl
-
Gast
Wat is dit voor een teringzooi. De site leek mij erg professioneel en toen heb ik maar een ipod mini 6 GB voor 119 euro besteld en meteen het geld overgemaakt. En dan kom ik er nu achter dat het een oplichter is. Ik wil ook ff de telefoon nr, dan kan ik ook even bellen en vragen hoe het allemaal zit.
-
vincentA
Er staan nu zelfs banners op nu.nl en autoweek.nl van pc-pro
ongelooflijk.
Waarom wordt die site niet heel snel uit de lucht gehaald?!?!
ongelooflijk.
Waarom wordt die site niet heel snel uit de lucht gehaald?!?!
-
kikkekees
het telefoonnr. is 050 - 750 20 76
ze zijn nu niet bereikbaar, ik heb net gebeld. Ik denk dat het morgen wordt, maar ik hoop dat die dan nog niet gevlogen is
ze zijn nu niet bereikbaar, ik heb net gebeld. Ik denk dat het morgen wordt, maar ik hoop dat die dan nog niet gevlogen is
-
vincentA
ga er maar van uit dat ie al gevlogen is. vandaag nam niemand op (hele dag niet)...
-
Anoniem007
Beste,
Deze mensen uit Groningen zijn pure oplichters! Via het bedrijf Pro-Health lichten zij ook bedrijven op, waaronder MIJ!! Hopen dat deze man opgepakt wordt of iets dergelijks. Radar kunnen jullie hier achteraan gaan! Helaas al veel van deze problemen meegemaakt van mensen uit het noorden (Groningen, Veendam, Winschoten) allemaal oplichting. Ook Tseerd (die ....... van kassa) kwam daar vandaan en ik ken er nog wel meer! Advies: GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!!!!
Deze mensen uit Groningen zijn pure oplichters! Via het bedrijf Pro-Health lichten zij ook bedrijven op, waaronder MIJ!! Hopen dat deze man opgepakt wordt of iets dergelijks. Radar kunnen jullie hier achteraan gaan! Helaas al veel van deze problemen meegemaakt van mensen uit het noorden (Groningen, Veendam, Winschoten) allemaal oplichting. Ook Tseerd (die ....... van kassa) kwam daar vandaan en ik ken er nog wel meer! Advies: GEEN ZAKEN MEE DOEN!!!!!!
-
kikkekees
he jij bent ook al werkelijk opgelicht? kan jij niet naar de politie gaan want wij kunnen nog nix bewijzen?
-
kikkekees
de site is nu offline.........dus ik stel voor om allemaal naar het macosx forum te gaan http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t= ... &start=330
en dan ff kijken hoe we met z'n allen aangifte gaan doen.
en dan ff kijken hoe we met z'n allen aangifte gaan doen.
-
andre brusse
Ook mijn zoon heeft de iPod besteld voor 119 euro, toch veel geld voor een 17 jarige. Geld al overgemaakt via girotel, geprobeerd via de postbank dit terug te draaien, moest maar een brief schrijven om te kijken of ze dit nog konden doen. Heb gezien dat de website inmiddels van het web is gehaald kortom pure oplichting. Morgen maar de politie bellen om aangifte te doen en proberen bij de ABN AMRO te Groningen of zij nog wat kunnen doen.
-
Gast
Iedereen die gedupeerd is: op onderstaande topic even posten, hier willen ze nl. samen met z'n allen naar de politie stappen voor meer kans om gehoord te worden.
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=560578#560578
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=560578#560578
-
Gast
LS.
De website van pc pro is sinds vandaag uit de lucht.
Kan deze niet meer vinden.
Ik had een TomTom go besteld maar onmiddelijk de giro-overschrijving van
339,- Euro laten blokkeren.
Ik vertrouw deze zaak niet zo erg.
Flip Raap
De website van pc pro is sinds vandaag uit de lucht.
Kan deze niet meer vinden.
Ik had een TomTom go besteld maar onmiddelijk de giro-overschrijving van
Ik vertrouw deze zaak niet zo erg.
Flip Raap
-
rer
NEWSFLASH!
Morgen gaat Romero Holt naar Brazilië om voorlopig hier niet meer terug te keren.....
Dus...als je actie wilt ondernemen, doe dat dan heel snel.
Morgen gaat Romero Holt naar Brazilië om voorlopig hier niet meer terug te keren.....
Dus...als je actie wilt ondernemen, doe dat dan heel snel.
-
marlies2005
Hoe weet je dit?
-
a.tammer
hun website is nu uit de lucht,had een tomtom go besteld maar nog niet betaald
Ik heb hem naar alle negatieve berichten gelijk geanuleerd.
Ik denk dat ik geluk gehad hebt
Ik heb hem naar alle negatieve berichten gelijk geanuleerd.
Ik denk dat ik geluk gehad hebt
-
stoconuon
Gelukkig zijn wij heel terug houdend geweest met het plaatsen van een bestelling, ik denk dat mijn nuchtere verstand heeft geprevaleerd boven deze onwaarschijnlijke aanbieding. Eigelijk kon het niet voor die prijs, en was het te mooi om waar te zijn. Ik heb gelukkig de eurootjes nog in de knip, maar ik leef mee met al die mensen die zijn gedupeerd door deze oplichter.Ik hoop dat jullie samen aangigte kunnen doen, de krachten bundelen in deze,... is altijd beter als individu. Samen sta je toch sterker. Ik koop mijn iPodje maar in de winkel. Ik wens iedereen veel sterkte, on ik hoop echt dat er nog iets van het geld retour komt. 
