LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Gast »

ach meissie toch waarom onder zoveel verschillende namen posten, denk je nou echt dat wij geloven dat dit verschillende personen zijn??????????????????????????????????????????

Gast

Wie is wij ?

planet_nl

Ongelezen bericht door planet_nl »

vaak heb ik mij afgevraagd als UPC echt zo slecht was, vooraal met de Customer Service.
Nou, ik ben nu drie maanden prooi van UPC en ben idd van plan om alles op te zeggen, zodra ik kan.
Er bestaan helaas tientallen negatieve forums over upc, en dat is niet zomaar een toeval.
De problemen zijn op zich steeds dezelfde, en helaas zijn ze bijna nooit in korte tijd opgelost.
Ik zit nu ook al 7 weken te wachten on canal plus, en nog steeds niks...
Natuurlijk zijn er ook problemen bij andere bedrijven, maar wij, als klanten en consumenten die toch wel veel betalen, verdienen weel beter!!!!
Voor degene die geen problemen met upc heeft (gehad): well, lucky lucky lucky!!!

Gast

Danke je, samantha voelt zich vereert, nooit prob lemen gehad ook niet met UPC.

Gast

Jij bent echt HET voorbeeld voor Nederland! Op alles zeuren, het weer, NUON, UPC, het kabinet

daar zijn wij nederlanders voor, goochem!!!!!
nederlanders die niks te klagen hebben leven niet.
als je in het buitenland bent dan pik je die kaaskoppen er zo tussen uit; 1. door hun gevloek en 2. door het gemekker op alles.

Gast

upc is blijkbaar in de aanval gegaan, alle oenen die voor hun boterham afhankelijk zijn van dit geweldige bedrijf hebben opdracht gekregen om hier uitsluitend positieve berichten te plaatsen.
En degene die de helpdesk bellen maar wachten, ze moeten toch dure 09 nummer bellen van upc.
er zin niet voor niks zoveel negatieve forums voor upc, en ook bij kassa staan ze weer in de top3 na er heel even op de nipt 4de plaats te hebben gestaan, en dan wordt er ook nog door een of andere lapzwans beweerd dat dat een hele verbetering was, het is maar waar je mee tevreden bent he.

Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik ben nu bijna twee jaar klant van upc chello en ben zeker geen tevreden klant.De vorige bewoner van dit pand had toevallig dezelfde achternaam als mij en ik ben sinds dag 1 al aan het klooien met facturen.
De ene keer blijkt de factuur over mijzelf te gaan,dan weer over de vorige bewoner die een betalingsachterstand heeft.Het is echter alleen maar een verschil in initialen en dus zeer verwarrend vooral als de verkeerde intialen vermeld staan.
ik ben inmiddels al 3 maal onterecht afgesloten geweest,ik ben een godsvermogen kwijtgeweest aan 0900 bellen via mobiel om vervolgens allemaal beloftes te krijgen van werknemers die zich uitgeven voor een manager en ik moest zelfs naar het rivium in capelle aan den ijssel om te bewijzen dat ik niet de vorige bewoner ben en op welke adressen ik WEL gewoond heb.Er werd toen gezegd dat ik diezelfde dag nog aangesloten werd,nou mooi niet !
14 dagen zonder internet terwijl ik werkelijk alles in het werk gesteld heb om aan te geven wie ik ben en wie niet,ik heb betalingsbewijzen overlegd,ben naar de gemeente geweest voor een uitreksel,de klantenservice heb ik gekgebeld.allemaal extra kosten en upc,die beloofde uiteindelijk alles uit te zoeken.
Zeker als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dan,want die belofte was eind vorig jaar en nog steeds beweren ze dat ik achterloop met betalen.
Ik heb nu eindelijk een kpn aansluiting en stap over op adsl,ik ben het gezeur nu zo beu,ik ga niet op mn knieen iedere keer of ze alsje alsjeblieft hun administratie eens een beetje op orde kunnen krijgen.upc kan lekker mn rug op,geen service,dan ook geen klant ..heel simpel toch?!

Gast

Weer een zeikerd minder..... joepieeeeeeeeeeeee (c)

Gast

zie je wel dat ze voor UPC werken, dit zijn namanlijk alweer kreten uit het "Handboek klantenservice UPC"

Definitie klant: Een klant van UPC heeft het recht om te betalen, dit is tevens zijn enige recht!

Gast

En jij alleen recht op het aanrecht. Heb je bij UPC toch nog meer rechten !!!!!!!

Ik ben heel blij dat jij zoveel gezeik hebt met UPC.

Gast

grote jongen

maar ehhhhhh komt dat aanrecht echt voor in het "Handboek voor UPC helpdesk"????

Kan het me niet voor stellen, want anders gaan jullie me straks ook nog vertellen dat ik mijn aanrecht moet formateren :?

Gast

storm is niet goed, dat veroorzaakt heel veel schade.

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou snap ik hem

Dat doet UPC ook, vandaar die vergelijking

Gast

He hallooooooooooooo,

zeuren doen jullie maar op het toilet !

Waar de onderkant van Nederland toch tijd voor hebt.

Eens en altijd zeuren ! Iets anders KUNNEN jullie blijkbaar niet !

Toch jammer !

Gast

En dat voor 2 miljoen en 300 duizend klanten !

Meen je nou echt dat je nog steeds niet aan jezelf gaat twijfelen ?
Is deze opmerking nou serieus? Al deze klanten zijn gekocht, door voortvarende kabelbedrijven over te nemen. En heeft het wat opgeleverd? Oordeel zelf, het oorspronkelijk aantal overgenomen klanten was een half miljoen meer, de beurswaarde gedecimeerd. De enigen die niet aan UPC twijfelen zijn de mensen die nog stom genoeg zijn om te veronderstellen dat er wat uit dit bedrijf te maken valt, zowel klanten als medewerkers. Iemand met een beetje verstand, of iemand die zijn geld een beetje opbrengstzeker wil weg zetten weet niet hoe snel hij bij dit baggerbedrijf vandaan moet sprinten.
Alleen peabrains als jij die denken dat 2,3 miljoen klanten een verdienste is in plaats van een treurig negatief tussenresultaat na 6 jaar tevergeefs aan de weg timmeren denken zoals de spookrijder dat doet; IK ga de goeie kant op en ZIJ gaan verkeerd...
Het idee om een dergelijk bedrijf in de markt te plaatsen is niet slecht, alleen de uitvoering, waar dit soort forums het gevolg van zijn, is zo zwaar onder de maat dat de hele onderneming niets meer is dan regelrechte kapitaalvernietiging. Daar doet het veelvuldig voorkomen van tevreden klanten niets aan af. Het objectieve resultaat is hoe je het ook wendt of keert alleen maar negatief te beoordelen. En dat is dan ook exact wat consumenten via de onderzoeken, maar ook banken en investeerders, op regelmatige basis doen. Het enige bestaansrecht waarop het maar zo'n beetje voortmoddert is dat saneren nog duurder is dan het voortpruttelen met het uit de zak kloppen van enkele tientjes per aansluiting per maand.
Maar laat dit jou niet verleiden te gaan twijfelen. Jij bevindt je immers aan de bovenkant van Nederland. Meer exact, met je hoofd in de wolken, in je luchtkasteel om precies te zijn.

Gast

Wat een onzinnig lang verhaal zeg!

Jij moet echt heel erg verbitterd zijn en hebt wel een hele rare kijk op de werkelijkheid, maar goed, als deze werkelijkheid jou gelukkig maakt, ben ik er voor om jou gelukkig te maken.

Ik vind UPC een wereldbedrijf. Met 14 miljoen klanten in zoveel Europese landen, met zoveel steeds vernieuwende en inovatieve diensten gaat zij steeds de strijd aan met al die gezettelde monopolistische logge telco's.

Zonder UPC was jouw KPN rekeningetje NOG duurder. Maar goed, dat zal wel te hoog gegrepen zijn om voor de senieltjes van dit forum te begrijpen!

Dus ga meer weer huilen over jullie storingen en borg ! Dagt is het beste wat jij kan !

Gast

Ik vind UPC een wereldbedrijf. Met 14 miljoen klanten in zoveel Europese landen, met zoveel steeds vernieuwende en inovatieve diensten gaat zij steeds de strijd aan met al die gezettelde monopolistische logge telco's.
Lekker genuanceerde, inhoudelijk goed onderbouwde reactie weer. Monopolistische telco's, op zich al een contradictio in terminus, klinkt wel heel erg bizar uit de mond van een aanhanger van de onderneming met de bedrijfspolicy alle capaciteit op te kopen om vervolgens de prijzen te ver(drie)dubbelen, desnoods in weerwil van gerechtelijke uitspraken die dit expliciet verbieden. Het is ook UPC die zich met hand en tand verzet tegen de toegang van andere operatoren tot het kabelnet, zoals dat ook met de toegang tot het vaste telefoonnet voor externe partijen is gebeurd. Blijkbaar weet UPC als geen ander dat een tweede aanbieder op de kabel onherroepelijk het einde zal betekenen van UPC. Lezers hier op het forum weten maar hooguit van één geval zeker hoe het mis kan gaan bij UPC en hebben verder een educated guess met betrekking tot eventuele andere gevallen. UPC zelf daarentegen weet hoe de vlag erbij staat, en zal nu niet bepaald happig zijn andere aanbieders op de kabel te dulden. En ondertussen praat JIJ over monopolisering bij Telco's??
Verder, een wereldbedrijf met innovatieve diensten. Vul mijn ontbrekende kennis even in, over welke diensten ging het ook al weer? Het gratis datalimietje, het standaard formatteeradvies? Nieuw voor UPC zou zijn 365x24 internet toegang of telefoonverbinding, iets wat er dit decennium wel niet meer van zal komen. Bij UPC dan, andere providers kennen dat al lang. Verder is UPC uitsluitend een marktvolger, ernstig behept met het me-too syndroom, en niet in staat mee te doen met de grote jongens. Geen enkele dienst die ze aanbiedt die niet kwalitatief beter wordt aangeboden door andere partijen. Alleen het sinds 20 jaar uitontwikkelde produkt televisie kan redelijk stabiel worden aangeboden. Lekker innovatief.
Maar goed, dat zal wel te hoog gegrepen zijn om voor de senieltjes van dit forum te begrijpen!
Hier verwacht je toch niet serieus een reactie op zeker? Indien wel, dan kan zelfs jij inmiddels zelf ook wel bedenken hoe die zal luiden.

Tamara Schrander

Ongelezen bericht door Tamara Schrander »

Wat een dure woorden gebruik jij zeg. Weet je zelf wel de betekenis ervan?

En kom je je UPC verdriet nog wel te boven?

Tamara Schrander

Ongelezen bericht door Tamara Schrander »

Was het niet UPC die begon met DigitaleTV, was het niet UPC die begon met breedband internet en was het niet UPC die begon met telefonie over VOIP? :shock:

Nee?

Dan heb ik zeker lopen slapen?

Kan ik ook beter doen dan dit slaapverwekkende forum met de vele psychopatische FRUSTIES te :x volgen.

Gast

Tamara dat jij je duurbetaalde UPC lijntje gebruikt om de mensen erop te wijzen dat UPC zo'n wereld bedrijf is.......
Of is dit het enige wat je op deze puter mag op het UPC kantoor, die standaard staat ingelogt op de Radar site, en vrij is te gebruiken door de medewerker van de helpdesk, als die ff geen zin hebben in ALWEER een klacht?????????

Maar ach je kan altijd nog roepen dat je je HDD moet formateren....

Gast

39 euries voor 20 MB internet bij Versatel :!:

Gesloten