LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antwoordkaart leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door impact »

Als je in eerste instantie je (eegalease)zaak voor de kantonrechter hebt gewonnen en er een bij voorraad uitvoerbaar vonnis hebt uitgesleept: executeren en het teruggehaalde geld opstijken.
Wanneer Dexia in hoger beroep gaat, heb je de mogelijkheid om in reconventie een tegeneis in te dienen wegens psychische beschadiging en eventueel wegens misbruik van het procesrecht. Alle kans dat Dexia in een later stadium het hoger beroep intrekt.
Inderdaad moeten de eerste zaken de kastanjes uit het vuur halen en -zoals Pipa stelt - rekken zoveel je kunt totdat er meer jurisprudentie is gekomen.

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Dexia houdt de mogelijkheid open en gaat daarom in hoger beroep. Ze weten heel goed dat ze huurkoop verliezen. Het is pesten wat ze doen en proberen je weer op kosten te jagen met een advocaat.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Inderdaad moeten de eerste zaken de kastanjes uit het vuur halen en -zoals Pipa stelt - rekken zoveel je kunt totdat er meer jurisprudentie is gekomen.
Impact begrijpt wat ik bedoel! Ook zijn zaak, alhoewel weer op de rol, zal geen uitspraak opleveren in mijn optiek. Althans, ik denk, niet tot drie maanden vóór de te verwachten uitspraak van de HR. Zodat hoger beroep niet meer nodig of mogelijk is....
Geengeluk, natuurlijk is het pesten, maar geloof me, strategisch gezien kan Dexia in dit stadium niet anders. Wanneer ze geen stelling hadden genomen inzake eegalease mbt bemiddeling, zouden ze in veel gevallen geen hoger beroep aantekenen op dit moment. Dat is althans mijn theorie!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 26 mei 2005 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Elke zaak is anders impact had contracten afgesloten met winst en dan wordt het verhaal eventueel anders. Als de HR huurkoop zegt, blijft Dexia je pesten. Wist de partner van niets, had je verstand van beleggen etc. etc.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik heb heb het alleen over het kader huurkoop/eegalease. Niet over details verder. Elke zaak is inderdaad op zich anders. Ja Dexia zal er alles aan doen om gelijk te halen! En blijven pesten, binnen de mogelijkheden. En die zullen toch beperkter worden mocht HR huurkoop uitspreken!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 26 mei 2005 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Details zijn juist de zaken waarover het gaat in deze kwestie.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geengeluk, ik zie het zwartwit. Geen tweede handtekening, dan is het klaar!

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Natuurlijk lieve Pipa zucht wat kan het leven eenvoudig zijn.

Sweet dreams

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Let maar op! :wink:

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Dat zeg ik keep on dreaming :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:lol: Ikke wel! :wink:

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Goed zo, hahahahahaha, who cares als je geld zat hebt :lol:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 26 Mei 2005 01:09 door geengeluk


--------------------------------------------------------------------------------

Goed zo, hahahahahaha, who cares als je geld zat hebt
Daarom voor jou geen probleem blijkbaar! Succes met het hoger beroep!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door aert0001 »

ook de kosten voor hoger beroep gaan we verdelen, zal best meevallen, we kunnen al best wat hebben ondertussen, de kracht van een groepsprocedure is het aantal participanten, en daar hebben we geen gebrek aan,

Ton

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Het gaat mij niet om het geld ik wilde 2-jaar geleden al rechten tegen Dexia om een proefproces uit te lokken, toen werd ik uitgelachen.

Het zal me een biet zijn het gaat mij om het recht van de mensen die niet verder kunnen.

Dexia heeft mij schaakmaat gezet om tegen de belofte in, in hoger beroep te gaan, ik kan het niet meer , omdat de termijn verstreken is.

Ik heb wel het geld om door te gaan tot aan de HR en dat zal ik doen ook.

Ajuus

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dexia heeft mij schaakmaat gezet om tegen de belofte in, in hoger beroep te gaan, ik kan het niet meer , omdat de termijn verstreken is
.
afspraken maken met Dexia? dat is net zoiets als de kip verbieden eieren te leggen, of volhouden dat de paus moslim is,

Ton

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Dexia had een akkoord met mijn advocaat, alles oké inleg gedeeltelijk terug en geen hoger beroep. Deden ze dus wel. Nu is het dus een principe zaak !!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door impact »

Geengeluk, als Dexia met jouw advocaat een accoord had bereikt (ik neem aan dat daar schriftelijk bewijs van is), is er sprake van een dading. Daar kan je ze op pakken!

Kijk even via Google en je vindt uitgebreide uitleg over wat een "dading" betekent en inhoudt.
Laatst gewijzigd door impact op 26 mei 2005 01:49, 1 keer totaal gewijzigd.

geengeluk
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:36

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door geengeluk »

Gentlemen's agreement , dat was het. Niets op papier helaas ook geen recorder. !

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: antwoordkaart leaseverlies

Ongelezen bericht door impact »

In dat geval kan je advocaat het onder ede verklaren. Ik denk niet dat de advocaten van Dexia meineed durven te plegen. Die weten immers niet dat er niets is opgenomen of dat er geen getuigen hebben meegeluisterd.

Tip: verwijder je vorige posting! Geen slapende honden wakker maken.

Gesloten