-
Shantzz
Heb gisteren 169,- overgemaakt voor een iPod 20GB. Had ik maar dagje gewacht, dan was de site uit de lucht geweest....
Heb net Pc-pro in Groningen gebeld maar kreeg de receptie van het kantorengebouw aan de lijn omdat er niemand opneemt. Zij had meneer Holt maandag voor het laatst gezien en daarna is er niemand meer geweest. Ze heeft me wel zijn mobiele nummer gegeven 0613 577 804, maar krijg daar geen gehoor.
In ieder geval een mail gestuurd naar [email protected] om koop te ontbinden op grond van wettelijke bedenktijd en mijn bank ingeschakeld. De ING heeft een aparte afdeling die dan gaat proberen om het geld terug te krijgen. Als ik na 9 dagen nog niks heb gehoord ga ik aangifte doen.
Ben erg benieuwd of er iemand is die zijn bestelling heeft ontvangen.
Heb net Pc-pro in Groningen gebeld maar kreeg de receptie van het kantorengebouw aan de lijn omdat er niemand opneemt. Zij had meneer Holt maandag voor het laatst gezien en daarna is er niemand meer geweest. Ze heeft me wel zijn mobiele nummer gegeven 0613 577 804, maar krijg daar geen gehoor.
In ieder geval een mail gestuurd naar [email protected] om koop te ontbinden op grond van wettelijke bedenktijd en mijn bank ingeschakeld. De ING heeft een aparte afdeling die dan gaat proberen om het geld terug te krijgen. Als ik na 9 dagen nog niks heb gehoord ga ik aangifte doen.
Ben erg benieuwd of er iemand is die zijn bestelling heeft ontvangen.
-
Gast
met anuleren bereik je ook geen **** mee hoor... hope dat je bank het nog kan terug draaien... Als die tering postbank gewoon sneller het geld had overgemaakt... heb je ook de mogelijkheid on eerder te anuleren...had maandag het geld overgemaakt... en wou het in de avond alweer anuleren.. maar ja... de postbank was had het geld al gestort en is pas na 2 agen te zien op zijn rekening... dus anuleren was niet meer mogelijk...
-
webshopper
Voor de degene die denkt dat er wat te claimen valt
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
voor zover bekend zijn dit huurwoningen die binnen niet afzienbare tijd gesloopt worden.
lees onderstaande link maar eens door
http://www.sbon.nl/DaviWB/Download/extraeditie.pdf
MAW niets te halen dus.
Ik heb geen geld over gemaakt, ik vond ze namelijk te goedkoop. Hoe mooi een website en allerlei logo's er ook op staan.
119 euro voor zo'n ipod kan echt niet.
Sucses allen als er werkelijk al 1000 mensen 200 euri gestort hebben is de vogel al gevlogen en in die afbraak woning niets meer te halen.
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
voor zover bekend zijn dit huurwoningen die binnen niet afzienbare tijd gesloopt worden.
lees onderstaande link maar eens door
http://www.sbon.nl/DaviWB/Download/extraeditie.pdf
MAW niets te halen dus.
Ik heb geen geld over gemaakt, ik vond ze namelijk te goedkoop. Hoe mooi een website en allerlei logo's er ook op staan.
119 euro voor zo'n ipod kan echt niet.
Sucses allen als er werkelijk al 1000 mensen 200 euri gestort hebben is de vogel al gevlogen en in die afbraak woning niets meer te halen.
-
pim12
Ik heb Afgelopen vrijdag wat bestel bij PC-PRO voor 309 Euries.
Het zag er allemaal betrouwbaar uit met PAYPal Visa enz. Ik moest natuurlijk eerst geld over maken maar dat is niet iets wat geheel ongebruikelijk is. Laatst ook in duitsland een lens besteld en keurig gekregen. Ik kreeg ook keurig een mailtje terug dat de bestelling binnen 9 dagen op geleverd zou zijn. Dit klopte met wat ze vermeld hadden over levertijd op aanbiedingen. toch wat wantrouwig blijf ik regelmatig even de website bekijken. maar wat schetst mijn verbazing de web site bestaat niet meer.. Radar wat kan ik nog doen want oplichting lijkt hier toch de kop op te steken:evil:
Het zag er allemaal betrouwbaar uit met PAYPal Visa enz. Ik moest natuurlijk eerst geld over maken maar dat is niet iets wat geheel ongebruikelijk is. Laatst ook in duitsland een lens besteld en keurig gekregen. Ik kreeg ook keurig een mailtje terug dat de bestelling binnen 9 dagen op geleverd zou zijn. Dit klopte met wat ze vermeld hadden over levertijd op aanbiedingen. toch wat wantrouwig blijf ik regelmatig even de website bekijken. maar wat schetst mijn verbazing de web site bestaat niet meer.. Radar wat kan ik nog doen want oplichting lijkt hier toch de kop op te steken:evil: