Pagina 4 van 4

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:11
door Gast
Nou ik denk niet dat, nu Onur weer mag vliegen, dat OAD mensen zal laten vliegen met Transavia, als ze voor Onur geboekt en betaald hebben. En dan vind ik wel logisch. DAT noem ik nou voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten!

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:19
door bezoekster
Omzetten is (bijna) altijd mogelijk. Dus je bent niet gebonden aan Onur Air. Alleen ligt het aan of er nog plaatsten in het toestel beschikbaar zijn op het moment van de vertrekdata en terug natuurlijk. En ja wil je wat anders als Onur Air zul je iets bij moeten betalen per zitplaats.Bij Martinair is het 14 euro p.p en Transavia 7 euro en er komt een bedrag bij aan de brandstoftoeslag.

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:21
door Bezoekersplaats
Tuurlijk kan dat, maar niet gratis!

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:41
door Gast
ik heb er graag een paar eurootjes voorover om zonder sores naar turkije gaan. kan ik ook in het nederlands of engels uitleg krijgen hoe te handelen bij een calimiteit

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:43
door Gast
Natuurlijk! Heb ik extra ruimte in vliegtuig van Onur Air.

Re: oad

Geplaatst: 26 mei 2005 20:45
door Gast
de ruimte is u graag gegund. bovendien kunt u extra ruimte goed gebruiken als u eventueel van de nooduitgangen gebruik moet maken.
prettige vlucht zonder mij en vele anderen

Re: oad

Geplaatst: 27 mei 2005 08:41
door kootje
Maar dat is al eerder tegen jou gezegd, dat had je niet hoeven pikken. Bijn niemand heeft dat gehoeven of gedaan, dan alleen jullie, omdat jullie er meteen mee akkoord zijn gegaan.

Re: oad

Geplaatst: 27 mei 2005 10:50
door Gast
Wat overboeken betreft als je al geboekt hebt en overboekt moet je ten eerste de extra kosten vergoeden voor martinair normaal rond de 14 euro en voor transavia rond de 7 euro en dan nog eens extra dossiers kosten aan touropperator en soms nog aan het reisbureau. Dit kan nog eens verhoogd worden als de touropperator zegt dat het om een extra ingelegde vlucht gaat.
Dus 14 euro van martinair is bij een normale boeking.

Re: oad

Geplaatst: 24 jul 2005 17:20
door annro
Mensen vergeet niet dat de KLM de grootste aandeelhouder is van schiphol
Doordat die maatschappij niet tegen de prijzen van ONUR air opkunnen gaan ze allerlei akkefietjes zoeken.
De airbus vliegtuigen zijn weliswaar wat verouderd maar Mr Martin( schreuder) air vliegt erook mee hoor.

Ze kunnen allemaal naar beneden komen.

Re: oad

Geplaatst: 24 jul 2005 19:06
door osseworst
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets :wink:

1: De KLM vliegt helemaal niet naar de toeristische plaatsen in Turkije. De KLM verzorgt lijndiensten naar de main-airports. Het vakantievolk vliegt met chartermaatschappijen naar de badplaatsen. Dus al komt Onur Air met 100 toestellen per dag naar Schiphol, het zal de KLM niet deren. Geen duister complot dus van de KLM kant.

2: Martinair heeft 3 Airbussen. Leeftijden: 2 jaar, 2 jaar en 1 jaar.
Vergelijk dat met de Airbussen van Onur, waarvan de oudste 29 jaar oud is. Dus waar heb je het over?

3: Ja, natuurlijk kunnen ze allemaal naar beneden komen. Je kan toch moeilijk voor de rest van je leven in de lucht blijven hangen. :shock:

Re: oad

Geplaatst: 25 jul 2005 22:57
door layla
Verstrek dan tenminste de juiste informatie: Dit zijn de vliegtuigen van Martinair:

Registratie Passagiers Max. startgew. Max. landingsgew. Bouwjaar Naam
PH-MCE 516* 377.800 kg 285.800 kg feb 1987 Pr. van Oranje
PH-MCF 516* 377.800 kg 285.800 kg sep 1988 Pr. Claus
PH-MCN Vracht 377.800 kg 290.300 kg okt 1991 Pr. Bernard Jr.
PH-BUH Vracht 377.800 kg 285.800 kg okt 1975 -

*Momenteel wordt de 747 uitsluitend voor het vervoer van vracht ingezet.

Martinair heeft dus ook wel degelijk een toestel uit 1975, dus 30 jaar oud in de lucht!

Leeftijd zegt niets over een vliegtuig, het gaat om het onderhoud van het vliegtuig!

Re: oad

Geplaatst: 25 jul 2005 23:07
door osseworst
Hallo, even opletten, het ging over Airbussen.

De Airbussen van Martinair zijn de: PH-MPD, PH-MPE en PH-MPF, alle A320's.

Jij noemt de 4 Boeing 747's van Martinair.
Dan moet je ook de 737, 767's en MD-11's noemen.